מה היא קונסולה לכניסה ולמה היא משתמשת?

כשאתם ממהרים לצאת להגיע לסרט, הצגה, או פגישה חשובה או אחרי יום ארוך בלימודים או בעבודה, היא שם ממתינה לכם, קונסולת כניסה לבית. מדוע בעצם צריך קונסולה בכניסה לבית או לדירה שלכם, על אילו צרכים היא עונה ומה נהוג לאחסן בתוך ובסביבת אותן קונסולות כניסה לבית? הכתבה הבאה תראה לכם שמדובר ברהיט שימושי ביותר, אשר יכול להפוך כל יציאה או חזרה מהבית למסודרת, נעימה ונוחה.

 

מהי למעשה קונסולה לכניסה

קונסולת כניסה היא מעין כוננית או שידה קטנה אשר מוצבת ליד דלת הכניסה הראשית לבית או לדירה. הקונסולה לרוב תכיל בין שתיים לשלוש מגירות אשר ישמשו לאחסון כל אותם החפצים שנהוג לקחת בעת כל יציאה מהבית. חפצים אלו כוללים בין היתר מפתחות לרכב, לבית או למשרד, משקפי שמש או משקפי קריאה, כסף קטן, שקיות רב פעמיות לקניות וכדומה.

עבור אנשים שנוטים לאבד או לשכוח פריטים חשובים שכאלה, ארגון כל הפריטים החיוניים הללו במקום קבוע ובולט ליד הכניסה לבית תסייע רבות במניעת מצבים לא נעימים ותעזור לשמור על ארגון וסדר. מסיבה זאת, כונניות שכאלה הן פריט ריהוט נפוץ ומבוקש, אשר מגיע במגוון רחב של גדלים וסגנונות.

 

תוספות מומלצות לכונניות הכניסה

רבים מאותם אנשים אשר בוחרים להציב קונסולת כניסה בחלל הבית, לא מסתפקים באחסון אותם פריטים חיוניים בתוך מגירות הכוננית. אנשים אלו הופכים את כל הסביבה של קונסולת הכניסה לעמדת התארגנות בעת היציאה מהבית, ועמדה להנחה של פריטים שונים בעת החזרה לבית.

כך למשל, אין זה נדיר למצוא מראה תלויה מעל קונסולת הכניסה ולידה מגוון רחב של ווים לתליית כובע קש בקיץ, כובעי גרב בחורף ומגוון מטפחות, צעיפים ז'קטים, מעילים ומטריות. בעת חזרה מהבית, רבים נוהגים להניח את כל מה שנשאו על המשטח הקרוב ביותר ועל כן לא פעם, רבים נוהגים לאחסן מכתבים וחשבונות שטרם שולמו על גבי קונסולת הכניסה.

 

כוננית כניסה לבית – הפן העיצובי של הרהיט הפרקטי ביותר

על אף שקונסולת הכניסה לבית מהווה רהיט שימושי ביותר, התרומה של רהיט זה לאווירה בחלל המגורים אינה זניחה כלל. כאמור, כיוון שמדובר ברהיט שימושי ומבוקש ביותר, בשוק תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של קונסולות בדוגמאות, עיצובים וסגנונות שונים. קונוסלות אלו יסייעו להכתיב את הטון של חלל המגורים שלכם.

כך למשל קונסולה בצבעים רעננים ועזים תיצור אווירה סוערת ומעניינת ותתאים לחללים המתאפיינים בסגנון אקלקטי ונועז. קונסולות בגוונים עדינים יותר מחומרים טבעיים כמו עץ או קש יתאימו לבתים ולדירות אשר מעוצבות בסגנון רגוע יותר. באתרי אינטרנט כגון הבית של עידה (https://store.ida-home.co.il/51-קונסולות) ניתן למצוא שלל דוגמאות לכונניות כניסה שכאלה.

אם אתם מעוניינים לשדרג את חלל הכניסה שלכם ולהפוך את היציאה מהבית לנוחה ומהירה בהרבה, מוטב שתבחרו שידת כניסה איכותית ונוחה ממגוון השידות האיכותי שניתן למצוא היום באינטרנט.

 

שולחן

אולי יעניין אותך גם

מיטה יהודית
רהיטים
כיצד תבחרו מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא פתרון יעיל עבור המגזר הדתי והחרדי, שמעוניינים לשמור על תקופת הנידה כמו שצריך על פי ההלכה היהודית. מיטה יהודית היא המיטה היעילה

קרא עוד »