לקראת החג: 3 רעיונות למתנות לילדים

בחירה במתנה לילדים מצריכה היכרות עם הרעיונות הטובים ביותר שיתאימו בכל סיטואציה. מדריך זה עולה לאתר כדי לעשות לכם סדר ולהקל על הבחירה הקשה. בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 הרעיונות למתנות שיתאימו לילדים וילדות בכל גיל. הישארו כאן ותהיו בטוחים שהפעם תבצעו בחירה מהירה ומדויקת.

 

רעיון ראשון – קורקינט

ילדים בכל הגילאים אוהבים לרכוב על קורקינט שישמש אותם לנסיעה לחברים, יציאה לגן השעשועים או סתם טיול אקראי בשכונה. מדובר באפשרות שמתאימה לילדים מגיל שנתיים ומעלה. שכן, יש קורקינטים בטיחותיים שמאפשרים לפעוטות לשבת או לעמוד עליהם. מלבד זאת, יש היצע רחב של קורקינטים שמתאימים לעמידה בלבד והם מיועדים לילדים בגילאי 4 ומעלה. נמליץ לעיין בקטלוג של חנויות צעצועים, משום שאלה מאגדות את ההיצע הרחב שיאפשר לכם לבחור נכון.

רעיון ראשון – קורקינט

 

רעיון שני – אופניים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בבחירת מתנה מושלמת לחג, מבלי להציג את הרכישה המושלמת, הלא היא אופניים לילדים. חשוב לציין שמדובר בקטגוריה נוספת שמותאמת לטווח גילאים רחב במיוחד שנע החל מגיל שנתיים וקצת ועד גיל 18. חיפוש מהיר בקטלוג של אופניים לילדים יגלה בפניכם את האפשרויות הבאות:

 

  1. אופני איזון
  2. אופניים עם גלגלי עזר
  3. אופניים ללא גלגלי עזר

 

רעיון שלישי – פאזל

המתנות שהוצגו לעיל מתאימות להורים, סבים וסבתות. הרעיון השלישי שיוצג בפניכם כעת מתאים במיוחד לדודים, דודות ומי שצפויים להתארח בחג אצל חברים. מדובר בפאזל, מתנה אולטימטיבית שתשמש פעוטות מגיל שנה ועד ילדים בגיל 18 ויותר. תוכלו למצוא אותה בכל מיני חנויות צעצועים לילדים בתצורות ועיצובים שונים. שכן, יש פאזלים עם חלקים גדולים לילדים קטנים, פאזל רצפה, פאזל מגנטי למקרר, פאזל עם חלקים קטנים שניתן למסגר והרשימה עוד ארוכה. בחירה ברעיון זה תאפשר לכם לכתוב הקדשה על גבי הקופסא, שתישמר לאורך שנים. זכרו להוסיף עטיפת מתנה שתגרום לילדים לקרוע אותה בהנאה.

 

טיפ חשוב לבחירה חכמה: בדקו את תו התקן

רכישת מתנה לילדים מצריכה לעיתים בירור מעמיק אודות טיבה. שכן, זו חייבת להיות בטיחותית עבור פעוטות, ילדים צעירים ומתבגרים כאחד. לכן, ההמלצה היא לבדוק מראש שבחרתם במתנה שיש לה תו תקן ישראלי (כלומר, נערכו עליה בדיקות מקיפות והיא נמצאה כבטוחה לשימוש). ניתן לעשות זאת תוך קריאת המדבקה שמופיעה על גבי המוצר או באמצעות בירור עם נציגי המכירות של החנות. שימו לב, רכישה בחנות צעצועים מוכרת וידועה תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שבחרתם במתנה איכותית, מבלי לבדוק את איכותה לעומק.

 

מילים אחרונות לסיום

אתם לא צריכים לשבור יותר את הראש בחיפושים אחר מתנת חג מושלמת לילדים. שכן, כעת אתם מכירים ב – 3 הרעיונות הטובים ביותר שיתאימו לכל ילד, בכל גיל. נאחל כעת חג שמח ושתבצעו בחירה בטיחותית שתהיה שימושית במיוחד עבור מקבל המתנה.

רעיון ראשון – קורקינט

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »