מתנות מתחשבות וסנטימנטליות לאמהות: הראו את אהבתכם והערכתכם

פוסט שעלה בקבוצת יולדות ברשת חברתית מוכרת, גרם לנו להבין שיש חוסר מודעות בכל הנוגע לבחירה נכונה של מתנה לאחר הלידה. נסביר בקצרה שאחת האימהות קיבלה במתנה בגדי נשים שגדולות עליה בכמה מידות שרמזו לה על עלייתה המשמעותית במשקל. בחרנו שלא להישאר אדישים לפוסט המדובר. לכן, יצאנו לבדוק איזה מתנות מתחשבות וסנטימנטליות תוכלו להעניק לאימהות. הישארו כאן ותקבלו את ההשראה הדרושה לכם.

 

תכשיט

המתנה הסנטימנטלית שתוכלו להעניק לאמא היא תכשיט מכל סוג שהוא, למשל:

  • עגילים
  • שרשרת
  • טבעת
  • צמיד

אם אתם רוצים להשקיע במיוחד ויש לכם את התקציב, תוכלו לבחור סט שיכלול את כל התכשיטים שהוצגו לעיל. נציין כי בחירה באפשרות זו מצריכה בירור אודות הטעם האישי של האמא. שכן, לכל אישה יש טעם משלה בתכשיטים ועליכם לקלוע בול, זה לא עניין פשוט בכלל.

מתנה לתינוק

מארז שמפניה חגיגי

אי אפשר לכתוב מדריך שמציג מתנות מתחשבות וסנטימנטליות לאמא מבלי להתמקד במתנות שמתאימות ליולדות. שכן, זה הזמן המתאים ביותר להעניק משהו שיחמם את הגוף והנפש. ההמלצה שלנו בהקשר זה היא להעניק מתנה ליולדת עצמה בלבד. שכן, היא תשמח לקבל קצת זמן לעצמה עם שוקולד או שמפניה. זו ההזדמנות לספר לכם שיש מגוון עצום של מארזים חגיגיים  מסוג זה שכוללים שמפניה, שוקולדים ועוד.

 

ערכה לתינוק

סביר להניח ששמעתם לא פעם על הערכות לתינוק שהפכו להיות ללהיט בקרב אימהות טריות. אם הגעתם לכאן מהחלל ולא שמעתם על הערכה המדוברת, כדאי שתדעו שזו מתנה לתינוק וגם לאם. היא כוללת בדרך כלל את הפריטים החיוניים הבאים:

  • בגדי גוף
  • חיתולי בד איכותיים
  • בובת דובי או ארנב
  • מחזיק מוצץ ועוד

מתנה לתינוק

שובר למסעדה

המתנה הנוכחית יכולה להיתפס כמתחשבת, אך תצטרכו לעבוד קשה כדי שהיא תהיה גם סנטימנטלית. נסביר שעליכם בעצם לבדוק אם יש לאמא קשר עם מסעדה מסוימת שבה אירע בעבר אירוע מרגש. למשל, מסעדה שבה היא קיבלה הצעת נישואין או גילתה על היריון וכו'. אם יש לכם מקום שעונה על הקריטריונים האלה, אתם יכולים לרכוש שובר מסוג זה ולהעניק אותו במתנה לאם.

 

טיפ חשוב – תמיד תוסיפו ברכה

מתנה יכולה להפוך בן רגע למתחשבת וסנטימנטלית כשמתלווה אליה ברכה. שכן, זו הופכת את המתנה לאישית ונוגעת. לכן, אנו ממליצים להוסיף ברכה נוגעת ללב שתסביר לאמא את הקשר שבין המתנה הנבחרת לבינה.

 

השורה התחתונה – צאו לבחור את המתנה הנכונה!

בחירה במתנה לאם זה לא עניין של מה בכך. המדריך הנוכחי הפך את ההליך לקל יותר, כדי שכל אחת ואחד מכם יוכל לבחור במתנה מתחשבת שתיגע בלב של כל אם בישראל. כך שכעת, נותר לכם רק לבדוק איזו מתנה תתאים במיוחד לאמא הנבחרת ולהראות לה אהבה.

מתנות לאמהות

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »