מתנות לסוף הקיץ – 4 מתנות שאתם חייבים לתת לפני שייגמר הקיץ

מי מאיתנו לא מצא את עצמו באירוע חמים לקראת סוף הקיץ, עם חבר טוב או קרוב משפחה שחוגג אירוע, ואפילו סתם רצה להעניק מתנה חגיגית לאדן אהוב – והתחבט עם עצמו רבות על מתנות אפשריות? הרי לא כל מתנות הקיץ מתאימות – הסתיו קרב ולא יהיה להן שימוש.

מצד שני, לא מנוסמס להעניק מתנה שלא תבוא בכלל לידי שימוש לתקופה, צריך למצוא מתנה עם רוח הקיץ שתתאים גם לסופו ולמה שיבוא אחריו. אז אילו מתנות מעולות ניתן להעניק לקראת סוף הקיץ?

 

משחק שש בש

כמובן שחייב להתחיל עם משחק שש בש, ולא סתם עוד משחק – מזוודת שש בש. נכון שנדמה שעם בוא הקיץ הנסיעות לים והישיבה על החוף עם חברים כבר יצטמצמו – מה שיגרום למשחק שש בש נייד וקל לאריזה ולסחיבה להיות מתנה פחות רלוונטית – אז ההפך הוא הנכון.

עם בוא הקיץ עונת הטיולים הנוחה מתחילה – משחק מסביב למדורה בקמפינג חמים, משחק שש בש בבית של חבר ואפילו משחק בזמן ערב חג אצל המשפחה – כל אלה מהנים במיוחד, יעירו את הערב וכמובן אפשריים בקלות בזכות מזוודת שש בש ניידת שניתן לקחת להנות איתה בכל מקום.

 

ערכת כלי מנגל

אם חשבתם שאי אפשר להעניק מתנה מגניבה ושימושית במיוחד לקראת סוף הקיץ – בהחלט טעיתם. ערכת כלי מנגל חדשים ונוחים תעזור בשדרוג של ארוחות וגם תביא לגיבוש והוספת ערך לאירועים שונים – כל אחד שיקבל את המתנה – במיוחד לפני החגים – יוכל להעביר בהנאה את ערב החג עם חברים או משפחה – כולם נהנים מהמקצועיות שתעניק הערכה לקיום המנגל וכמובן גם בסוף לאוכל משובח הרבה יותר – מתנה יעילה ומגניבה שתעזור בשיפור כל ארוחה ותיזכר לעוד המון זמן.

 

ערסל שכיבה זוגי

כשמדברים על מתנה לסוף הקיץ, חייבים לחשוב על דברים שיתאימו גם לקראת הסתיו. אווירת סוף הקיץ ותחילת הסתיו כוללת רוח חמימה, עלי שלכת שנופלים מהעצים ומדי פעם זרם אוויר קר שגורם לכל אחד מאיתנו לרצות להתכרבל עם אדם אהוב ולהמשיך להנות מהאווירה הקסומה.

בדיוק בשביל זה יש ערסל שכיבה זוגי – כמובן שזה מתאים גם ליחיד אך יכול לספק חוויה של התנדנדות משותפת בערסל תוך צפייה בקיץ שמגיע לסיומו. המתנה הזו יכולה לספק מקום נוח לרכישה של המון זכרונות קסומים ונעימים.

 

בקבוק איכותי

מתנה נוספת שאפשר לתת לקראת סיום הקיץ זה בקבוק איכותי – השמש עדיין חמה וכמובן שסיום הקיץ לא מעיד על סיום הצורך לשתות מים בכמויות בריאוץ, כך שיש המון בקבוקים מכל הסוגים שיספקו מים קרירים וטובים בכל עת ובכל מקום. ניתן להעניק גם בקבוק מיועד אדם ספציפי – למצוא כזה ששומר קור או עם קש, כזה שיכול להכיל פירות ואפילו בקבוקים עם הקדשה אישית עליהם.

 

לסיכום…

יש המון מתנות שניתן להעניק לקראת סוף הקיץ, פשוט צריך לדעת להתאים אותן למאורע ולאדם שקיבל את המתנה. המתנות מגוונות, אפילו מפתיעות לפעמים אבל אין ספק שאלה הכי טובות לעזור בחתימת הקיץ בצורה הטובה והנעימה ביותר.

מתנה

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »