פותחים עסק בתחום המזון? אתם חייבים להכיר את סטאר פרופשיונל

תחום המזון הוא התחום שבו נפתחים הכי הרבה עסקים חדשים מדי שנה. כתוצאה מכך שמדובר בתחום כה מבוקש, לפתוח בו עסק חדש זה דבר לא פשוט בניגוד למה שרבים נוטים לחשוב. הצורך למתג את עצמך, הצורך לבדל את עצמך מאחרים וכל הבעיות שבעל עסק חדש יצטרך לפתור – כל זה יוצר משימה אחת, שהיא כמעט בלתי אפשרית.

אבל בשביל הצוות המקצועי של סטאר פרופשיונל אין דבר כזה משימה בלתי אפשרית, לכן ביקשנו מהם כמה עצות לפתיחת עסק חדש בתחום המזון.

 

 מה הדברים הכי חשובים בפתיחת עסק בתחום המזון?

האיכות של המוצרים הנמכרים, היא ככל הנראה הדבר הבסיסי והחשוב ביותר להצלחת העסק. ברגע שמדובר במוצר איכותי וטוב, כבר עשיתם חצי עבודה. החצי השני של העבודה תלוי בעניין הפרסומי וביכולת שיווק עצמית. אם נתעסק בתחומים של ניהול פנימי – יש צורך בהתייעלות המרבית שניתן להגיע אליה, הכל על מנת שתחום המכירות יהיה בעדיפות עליונה.

 

 ואיך מתייעלים בתחום הניהול הפנימי והלוגיסטיקה?

מה שחשוב פה, זה למצוא ספקים טובים ואמינים, דבר שיאפשר לא לדאוג יתר על המידה לתחום הלוגיסטיקה. הדוגמא הטובה ביותר היא רכישת כלים חד פעמיים, עטיפות ממותגות וחומרי ניקוי באופן סיטונאי.

 

 למה סיטונאות עדיפה?

כי זה מאפשר להוריד לחץ רציני מעצמכם – מספיק להיות עם היד על הדופק בנוגע למלאים ולבצע הזמנה מרוכזת פעם בכמה זמן (בהתאם ליכולת האחסון של העסק שלכם) ואתם מסודרים. בצורה זו, לא תמצאו את עצמכם עומדים אל מול מדף המפיות הריק ותגלו ששכחתם ללכת לקנות אותם.

בצורה זו, לא תגלו שאתם עומדים מול בקבוק נוזל כלים שלא יספיק לכם לשטיפה כל הכלים שהצטברו לכם אחרי יום עבודה ארוך. ובעיקר, לא תמצאו את עצמכם עומדים בחוסר אונים מול מארז כפיות שנשארו בו 3 כפיות ובחוץ מחכים לכם 4 לקוחות.

 

 החיסכון שבסיטונאות

בנוסף לכך שמדובר בהתייעלות רצינית מבחינת העבודה, מדובר גם בחסכון משמעותי לבית עסק. וברגע שמדובר בבית עסק חדש, שאלת החיסכון היא אפילו קריטית יותר. לרכוש מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי וכלים חד פעמיים באופן סיטונאי יאפשר לכם חסכון בעלויות כל הדברים הללו.

 

 מיתוג

נקודה נוספת שכדאי לדעת, זה שמיתוג הכלים שנמצאים בשימוש בבית עסק, יכול לתרום המון להצלחת עסק חדש. זו הצורה שבה יוצרים את המותג ומבססים אותו, גורמים לו להיות בולט ומוכר וזה בהחלט משהו שמושך לקוחות חדשים.

 

 לסיכום

השנה הראשונה של כל עסק חדש היא השנה המאתגרת ביותר ושנה של ביסוס עצמי. בין שלל הדברים שבעל העסק צריך לגלות, לפתור ולהחליט עליהם, כדאי שיהיו דברים שההחלטה בנוגע אליהם היא החלטה קלה. להתייעצות השאירו פניה לצוות המקצועי של סטאר פרופשיונל.

אוכל, עסקים

אולי יעניין אותך גם