שיר במתנה כמתנה ליום הולדת – האם זו מתנה מקורית?

אל תפספסו את ההזדמנות ליצור רגע מרגש ומיוחד עם המתנה המושלמת ליום ההולדת עבור הבן אדם האהוב עליכם, או לכל חגיגה אחרת.

שיר במתנה יספר את הסיפור שלכם בצורה מרגשת ויפה שתישאר איתכם לעוד שנים רבות!

 

האם זאת מתנה מקורית?

אם בקושי שמעתם בשנים האחרונות על מישהו שמעניק שיר במתנה ליום הולדת של בת זוג, חבר או בן משפחה – כנראה שזו מתנה מקורית. זאת מתנה מעולה לקרובים אשר חובבים מוזיקה, ותמיד חלמו שיהיה שיר שלם שיוקדש להם.

 

איך זה עובד?

יש כמה שלבים ביצירת השיר במתנה.

 

הסיפור

הצעד הראשון הוא לשתף את הסיפור שלך. מה האירוע? למי מיועד השיר? האם יש לכם זיכרונות מיוחדים? לאיזו סוג תגובה אתה מקווה? תוכל לקחת שיר שכבר קיים ורק לשנות לו את המילים, או לחילופין לבחור שיר קיים ולהשאיר את המילים כמו שהן. באולפן שאיתו תעבוד יהיו מומחים שיוכלו לסייע לך במשימה זו.

 

כתיבת המילים

שלב זה רלוונטי רק עבור מי שמתכנן לכתוב מילים מקוריות לחלוטין. תוכל לכתוב טיוטה ראשונית ולקבל ייעוץ לגבי התאמתן מהמומחים באולפן.

 

ההקלטה

השלב השלישי הוא הקלטת השיר. מילות השירים נקבעו על ידך, והגיע הזמן שלך להקליט אותו באולפן. אין צורך לחשוש גם אם אתה לא זמר מקצועי, ישנם שפע כלים מקצועיים שיודעים לטפל בזיופים, כך שתשמע נפלא בהקלטה.

 

למה כדאי להקליט באולפן מקצועי?

מקצועיות:

הקלטת שיר זה דבר מורכב שלא ניתן פשוט לעשות לבד בבית. צריך ציוד מתאים ולהיעזר באנשים שמבינים בתחום. העובדים באולפן מקצועי הם בעלי ידע מקצועי נרחב, הם למדו את התחום ומתעסקים בו כבר שנים רבות. הם ידעו להקליט את השיר בצורה הטובה ביותר שיישמע ממש כמו שיר אמיתי.

 

סיוע בכתיבת המילים:

אמנם החלטת להקליט שיר, אך זה לא הופך אותך לפזמונאי מקצועי. בשביל זה אתה צריך את הסיוע של אנשי האולפן שהינם בעלי ניסיון בכתיבה ויוכלו לעזור לך להעלות את השיר לרמה גבוהה יותר.

 

מגוון מוזיקלי:

תוכל לבחור את המוסיקה לשיר המותאם אישית שלך מתוך מגוון גדול של שירים קיימים. ישנם שירים שלא ניתן להשיג את גרסת הקריוקי שלהם שלא דרך אולפן מקצועי ורשמי, וכדי לא לצמצם את מגוון השירים, מומלץ להשתמש בשירות זה.

 

איכות צליל:

הקלטות באולפן מקצועי פשוט נשמעות יותר טוב בזכות הציוד המקצועי המצוין.

 

ניסיון:

כאשר אתה פונה לאולפן מקצועי, אתה יכול לבחור אחד עם ניסיון משמעותי בתחום, וכך להיות בטוח שהשיר שלך יצא מצוין.

 

לסיכום

כפי שניתן לראות, שיר במתנה זו מתנה מקורית ומיוחדת, שכל אוהב מוזיקה ישמח לקבל ליום הולדתו. זאת מזכרת שתישאר איתו ותמיד תזכיר לו את האדם שהעניק אותה.

 

בחירת שיר

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »