מוצרים שכל בעל כלב חייב שיהיה לו בבית

על פי החוק במדינת ישראל, כלבים חייבים להיות קשורים ברצועה לבעליהם. הצורה הזו אמורה לאפשר לבעלים של הכלב שליטה מלאה עליו, שמירה על בעלי חיים נוספים בסביבה ועל בני האדם באזור. שוק מוצרי הכלבים מציע מגוון רחב של אביזרים ומוצרים המיועדים לכלבים: החל מרתמות וקולרים ועד לשמפו מיוחד לפרווה. גם אתם מכורים לכלב שלכם? גם אתם מתייחסים אליו כמו לבן שלכם? גם אתם רוצים בשביל הכלב שלכם את הטוב ביותר? המאמר הזה ממש בשבילכם!

 

 נתחיל מהבסיס, לאן מחברים את הרצועה של הכלב?

לתשובה הזו יש 2 אפשרויות, חשוב לציין ששתיהן מעולות והעבודה העיקרית שבבחירה היא להתאים את האפשרות הנכונה למאפיינים של הכלב, גודלו, אופיו, מבנה גופו וכמובן – מה שיהיה נוח גם לכם.אז אילו 2 אפשרויות בחירה עומדות בפניכם? אפשר לחבר את הרצועה אל הקולר שמונח מסביב לצווארו של הכלב. האפשרות השנייה היא להלביש רתמה לגופו ולחבר לשם את הרצועה באמצעות תופסן הברזל שנמצא באזור הגב של הכלב.

 

קולר לכלב – תמיד טוב!

תמיד מומלץ ורצוי לענוד לכלב קולר מסביב לצווארו, גם אם נחליט שלא לחבר אליו אחר כך רצועה. הסיבה היא שמעבר לאפשרות שיש בקולר לחיבור הרצועה, הוא מאפשר לנו אמצעי זיהוי עבור הכלב. יש המוסיפים אליו תליון עם חריטה של שם הבעלים ומספר הפלאפון למקרה שהכלב יאבד או יברח. קולר הוא הדבר הראשון שמסתכלים עליו כאשר רואים כלב משוטט לבדו, ופתרון זה הוכח מספר רב של פעמים כיעיל וטוב.
שימו לב: כלב שלא עונד קולר עשוי להיחשד לעונה להגדרה כלב עזוב ופקח שיתקל בו יכול לקחת אותו להסגר כלבים לכן יש מספר מוצרים לכלבים שהינם מצילי חיים.

 

סוגי קולרים קיימים:

הרוב המוחלט בוחר על פי הגודל והצבע, אבל יש מספר שיקולים נוספים שהיינו מוסיפים למשוואה. ישנם קולרים מבד סינתטי או דווקא רגיל, יש קולרים מעור או דימוי עור ויש כאלו עשויים מתכת.קולרי חנק מיועדים לתקופה קצרה בשלבי האילוף של הכלב. קולרי דוקרנים שגם הם מיועדים לאילוף אך גורמים לכלב סבל וכאב רב.

 

עולם הרצועות

רצועה צריכה להיות פרקטית ושימושית. בסופו של דבר זה בסה"כ חבל ארוך שמיועד לעזור לבעלים לשלוט בכלב שלהם. יש מגוון רחב של רצועות: כאלו שמאפשרות לכלב להתרחק מבלי למשוך את הבעלים, או דווקא אלו שהן פחות אלסטיות ועשויות חומר סינתטי מקובע. נסו להבין מה יותר מתאים לכלב שלכם: הוא גור שובב או כלב מבוגר ולפי כך התאימו לו ולכם את הרצועה המתאימה.

 

כלבים זה החיים

אנחנו מאוד אוהבים וכלבים ובטוחים שגם אתם! מקווים שהעשרנו את הידע שלכם לגבי קולרים ורצועות ושאתם תקנו חכם יותר ותדעו להתאים את המוצר המדויק לאופי של הכלב שלכם ולנוחיות שלכם. תודה שקראתם (:

מוצרים לכלב

אולי יעניין אותך גם