כמו קסם: ככה תגיעו לכל מספר צפיות שתרצו להשיג בטיקטוק

 אם אתם מפיצים סרטונים בטיקטוק ורוצים להיות פופולריים, להעלות את מספר הצפיות שלהם ולהפוך אותם לוויראליים – קבלו טיפים כיצד להגיע לכל מספר צפיות בו תחשקו.

 

מדוע ישנה חשיבות למספר הצפיות בטיקטוק?

כאשר מקבלים מספר גבוה של צפיות לסרטון שהעליתם לטיקטוק, מידת החשיפה והפופולריות שלכם עולה. טיקטוק מעריכה כל סרטון שאתם מעלים לרשת על פי מדדי איכות וכמות ולאחר כל הערכה וצבירת כמות מסוימת של צפיות, היא מעלה אתכם ברמה וגורמת לסרטון להיחשף לעוד ועוד משתמשים, כאשר השיא הוא חשיפה בעמוד הפור יו של הרשת. ככל שתקבלו לייקים, תגובות, שיתופים וצפיות, כך הדירוג שלכם יעלה. לאחר שתצברו 500 צפיות תעלו ברמה ושוב טיקטוק תעריך את המדדים הללו. הערכה נוספת תתבצע שוב לאחר 1,100 צפיות שיעלו אתכם רמה, הערכה נוספת לאחר 5,000 צפיות שיעלו אתכם עוד יותר גבוה ולאחר מכן הזרוע נטויה והדרך לעמוד הפור יו קרובה מתמיד. במידה והצופים בסרטון לא יצפו בו עד הסוף או לא יעשו לו לייק למשל, כמובן שהניקוד שלכם יהיה בהתאם. אם כן, איך להעלות צפיות בטיקטוק?

 

איך תעלו את הצפיות בסרטונים שלכם?

ראשית עליכם להעלות סרטונים שימשכו את המשתמשים. בין אם מדובר בתכנים אטרקטיביים, נושאים המדברים אל פלח האוכלוסייה הרצוי ובין אם אלו סרטונים העוסקים בליפסינג או אתגרים שונים, הם צריכים להיות קצרים וממוקדים. ככל שתקפידו להשתמש במוסיקה, אפקטים, תאורה, כתוביות וכד', הסרטון שלכם יהיה ערוך באופן המיטבי ביותר. האם ידעתם ש-3 השניות הראשונות של הסרטון הן אלו שמושכות את תשומת הלב של המשתמשים? היעזרו בטיפ זה ועופו על משפט פתיחה שיגרום לצופים לצפות בסרטון עד לסופו. בנוסף, תייגו בסרטון חברים המופיעים בו על מנת שגם העוקבים שלהם יצפו בו וכך תקבלו יותר צפיות. כמו כן, תיוג בהאשטאגים יכול לסייע לכם להשיג צופים פוטנציאליים המתעניינים בנושא שאותו העליתם בסרטון. על אף זאת, למי שרוצה להאיץ את כמות הצפיות ישנה אפשרות אחרת.

 

כיצד מאיצים את כמות הצפיות בטיקטוק?

בימינו הכל אפשרי ולכן ניתן לקנות צפיות במחיר זול וליהנות מהאצה בכמות הצפיות על סרטוני הטיקטוק שלכם. תוכלו לרכוש צפיות ממשתמשים פעילים ברשת באמצעות חברה המספקת צפיות, לייקים, עוקבים ותגובות, שתבנה לכם חבילה בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם. אם תחליטו שעל כל סרטון אתם רוצים 2,000 צפיות, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא בזבוז זמן וכסף מיותר. על כל 2,000 צפיות לסרטון תשלמו 5 ₪ בלבד ולפיכך זה מאוד משתלם. אפשר אף לבחור כמה סרטונים ולחלק את כמות הצפיות שקניתם ביניהם. אתם המחליטים כיצד תשפיעו ברשת וכמה צפיות תרצו לסרטון כזה או אחר. היתרון הגדול הוא שאתם לא צריכים כלל להתאמץ. אתם מקבלים אחריות מלאה, צפיות אמיתיות ובזמן קצר תוכלו להפוך למשפיענים ולפופולריים בטיקטוק.

 

איש דיגיטל

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »