עמודי הטיקטוק הכי מדוברים בעולם

אם לא חייתם במערה כלשהי בשנים האחרונות, קרוב לוודאי שנחשפתם לסרטוני טיקטוק כאלו ואחרים, ולפופולאריות של הטיקטוק, שרק צוברת תאוצה עם הזמן.

כולנו חולמים ליצור את הסרטון המושלם, כזה שיהפוך לוויראלי ושובר רשתות, אך עד אז, כדאי שנכיר את עמודי הטיקטוק הכי מדוברים בעולם

 

דברו אלינו בסרטונים

טרנד הרשתות החברתיות בעולם הדיגיטלי המתפתח שלנו, רק הולך וצובר תאוצה. האפשרות להכיר חברים חדשים ולשמור על קשר עם חברים קיימים, מבלי הצורך בלצאת מהבית, במיוחד בתקופה האחרונה של הקורונה, התגלתה כפופולארית ומהנה, וסוחפת את כולנו למרדף אחרי הלייקים, עוקבים וצפיות.

בשונה מהרשתות החברתיות המסורתיות, שהתמקדו יותר בשיתופי פוסטים או תמונות, הגיעה אלינו אפליקציית הטיקטוק, המאפשרת העלאת סרטונים קצרים וערוכים, בצורות ודרכים שונות. אם בתחילת הדרך נראה היה כי הטיקטוק מיועד בעיקר לשכבות הגיל הצעירות, הרי שעם העלייה המטאורית בכמויות המשתמשים הרשומים ברחבי העולם, ניתן לראות בבירור כי גם מבוגרים ואנשים מפורסמים רבים, כמו כדורגלנים, שחקני קולנוע ואושיות רשת, מתחזקים עמודי טיקטוק משלהם.

 

סרטון וויראלי – כל הדרך אל התהילה

ההתמקדות של טיקטוק בהעלאת תכנים לרשת מסוג סרטונים, התגלתה כמוצלחת במיוחד, כשנכון לשנת 2021, ישנם יותר ממיליארד משתמשים רשומים ברחבי העולם. הפופולאריות האדירה, שהולכת ומתעצמת עם הזמן, הביאה לתופעת הסרטונים הוויראליים.

באופן קצת שונה מלייקים ותגובות, כמות הפופולאריות של הסרטון שהעליתם לטיקטוק נמדדת בכמות הצפיות שלו. ככל שהסרטון צובר יותר צפיות בזמן קצר, הוא הופך לוויראלי ופופולארי מאוד. כך, סרטונים וויראליים מגיעים תוך כמה ימים לצפיות של מאות אלפי ואף מיליוני משתמשים.

הפיכת הסרטון לוויראלי משמעה כמות פופולאריות עצומה, עלייה חדה במספר העוקבים והתגובות בחשבון הטיקטוק שלכם, ועם הזמן וההצלחה, אף פרסום ורווחים כספיים כתוצאה מפרסומות. לכן, משתמשים רבים בוחרים להיעזר גם בשירותי קניית עוקבים לטיקטוק, כדי לשדרג את העמוד שלהם.

 

עמודי הטיקטוק המדוברים בעולם

כפי שהבנתם, תופעת הטיקטוק היא תופעה חוצת עולם, ובדומה לרשתות חברתיות אחרות, גם בטיקטוק ישנם עמודים פופולאריים, המוכרים בכל העולם. הנה כמה מהם שכדאי שתכירו ואף תשאבו מהם השראה ורעיונות לעמוד הטיקטוק שלכם.

בין הקטגוריות הפופולאריות והנפוצות ביותר בטיקטוק, ניתן למצוא את השירה והריקודים. כך, עמודי הטיקטוק של צ'רלי דמילו ואדיסון ריי, נצפים ע"י כ-100 מיליון משתמשים והסרטונים שהם מעלים צוברים מיליארדי לייקים.

קטגוריה נוספת שזוכה לפופולאריות בהמון רשתות חברתיות, היא הצבת אתגרים למשתמשים אחרים. כך, עמוד הטיקטוק של צ'יפוטלה, מלא באתגרים ברמות שונות, ומצליח לסחוף מעל 300 מיליון משתמשים לצפות, לנסות לבצע את האתגרים ולאתגר משתמשים אחרים.

מלבד אושיות רשת שפרצו לחיינו באמצעות הסרטונים המקוריים שהם מעלים, ישנם גם מותגים ומפורסמים בעלי שם שהבינו את הפוטנציאל שיש בטיקטוק, והחליטו להקים עמוד משלהם. כך, מפורסמים כמו שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו, הזמרת אריאנה גרנדה והמותג המוכר – גוצ'י, זוכים לפופולאריות עצומה, כשהראשון מביניהם, מחזיק בכ-230 מיליון עוקבים.

 

לחצן מעקב

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »