האם אחסון אתרים יכול להשפיע על זמינות האתר ופעילותו

אם יש לכם אתר אינטרנט, כנראה שהאופציה של אחסון אתרים הייתה על השולחן שלכם יותר מפעם אחת. הסיבה לכך היא שאחסון אתרים יכול להפוך את האתר שלכם לזמין יותר, ולהעניק לגולשים בו מהירות גלישה הרבה יותר גבוהה. בלי אחסון האתרים, קריסות ותקלות שונות יהיו כנראה שכיחות יותר באתר שלכם, כך שאנחנו בהחלט ממליצים לכם ללכת על האופציה הזו.

 

אחסון אתרים

חברות לאחסון אתרים כמו קלאודווייז אחסון אתרים מאפשרות לכם להנות משרת שבו המידע והנתונים של האתר יוחזקו. שרת הוא מעין מחשב רב עוצמה בעל נפח זיכרון גדול ומעבד עוצמתי. העברה של המידע מהשרת לאתר תאפשר לכם להנות מיכולות העיבוד של השרת, ותשאיר את האתר שלכם נקי ממידע ונתונים.

גם מבחינת אבטחה זו בחירה נכונה כיון שהשרת שומר על המידע בצורה טובה יותר מאשר אחסון שלו באתר. לאחסון אתרים בשרת ייעודי ישנה השפעה חיובית על מהירות גלישה באתר וכמובן על הזמינות שלו.

אירוח אתרים

השפעת האחסון על הגלישה באתר

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים להעניק לגולשים שלכם זו מהירות גלישה גבוהה. מחקרים רבים מצביעים על מהירות הגלישה בתור הנתון המשפיע ביותר על הזמן שאותו הגולשים יבלו באתר. לאחסון אתרים ישנה השפעה חיובית על הנתון הזה. לאור העובדה שכל הנתונים לא נמצאים באתר אלא בשרת האחסון, האתר שלכם הוא רק המקום שבו הדברים מוצגים כך שהוא יעבוד מהר יותר.

 

זמינות האתר

בכל אתר ברשת, זמינות היא דבר חשוב. בלעדיה, הגולשים פשוט יעברו לאתרים אחרים ואנחנו נפסיד אותם. כדי להגיע לזמינות מלאה עליכם לדאוג מראש שהאתר יוכל להתמודד עם כל רמת עומס עתידית. הדרך שבה ניתן לעשות את זה היא על ידי דאגה לנפח זיכרון מספיק עבור הנתונים שעוברים באתר, ועל ידי שרת בעל מעבד עוצמתי ורוחב פס שיאפשרו עיבוד נתונים בצורה מהירה.

זמינות האתר

איך לדאוג שאחסון האתרים ישיג את המטרה שלו

שם המשחק בעולם אחסון האתרים הוא איזון. מצד אחד חשוב שהאתר שלכם יקבל את כל מה שהוא צריך כדי לעבוד בצורה מהירה ויעילה. מנגד, אין שום סיבה להגיע למצב שבו אתם משלמים על משאבים שהאתר שלכם לא באמת צריך. זו הסיבה שעליכם לבחור חבילת אחסון שהולמת במדויק את הצרכים שלכם. אצלנו תוכלו לקבל הרחבה זמנית של המשאבים עבור זמנים שבהם יש עומס.

 

לסיכום

בתור בעלים של אתר, הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה לכם זה קריסה של האתר בזמן שבו יש עליו עומס. זמני עומס באתרים הם הזמנים שבהם יש כמות גדולה של גולשים באתר, ודווקא אז אנחנו צריכים לוודא שהאתר עובד בצורה מלאה. כדי למנוע קריסה כזו אחסון אתרים הוא פתרון נהדר. שרתי האחסון יאפשרו לכם לשים את המידע מחוץ לאתר ולהנות ממהירות עבודה גבוהה.

לעבוד במהירות וביעילות

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »