מתנות למסיבת הרווקות שתהפוך אותה לבלתי נשכחת

אחותך קיבלה הצעת נישואין? חברה טובה התארסה? – זה הזמן להתחיל לארגן את מסיבת הרווקות שלה. כדי להפיק מסיבת רווקות צריך להחליט על מיקום, לארגן תפאורה, להכין משחקים ולקנות מתנות. מסיבת רווקות היא מסיבה כיפית ומשחררת, אשר מהווה אבן דרך בחברות שלכן עם הכלה, ולכן יש לוודא שהיא תהיה הכי טובה שיש.

 

רעיונות לפעילויות למסיבת רווקות

בדרך כלל, מסיבת רווקות מורכבת ממספר רב של חבורות, כאשר כל חבורה מכירה את הכלה משלב אחר בחיים. בעקבות כך, עלול להיווצר מצב שבו יש תחושת זרות בין החבורות. כדי לפתור בעיה זו, מומלץ לשחק במשחקים אשר יאחדו את כולן סביב המטרה המשותפת – לשמח את הכלה. ניתן לשחק במשחק אמת ושקר, בבינגו חתן כלה או בשאלון טריוויה העוסק בזוג המאושר.

 

מתנות למסיבת רווקות

כאשר מדברים על מתנות למסיבת רווקות, נהוג להפריד בין שתי סוגי מתנות: מתנות מהחברות לכלה, ומתנות מהכלה לחברות. מובן שהחברות רוצות להעניק מתנה לחברה שלהן שתכף מתחתנת, אך לעיתים גם הכלה רוצה להעניק מתנה למלוות שלה, כאות תודה על ההשקעה שלהן לאורך כל תקופת הארגונים.

 

רעיונות למתנות לכלה

  • הלבשה תחתונה

פריטי הלבשה תחתונה לכלה הן מתנה שכל כלה תשמח לקבל. כלה צריכה להרגיש במיטבה – מושכת ונינוחה, ולכן כדאי להעניק לה פרטי הלבשה תחתונה איכותיים ויפים.

 

  • חלוק רקום

חברות רבות בוחרות להעניק לכלה חלוק, משום שזוהי מתנה שימושית וכיפית. ניתן לבחור בחלוקים בעלי עיצוב מיוחד – קלאסי, צבעוני או חלוק רקום בעבודת יד.

 

  • תכשיטים

שרשרת, צמיד או עגילים – כולן מהוות מתנה אידיאלית לכל בחורה. אם אתן רוצות ללכת על בטוח, הענקת תכשיטים לכלה היא הפתרון שלכם. אם ברצונכן להוסיף ממד אישי יותר למתנה, תוכלו לבחור בתכשיט בעל חריטה אישית. כלומר, תוכלו לבחור מילה או משפט אשר ייחרטו על התכשיט, ובכך יבטאו את מערכת היחסים המיוחדת שלכן עם הכלה.

 

רעיונות למתנות מהכלה

  • פיג'מות תואמות

ברוב סרטי החתונות, מסיבת רווקות מזכירה מאוד מסיבת פיג'מות. לכן, אם אתן רוצות להעניק לחברות שלכם תחושה כיפית, משוחררת ומצחיקה – תוכלו לקנות להן פיג'מות תואמות.

 

  • תמונה ממוסגרת

יש הטוענים כי מתנה אישית היא המתנה הכי טובה שניתן לקבל. אם הקשר עם המלוות חשוב לך, ואת מעריכה את כל מה שהן עשו לקראת החתונה שלך, תוכלי להעניק להן תמונה משותפת שלכן. כלומר, בחרי תמונה יפה שלך עם כל אחת מהמלוות, ותמסגרי אותה. למתקדמות יותר, ניתן להוסיף ברכה אישית לכל אחת, ובה להודות לכל אחת באופן אישי.

 

לסיכום

החברה הכי טובה שלך מתחתנת, וזהו בדיוק הזמן המתאים להתחיל לתכנן את המסיבה. מסיבת רווקות היא הזדמנות נהדרת לערב של כיף, צחוקים, פירגון ואהבה. מומלץ להוסיף גם תכנים חווייתיים לערב כמו למשל הענקת מתנות, משחקי חברות או הרצאת אורח של סקסולוגית.

מארזים

 

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »