כך תבחרו את השידה שתתאים לסגנון העיצוב שלכם

לבחור שידה שתתאים לסגנון העיצובי שלכם זו יכולה להיות מטלה מתישה. אבל היא לא חייבת להיות כזו. עם תכנון קל והבנת השיקולים הנכונים והמרכיבים של מה חשוב לשים עליו את הדגש. אתם יכולים למצוא את השידה המושלמת שמתאימה בדיוק לסגנון שלכם וגם תהלום את הצרכים שלכם.

 

התאמה למרחב בחדר

ראשית, אתם צריכים להתחשב ברהיטים הקיימים אצלכם. אם רוב הרהיטים שלכם הם בסגנון מסורתי, כדאי לכם לשקול שידות מקושטות עם קווים מפותלים ומסוגננים. מצד שני אם הרהיטים הקיימים אצלכם בחדר הם בקו יותר מודרני, כדאי לכם לבחור שידה בסגנון יותר מנימליסטי וחלק. אם יש לך סגנונות משולבים, דבר שבהחלט קיים אצל אנשים רבים. כדאי לכם לבחור שידה שתשלב בין הסגנונות.

אָרוֹן בְּגָדִים

מידות

שניתֿ, תחשבו על הגודל והמידות שאתם צריכים. מדדו את המידות של חלל החדר. תחשובו כמה מקום אחסון אתם צריכים. אם יש לכם מקום מוגבל. שידה גבוהה וצרה יכולה להיות אופציה טובה. היא תופסת פחות מקום אך עדיין שומרת על אלגנטיות. אם אתם צריכים מקום רב לאחסון.

שידה רחבה עם מגירות מרובות יכולה להיות אפשרות טובה יותר. כך החדר לא יראה עמוס, אך במקביל יוכל להכיל אזורי אחסון מרובים. לגובה של השידה של חשיבות נוספת במידה שאתם מתכננים להשתמש בה בהמשך גם כשידת החתלה.

 

חומר

החומר שממנו עשויה השידה היא גם אלמנט משמעותי. אם אתם מעדיפים מראה קלאסי. שידה מעץ מלא ומוצק יכולה להיות האפשרות הנכונה עבורכם. אבל אם אתם מחפשים משהו יותר עכשווי. שידה עם מתכת או זכוכית היא הבחירה הנכונה. כמובן שאתה יכול גם לשלב בין חומרים ולהוסיף תוספת עיצובית לחדר שתתאים, לרוב הכנסה של שילוב עיצובי נותן את הנופך היפה ביותר.

אָרוֹן בְּגָדִים

צבע וגימור

צבע וגימור הם אלמנטים חשובים שאתם גם כן צריכים לקחת בחשבון. אם אתם רוצים שידה שתתאים לרהיטים הקיימים בחרו צבע וגימור שיתאימו לרהיטים האחרים בחדר. אם אתם רוצים שהשידה שלכם תבלוט ותתפוס מקום בולט ומרכזי בחדר בחרו צבעים עזים או בגימורים שנוגדים את הקווים בשאר החדר.

 

פונקציונליות

אל תשכחו לדאוג שהשידה שאתם רוכשים תהיה גם פונקציונלית. חפשו שידה שתואמת את הצרכים שלכם. אולי אתם צריכים מלתחת בגדים, או לחילופין שידה שמחולקת לתאים ומדפים מותאמים. אם אתם מתכננים לשתמש בשידה כתחליף לשולחן, חפשו אחר שידה עם משטחים שניתנים להחלפה, ופינות עגולות.

 

סיכום

בחירת שידה שתתאים לסגנון העיצובי שלכם דורשת תכנון זהיר, וטאצ׳ נכון. חשוב לתת את הדעת למספר פקטורים כמו עיצוב, חומרים, גודל, צבע, פונקציונלית וגימור. על ידי תכנון מדוקדק על האלמנטים האלה אתם יכולים למצוא שידה שלא רק תיראה נהדר, אלא גם תתאים בשלמות לסגנון העיצובי שלכם.

אָרוֹן בְּגָדִים

אולי יעניין אותך גם

מיטה יהודית
רהיטים
כיצד תבחרו מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא פתרון יעיל עבור המגזר הדתי והחרדי, שמעוניינים לשמור על תקופת הנידה כמו שצריך על פי ההלכה היהודית. מיטה יהודית היא המיטה היעילה

קרא עוד »