מתכננים לאמץ חתול? הנה כל הדברים שתצטרכו לארגן

מצוין, החלטתם להוסיף למשפחתכם חבר חמוד ולאמץ חתול. אולי זו הפעם הראשונה, אולי לא. כך או כך, תצטרכו למחוק כמה פריטים מרשימת הצרכים החיוניים לחתולים לפני שתוכלו ללמד אותם את הטריקים הראויים לאינסטגרם שלהם.

 

דברים שצריכים לפנות לפני שמאמצים חתול

כעת נפנה לסקור ציוד חיוני, שיסייע לכם בתהליך האימוץ שלכם, ויגרום לחתול החדש שלכם להרגיש בבית:

מתכננים לאמץ חתול? הנה כל הדברים שתצטרכו לארגן

מנשא לחתולים

תזדקקו למנשא שתוכלו לקחת איתו החתול שלכם הביתה לאחר שאימצתם אותו. מנשא פופולארי לדוגמא, מגיע עם גג נפתח. סגנון זה של מנשא מאפשר לכם לפתוח את גג המנשא, להרים את החתול שלכם ולהכניס אותו ישר פנימה. זה קל יותר מלנסות לשדל אותם לתוך המנשא דרך דלת. יש חתולים שלא ירצו לעשות את זה וייאבקו כשאתם מנסים להחליק אותם פנימה.

 

אוכל לחתולים

אחד המצרכים החשובים לפני שמביאים חתול הביתה הוא כמובן לוודא שיש לכם אוכל לחתולים. כזה שיספק לחתול שלכם את התזונה המתאימה והנכונה, שתעזור לו לשגשג ולהרגיש בבית במהרה. ישנם סוגים שונים של מאכלים לחתולים, ומומלץ להתייעץ עם וטרינר או עם המוסד ממנו אתם מאמצים את החתול.

 

ארגזי חול

אין דרך לעקוף את זה: החתול החדש שלכם יצטרך מקום לעשות בו פיפי וקקי. מספר ארגזי החול שתצטרכו לספק תלוי בבית שלכם ובכמה חתולים יש לכם. אתם תזדקקו לארגז חול אחד לכל חתול שיש לכם בבית. ארגזי החול, מכל סגנון, צריכות להיות ארוכים לפחות פי 1.5 מהחתול שלכם, מה שנותן לחתול שלכם מספיק מקום להסתובב. קרובי משפחתם הפראיים של חתולים הולכים לשירותים במקומות חוליים, ולכן פסולת נטולת ריח של חלקיקים קטנים היא הדרך הטובה ביותר.

מתכננים לאמץ חתול? הנה כל הדברים שתצטרכו לארגן

קערות מזון ומים

יש חתולים שלא אוהבים שהמזון והמים שלהם זה ליד זה, אנחנו מציעים להפריד ביניהם באופן מהותי. סוג הקערות תלוי בהעדפת הבעלים והחתול, אבל אם תחפשו ישנם מספר פתרונות בשוק. של קערות מזון ומים בעיצובים שונים המקלים את הניקיון שלהם, ושומרים על הניקיון של הסביבה שלהם.

 

מיטה

חתולים עשויים להיות קצת טמפרמנטיים לגבי המיטות שלהם, ועלולים לדחות מיטה רכה עבור קופסת קרטון נחמדה. צפו בהתנהגות החתול שלכם כדי לעזור לכם לבחור איזו מיטה הוא עשוי לאהוב. לדוגמה, אם החתול שלכם אוהב להתכרבל בשינה, מיטה עגולה עשויה לעבוד. מחצלת יכולה להיות האפשרות הטובה ביותר אם החתול שלכם אוהב להתמתח. באשר למיקום, חפשו היכן החתול שלכם אוהב לנמנם. זה כנראה יהיה מיקום מצוין למיטה שלו.

 

צעצועים

צעצועים הם גם מוצר שאתם חייבים בבית לפני שאתם מביאים חתול. גם אם אתם עדיין לא מכירים את העדפות של החתול החדש שלכם. על כן מומלץ לרכוש מספר צעצועים מסוגים שונים שיעזרו לרכך את הנחיתה שלו בבית החדש.

 

לסיכום

אם החלטתם על אימוץ חתלתול, הגיע הזמן ללכת לרכוש ציוד לחתולים. שיספק לכם את כל הדברים שאתם צריכים לארגן לפני הכנסת החתול הביתה.

מתכננים לאמץ חתול? הנה כל הדברים שתצטרכו לארגן

אולי יעניין אותך גם