3 רעיונות למתנה המושלמת ליום האהבה

מציאת מתנה מקורית ומושלמת ליום האהבה נחשבת לעניין לא פתור בקרב רבים. שכן, זה לא פשוט למצוא את המתנה המושלמת בכל שנה מחדש. כדי שהפעם תוכלו לבחור במתנה מושלמת באמת, יצאנו לבדוק רעיונות למתנות מושלמות שיסגרו לכם את הפינה. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים ברעיונות. מדובר באנשים שהמקצוע שלהם נקרא "רעיונאי". אתם מכירים אותם אולי כ"פרסומאים". ישבנו איתם לשיחה צפופה וביקשנו מהם להיות יצירתיים ולחשוב על הרעיונות הטובים ביותר למתנה מושלמת ליום האהבה. לא תאמינו, אבל הם מסרו לנו מעל 14 רעיונות מקוריים. כשהבנו שאנחנו צריכים לצמצם את מספר הרעיונות, ערכנו בירור מקיף עם חברי המשרד והם דירגו את ה – 3 שהגיעו אל המקומות הראשונים. רוצים לדעת מהם? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

רעיון מספר 1 למתנה מושלמת ליום האהבה –  מנורה עם תמונה בעיצוב אישי

את המתנה שהגיעה למקום ה – 1 אתם תוכלו למצוא אך ורק בחנות הבלעדית של עדן מתנות. שכן, מדובר במתנה מקורית ביותר. למקרה שלא שמעתם עליה, כדאי שתדעו במנורה שנראית כמו ירח ויש עליה הדפס עם תמונה שלכם. אתם בוחרים כמובן את התמונה המתאימה ובחנות מדפיסים אותה על המנורה. כך שבכל ערב, תוכלו לשבת יחד בחדר על המיטה, להדליק את האור הקטן ולראות את עצמכם על גבי המנורה.

 

רעיון מספר 2 למתנה מושלמת ליום האהבה – צמיד עם חריטה

אתם יכולים להפסיק לתהות מה קונים לגבר ליום האהבה בשנה הנוכחית. שכן, יש לכם אפשרות לקנות צמיד עם חריטה. מדובר ברעיון מקורי ביותר שמאפשר לכם לקחת את הבדיחה האישית שלכם או את הכינוי שרק אתם מכירים ולחרוט על צמיד. אנו ממליצים לכם לשמור את האפשרות הזו לשנה הבאה למקרה שהשנה תבחרו במתנה אחרת, פשוט כי זו המתנה המושלמת לכל גבר או אישה.

 

רעיון מספר 3 למתנה מושלמת ליום האהבה – מצעים בהדפס מיוחד

אין תחושה טובה ומרגיעה יותר מזו שבאה לידי ביטוי כשנכנסים אל המיטה, עם מצעים חדשים ונקיים בסוף יום עבודה. מזדהים עם הנאמר בשורה הקודמת? אם כך, בטח תבינו שאתם יכולים להרגיש את ההרגשה הזו בעוצמה גבוהה הרבה יותר. שכן, אם תבחרו לקנות לבן או בת הזוג שלכם מצעים עם הדפס מיוחד, אתם תוכלו להיכנס אל המיטה בתחושה הרבה יותר נעימה. הנה כמה אפשרויות להדפס:

  • הדפסים על כרית : הכרית שלה, הכרית שלו
  • הדפס "אין על האהבה שלנו" על הסדין
  • הדפס של שיר אהוב ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את 3 הרעיונות שיאפשרו לכם למצוא את המתנה המושלמת ליום האהבה. מאחלים לכם שתבחרו נכון, בהצלחה!

קופסה של תכשיט

 

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »