איזה מזון כדאי לתת בזמן האילוף

בעלי כלבים רבים מוצאים את עצמם תוהים לא פעם לגבי הליך האילוף שהכלב שלהם עובר. שכן, מדובר בהליך שחדש עבורם. אף אחד לא הכין אותם לקראתו וזה הגיוני שיעלו כל מיני שאלות בנושא. עובדה זו התגלתה לנו בזמן שכמה חברים שלנו העבירו את הכלב שלהם הליך אילוף.

שכן, הם פנו אלינו בבת אחת עם תהיות שלא היה לנו מושג לגביהם. כדי להקל על התוהים בנושא, החלטנו לכתוב סדרת מדריכים שתענה על השאלות. במדריך זה אנו נענה על שאלה שנוגעת לתחום המזון.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנתחיל במדריך, ראוי לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי הוא ה – 4 בסדרת מדריכים שעונים על השאלות הנפוצות של בעלי כלבים בעת הליך אילוף. אם לא קראתם את המדריכים הקודמים, כדאי שתדעו שהם עסקו בנושאים הבאים:

  • כמה זמן צפוי להימשך הליך האילוף?
  • האם זה משתלם לשלוח את הכלב לאילוף?
  • האם כל כלב יכול לעבור הליך אילוף או שזה לא מותאם לכולם?

 

למה בכלל צריך להתעסק עם השאלה לגבי המזון שכדאי לתת בזמן האילוף?

יכול להיות שיש מי מכם שתוהים – למה בכלל צריך להתעסק עם השאלה הזו? אפשר פשוט לתת את המזון הקבוע וזהו. אז האמת היא שאין זה נכון. צריך להתעסק עם השאלה החשובה הזו בגלל שהכלב שלכם, במהלך האילוף, צפוי להוציא הרבה אנרגיה.

כדי שהוא יוכל להחזיר אנרגיה לגוף, הוא צריך לקבל מזון איכותי, מזין שמכיל ערכים תזונתיים טובים. אנו מזמינים אתכם לגלוש לאתר של מאלף מוסמך ולהבין במה מדובר, הנה כתובת לדוגמא שאתם יכולים פשוט להקליק עליה: https://leaderdogs.co.il.

 

אז איזה מזון כדאי לתת בזמן האילוף?

כל אחד עונה על השאלה הזו תשובה אחרת. יש בעצם 2 תשובות לשאלה:

  1. כדאי לתת לכלב את המזון שהומלץ לכם על ידי המאלף
  2. כדאי לתת לכלב כל מזון שמכיל את הערכים הבאים:
  • ויטמינים
  • מינרלים
  • חלבונים

 

איזו תשובה אתם בוחרים?

אתם יכולים לבחור את התשובה שמתאימה לכם מבין השניים. כך שאם אתם בהליך אילוף, תמיד אפשר לפנות אל המאלף ולבקש את דעתו המקצועית. הוא ימליץ לכם על המזון שהוא מעדיף לאחר שערך בירור מקיף בנושא. אם מסיבה כלשהי תחליטו שהאוכל שהוא הציע לא מתאים לכם, אתם יכולים פשוט לצאת לחיפוש עצמאי במטרה למצוא את המזון שכולל את הערכים התזונתיים שהוצגו לפניכם בפסקה הקודמת.

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי מסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו להודות לכם קוראים יקרים, על הדאגה שלכם לכלב שלכם. אנו מאחלים לכם שתמצאו בהקדם את המזון שהכי כדאי לתת לכלב שלכם בזמן אילוף ונאחל גם שיהיה בהצלחה. להתראות במדריך הבא שיעסוק בסוגי כלבים והתאמת האילוף עבורם.

אילוף כלבים

אולי יעניין אותך גם