משרדים למכירה בפתח תקווה – ההזדמנויות ב2020 שכדאי להכיר

המגמה של רובנו היא בדרך כלל אחידה: רכישת נדל"ן עבור מגורים, אך השכרת משרדים עבור צרכי העבודה שלנו. יחד עם זאת, השוק של מכירת משרדים בפתח תקווה ובתל אביב עדיין חי, בועט ונושם. אנשים רבים בכל זאת מעדיפים לרכוש נדלן לצרכי עבודתם.

אז מה עדיף, לשכור משרדים או לרכוש משרדים? אין ספק שזה לחלוטין תלוי בבחירתכם האישית, אך יחד עם זאת, תמיד יהיה חשוב לקחת בחשבון את שאר הפרמטרים המשפיעים על כדאיות העסקה, לכאן או לכאן. בין אם אתם מתכננים לרכוש משרד בפתח תקווה, או לשכור משרד בתל אביב, כדאי להכיר הזדמנויות ב-2020 שאסור לפספס.

 

הרכבת הקלה בפתח תקווה משנה את כללי המשחק

זכרו, הרכבת הקלה שנבנית כעת בפתח תקווה מהווה מעין GAME CHANGER באזור זה, שהולכים להיות מוקמים בו מאות, אם לא אלפי משרדים חדשים. כעת, זו בדיוק ההזדמנות לאתר משרדים להשכרה בפתח תקווה (גם עבור השכרה עתידית). האזורים בהם מובחן דגש משמעותי של בנייה מסיבית, הם האזורים של קריית מטלון, פרויקט ציר ז'בוטינסקי ועוד.

אלו אזורים נגישים מאוד למסעדות ולצירי התנועה הראשיים, פרמטרים שחשוב מאוד לקחת בחשבון בבואכם לשכור משרד לצרכי עבודתכם. נוסף על פרויקטים אלו, בימי אלו נבנה פרטיקט חוגי ONE, פרויקט בנייה אשר מתבצע ברחובות "המגשימים" ו"השילוח". הפרויקט של חוגי ONE צמוד לכביש 4 ולרכבת הקלה, כך שמבחינת נוחות ונגישות הלוקיישן הוא אידיאלי.

 

מתי יושלמו פרויקטים של משרדים להשכרה בפ"ת?

בימינו עדיין נבנים פרויקטים של משרדים להשכרה בפ"ת, ואם לא לוקחים בחשבון עיכובים כאלו ואחרים, יש להניח כי במחצית השנייה של שנת 2021 המגדל של חוגי ONE יושלם. מאחר והמגדל הוא בבעלות אחת, יהיה ניתן לאתר משרדים להשכרה בגדלים שונים וגדולים מאוד.

בכל מקרה, בין אם אתם שוכרים משרד קטן בפתח תקווה, או משרד גדול, זכרו כי כל נושא ההסעדה תמיד יהיה קרוב לליבם של העובדים בארגון שלכם. המשרד חייב להיות נגיש לאזורים בהם קיימת נגישות גבוהה למסעדות, לבתי קפה וכדומה. וזו אחת הסיבות שאנשים רבים רוכשים בשנים האחרונות משרדים בפתח תקווה וגם משכירים אותם. בעתיד הקרוב, האזור בו חוגי ONE נבנה עומד להיות עמוס בכל טוב של הסעדה, בתי קפה וכו'.

 

מה עוד לוקחים בחשבון לפני שכירת משרד?

מעבר לנושא של הסעדה, חשוב לקחת בחשבון את הנושא של תחבורה ציבורית, צירי תנועה ראשיים ועוד. באזור קריית אריה וקריית מטלון ניתן להנות מנגישות גבוהה מאוד לתחבורה הציבורית ולצירי התנועה הראשיים באזור, כולל כביש 4.

מעוניינים בייעוץ נוסף? אל תתפשרו על ייעוץ עם מקדים, אותו תוכלו לקבל מחברת מעוף (MAOF) – מומחי השכרת משרדים ורכישת נדלן עסקי. בהצלחה!

חדר עבודה

אולי יעניין אותך גם