איך להתאים ארון עבור חדר הילדים?

בבחירת ריהוט לחדרי ילדים צריך להתחשב במספר גורמים שונים ולשקלל ביניהם בכדי לבצע בחירה נכונה ומדויקת. אחד הרהיטים שצריך לבחור בתשומת לב רבה הוא הארון. בכתבה נסביר על ארונות חדרי ילדים וכיצד לבחור את הארון המתאים ביותר שלב אחר שלב. 

 

תפקידם של הארונות בחדרי ילדים

ארונות הם אחד הרהיטים החשובים ביותר לחדרי ילדים. הארון הוא המקום שבו יאחסן הילד שלכם את כל החפצים שברשותו, ומשם הוא גם יוציא אותם בכדי להשתמש בהם. ארון של חדר ילדים בדרך כלל מכיל את הבגדים של הילד, ספרי לימוד מסוגים שונים, צעצועים וגדג'טים ואת כל שאר הציוד שלו. ארון מסודר ונקי עוזר לשמור על סדר מחשבתי ועל ארגון בחיים, לכן חשוב מאוד לקנות את הארון המתאים לחדר של הילד שלכם. לפני שבוחרים ארון, כדאי להיכנס לרשת ולחפש קצת על ארונות מומלצים לחדרי ילדים בכדי לקבל מושג ראשוני על הנושא.

 

התאמת הגודל, תאי האחסון וחלוקת האחסון בארון

השלב הראשון בהזמנה של ארון לחדר ילדים, הוא בדיקה של השטח שבו נרצה למקם את הארון. יש למדוד את האורך, הגובה והעומק של המקום שבו ישב הארון ולרשום את המידות. לאחר מכן יש להחליט על החלוקה של התאים והמדפים בתור הארון עצמו. כדאי לחשוב גם על קנייה של ארון מודולרי, כזה שאפשר להתאים את המדפים בו בצורה פשוטה. בדרך כלל כדאי שהיה בכל ארון גם מדף תלייה אחד לפחות. בנוסף לכך, חשוב שהארון יאפשר לילד להגיע לכל החלקים החשובים בו בצורה נוחה ופשוטה.

 

התאמת הארון לחדר מבחינה עיצובית ואסתטית

לכל חדר ילדים יש את הקו העיצובי השולט בו. בדרך כלל חדרים אלה מתאפיינים בקווים עיצוביים בהירים ומלאי צבע. בעת קניית הארון לחדר הילדים, חשוב לשים לב להתאמה שלו לקו העיצובי של החדר. ארון שלא מתאים לקו העיצוב יראה כמו רהיט זר ויפריע לעין של הילד שגר בחדר.

 

התאמה של הארון לצרכים של הילדים שגרים בחדר

לכל ילד יש את הצרכים ואת הרצונות הפרטיים שלו. חלק חשוב מאוד בהתאמה של ארון לחדר ילדים, הוא התחשבות ברצונות אלה. ילדים מסוימים רוצים שהיה להם מדף ייעודי לתיק בית הספר, אחרים רוצים שמדפי התלייה יהיו גדולים יותר. לא משנה מה היא העדפה של הילד שלכם, כדאי מאוד שתנסו להתחשב בה ככל הניתן. אחרי הכל החדר הזה נועד לילד עצמו ואנחנו רוצים שהוא ייהנה ממנו בצורה מקסימלית ככל האפשר.

 

התאמה של ארון לחדרי ילדים – סיכום

הארון בחדר הילדים הוא רהיט חשוב מאוד. לכן חשוב להתאים את הארון לצרכים של הילד ולחדר עצמו בצורה הטובה ביותר. לפני שקונים ארון חשוב לשים לב לחלוקת התאים והמדפים בו ולהתאמה שלו לסגנון העיצוב של החדר.

ארון לחדר הילדים

אולי יעניין אותך גם

מיטה יהודית
רהיטים
כיצד תבחרו מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא פתרון יעיל עבור המגזר הדתי והחרדי, שמעוניינים לשמור על תקופת הנידה כמו שצריך על פי ההלכה היהודית. מיטה יהודית היא המיטה היעילה

קרא עוד »