האם קניית לייקים לאינסטגרם היא צעד עסקי נכון

המתלבטים בשאלה האם קניית לייקים לאינסטגרם היא צעד עסקי נכון, הם מן הסתם אלה שחוששים מרמאות או חוסר כנות ברשת.

התומכים ברעיון, מציגים כתגובה את הפוטנציאל האפשרי שהצעד מציע לרוכש.

אז מה כדאי לעשות? האם לקנות לייקים, עוקבים ותגובות ברשת?

אפשר להבין למה אנשים מרגישים לא בנוח עם קניית לייקים לאינסטגרם. בסופו של דבר, רשת חברתית היא עניין של אותנטיות ואמת, לכן המשתמשים בשירותי קניית עוקבים כאלו ואחרים, נתפסים כמי שמרמה את המערכת ומזייף את הצלחתו.

ובכן, חדשות לבקרים – כולם, כ-ו-ל-ם, קונים צפיות. לייקים, עוקבים או אחרים. בתקופה זו קניית לייקים היא עניין שבשגרה, וחברות רבות מציעות הנגשה של שירותים אלו ללקוחות פוטנציאלים, במיוחד במגזר העסקי. עבור עסקים קטנים ובינוניים מדובר על השקעה גרידא – השקעה בחשבון דיגיטלי שבסופו של דבר משמש לקשר עם לקוחות ופרסום "חינמי".

 

למה לקנות לייקים?

קניית לייקים, תגובות או עוקבים, מביאה את הפרסומים, הסטוריז והפוסטים שלכם לרמת חשיפה גבוהה יותר, כלומר הופכת אותם לויראלים יותר ומציגה אותם ליותר ויותר משתמשים. בדרך זו, החשבון שלכם יצבור יותר נחשפים, ובהמשך גם עוקבים. כמות העוקבים הגדלה תהפוך עבורכם, למעשה, למעיין מאגר לקוחות שאליו אפשר לפרסם בחינם בעזרת סטורי פשוט, ובמקביל – תציע קשר חזק בניכם לבין הלקוח, שיכול לשוחח עם העסק בקליק אחד; הודעה פרטית.

 

השקעה כלכלית כדאית

התנגדות כלכלית לנושא נשמעת לא מעט גם כן. רבים טוענים שאין טעם להוציא כסף על קנייה של לייקים ועוקבים היכולים להגיע באופן טבעי. העניין הוא, שכדי להשיג עוקבים, צריך – ובכן – עוקבים. ככל שתתחילו עם מאגר מועט יותר של עוקבים כך הסיכוי שתחשפו לאחרים ויגיעו אליכם עוקבים חדשים, נמוך יותר. נדרשת עובדה יומיומית וסגנון ייחודי ומעניין על מנת לשכנע עוקבים רבים – ואת המנגנון של אינסטגרם, לעקוב אחריכם ולהגדיל את חשיפת האתר.

בנוסף לעבודה הקשה, צריך גם לציין שקניית לייקים אינה דבר יקר מידי כיום – המחירים יורדים באופן משמעותי, בשל היעילות העולה של המנגנונים והתחרות הגואה. קניית לייקים היא עניין נגיש, נוח וזול כיום, ולכן מושכת יותר ויותר בעלי עסקים, ומקלה גם, על הדרך, על מתנגדים עיקשים הדבקים בהתעקשותם להשיג את העוקבים בעצמם.

 

הצעד הנכון

כשמסתכלים לעבר האופק, קל להשתכנע שהעתיד נמצא ברשת החברתית. כמות המשתמשים ברשתות עולה בכל יום, ובקרוב הן תהפוכנה למרכז חיינו הבלעדי. מגפת הקורונה רק הוכיחה לנו כמה זה נכון גם בעולם העיסקי – מי שלא עבר לשיווק ממוקד, להזמנות באינטרנט ותיחזק פרופילים מעודכנים וחיים ברשת – פשוט לא שרד, לא הרוויח או נאלץ להקפיא את עסקיו כמעט לגמרי.

העתיד שייך לרשתות, הפרסום כבר הבין את זה. ואם כך, אז מדוע יש הבדל כה גדול בין קניית פרסומת ביו-טיוב לקניית עוקבים? מדוע פרסומת על שלט באיילון כן, אבל לייקים ותגובות שיגדילו עוקבים בפרופיל שלכם לא? חשבו על זה טוב טוב, והתשובה ברורה כשמש באמצע הצהריים.

 

אפליקציה

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »