עיר או מושב? – המדריך שיעזור לכם לקבל החלטה

כל החיים חייתם בצל עצי הדפנה הגדולים, נהניתם מהשקט ומהנחל הקטן שעובר במרכז המושב.

הזמנתם חברים וישבתם בחצר הבית עם גיטרה ומדורה שהדלקתם בעצמכם בלי שאף אחד מהשכנים יעיר לכם, פשוט כי השכנים הקרובים גרים בערך 500 מ' מכם.

עכשיו מתחשק לכם לעזוב קצת את הפסטורליות ולהנות קצת מהעיר התוססת שמביאה איתה רעש, ברים, מסיבות, תחבורה ציבורית ואפשרויות כמעט בלתי נגמרות.

אז רגע לפני שאתם עושים את הצעד כדאי שתעצרו ותקראו את המאמר הקרוב:

עיר או מושב? – המדריך שיעזור לכם לקבל החלטה.

 

"אנחנו שנינו מאותו הכפר"

אנשים שגרו במושב כל החיים רגילים לרעש מסוג אחר. מבחינתם מכונית בודדת שעוברת ברחוב היא רעש כמעט בלתי נסבל, ואקשן אמיתי אפשר לקבל רק דרך סרט טוב בוי או די, וגם זה במידה ויש קליטה לאנטנה. לעומת זאת, אנשים שגרים בעיר רגילים לרעש צפירת המכוניות, לפקקים הגדולים, לזמינות של משלוחי אוכל, סרטים בבית הקולנוע והים הסמוך וכל הקצב הרגוע הזה מתאים להם רק לקראת חופש שזמני ההתחלה וזמני הסיום שלו מוגדרים מראש. אז מה עושים – עיר או מושב?

 

עיר או מושב? – המדריך שיעזור לכם לקבל החלטה

אז באופן כללי אנחנו מציעים שכל אחד יישאר במקומו, ולמה? העירוניים הם טיפוסים שרגילים שהכל זמין להם כאן ועכשיו, חסרי סבלנות, רגילים לשלל של אפשרויות, מחוברים לטלפונים ואוהבים לגור בקומות. מעבר של עירוני למושב עלול להביא איתו היתקלויות לא נעימות עם כל מיני חיות שאוהבות להיכנס לבתים צמודי הקרקע, חיפושים אין סופיים אחרי סופר פתוח ב-9 בלילה ורצון להמבורגר שידרוש ממנו נסיעה של כחצי שעה למסעדה הקרובה.

לעומת זאת, בשאלה של עיר או מושב התשובה עבור המושבניק תהיה בדיוק ההיפך. המושבניק, שלא רגיל לרעש וצלצולים, עלול לסבול מרעשי הברים שמתחת לבית, מצפירות האוטובוסים שעובדים גם בשעות הלילה המאוחרות, מהקצב הבלתי נשלט של העיר ובאופן כללי מהאופי שכל כך רחוק מהאופי שעליו הוא גדל.

 

מי שחופשי בנפשו ימצא את עצמו בשני המקומות

לפני ששואלים את השאלה עיר או מושב, כדאי שתשאלו את עצמכם מי אתם. אם אתם לא טיפוסים מקובעים כמונו, יכול מאוד להיות שתהנו משינוי השגרה והמעבר למקום שדווקא לא מהווה עבורכם את הסביבה הטבעית שלכם. בין אם מדובר על חוויה של שנה ובין אם מדובר על מעבר לכל החיים – יכול להיות שיוכלו לצאת מהמעבר דווקא דברים טובים יותר ממה שחשבתם או ציפיתם לעצמכם.

 

עיר או מושב – בכל מקרה תצטרכו שירותי הובלה

בין אם החלטתם לעבור בתוך המושב או למושב אחר ובין אם החלטתם לעבור מהמושב לעיר, שירותי הובלה הם משהו שחובה יהיה עליכם להשתמש בו. חברת פיקאפ היא חברת הובלות מקצועית ומנוסה שתשמח להוביל עבורכם את החפצים שמרכיבים לכם את הבית, בכל מקום שלא תהיו.

 

סגירת עסקה

אולי יעניין אותך גם