שימוש בפייפאל בעסק – האם זה מסובך?

כדי לעסוק במסחר אלקטרוני ולקבל מכך עמלות יש לפתוח חשבון בפייפאל בנוסף לחשבון אותו פותחים כדי למכור.

המאמר יפרט על שימוש בפייפאל בעסק והאם זה מסובך.

 

פתיחת חנות באיביי

אנשים המעוניינים לעסוק במסחר אלקטרוני ולהרוויח עמלות כהכנסה נוספת צריכים לפתוח חשבון באחת מחברות השיווק המובילות ברשת. כיום איביי מוכרת למיליוני אנשים סחורה ונחשבת לחברה האמינה ביותר. בנוסף, ניתן לעשות קורס איביי חינם וללמוד כיצד להתנהל בשיטת הדרופשיפנג. כלומר, לפתוח חשבון באיביי, לפרסם מוצרים ולספק אותם ללקוחות עד הבית. הדרופשיפינג הוא למעשה מסירה ישירה של ההזמנה מהספק לבית הלקוח ואתם מנויים על שירות הלקוחות. כלומר, תצטרכו לספק שירות במידה של תקלות באספקה ולדאוג שהסחורה תגיע בזמן שהובטח ללקוח. לפיכך, עסק המוכר מוצרים צריך להגדיר את החשבון שלו באיביי כחשבון עסקי, להגדיר את סוג העסק ולהתחיל למכור, אך לא לפני שהוא פותח גם חשבון פייפאל.

 

פתיחת חשבון בפייפאל

את החשבון בפייפאל פותחים כדי לקבל את העמלות על המכירות. התהליך כרוך ברישום ובמתן פרטי כרטיס אשראי. זהו לא תהליך מסובך אך יש לקשר אותו עם החשבון באיביי ולשם כך תזדקקו למעט עזרה. הקורס החינמי של איביי הניתן באמצעות סרטוני הדרכה ילמד אתכם את כל השלבים לפתיחת חשבון באיביי ובפייפאל וכיצד לשייך את חשבון הפייפאל שלכם לחשבון באיביי. הסרטונים אינם מסובכים אך דרושה חריצות והתמדה. כמו כן, יש לבצע את כל השלבים מבלי לדלג על שום שלב ולהבין שההדרכה איננה ניתנת סתם. כעיקרון החברה אינה מרוויחה עבור הקורס בעת שישנן חברות אחרות הגובות כסף על ההדרכות שלהן.

 

השלבים לפתיחת חשבון בפייפאל

באמצעות הפייפאל תקבלו את הכסף של הרוכשים ותוכלו לקבל את העמלות לשם. על מנת שתוכלו לפתוח חשבון היכנסו לכתובת של הפייפאל והעבירו את השפה מאנגלית לעברית. הקישו על הירשם ובחרו במדינה ישראל. רשמו את כתובת האימייל שמקושרת לפייפאל ומלאו את הפרטים של העסק. אם הנכם אנשים פרטיים ללא עסק, סמנו בעלות יחיד. אשרו את הסכם המשתמש ובחרו בקטגוריית עסק. עליכם לרשום את שיעור המכירות לחודש. אם יש לכם אתר משלכם רשמו את כתובת האתר והדביקו כקישור בכתובת העסק. מלאו את הפרטים שלכם כמו: ת"ז, מען, תאריך לידה וכד' עד לסיום התהליך. תקבלו מפייפאל הודעה למייל וכך למעשה תאשרו את הכתובת האלקטרונית שלכם ותחוברו לחשבון בפייפאל שוב. על מנת לקבל את הכסף מהלקוחות ואת העמלות עליכם לסמן קבלת תשלום איביי בהגדרת החשבון. יש לבצע את השלבים שפייפאל מנחה אתכם לעשות עד לאישור הכתובת האלקטרונית והקישור לחשבון הבנק שלכם. לסיכום, בפעם הראשונה שפותחים חשבון בפייפאל חשוב לקבל הדרכה כדי שלא יהיו שגיאות. כנסו לקורס המקוון של איביי וקבלו סרטון הדרכה בחינם.

 

עגלה

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »