מהן המתנות הכי ישראליות הקיימות בשוק

אין כמו מתנה ישראלית אותנטית וייחודית, כזאת שמשרה אווירה של ישראל ואי אפשר להתבלבל היכן נרכשה.

מתנות זה תמיד משהו משמח וכיף מה טוב שאפשר שיהיו גם בעלות משמעות וערך מוסף. לארצנו הקטנטונת יש הרבה מה להציע ומכל רחבי העולם אוהבים להנות מן הטובין הרבים שיש למקום להציע.

אם כך מהן המתנות הכי ישראליות שקיימות בשוק אותן תוכלו לתת לידידים אוהבי הארץ או אנשים רחוקים בחו"ל המבקשים לטעום טיפה מהישראליות המרעננת? הנה לכם רשימה של המתנות הכי ישראליות בשוק.

 

  1.     אלבום פנורמי של צילומי נוף ישראלים

כשחושבים על מתנות ישראליות חושבים על נופיה הקסומים של הארץ. מגוון כל כך רחב של קווי אופק המרחק כל כך קטן זה בגדר פלא של ממש. ספר צילום המשלב טכנולוגיה חדשנית של צילום מוציא את הקורא למסע מלהיב ומרתק אל יופיה הבלתי מנוצח של ישראל. זוהי מתנה מרשימה ייחודית ומקורית המשלבת צילומים מדהימים, מידע רב ומעניין על המקומות ואפשרות לסיורים מודרכים באמצעות טכנולוגיה חדשנית. ספר כזה הוא  מתנה ערכית ויפיפיה שאין מי שלא מתרגש לקבל אותה. אם זה שותף עסקים או אחיין שחוגג בר מצווה זוהי מתנה מקסימה לדורות.

 

  1. מוצרי ים המלח

אין יותר ישראלי מאשר מוצרי קוסמטיקה שהופקו ממשאבי הטבע הייחודיים של ישראל.בחופי ים המלח ישנם מעיינות מינרליים חמים, מעיינות חמים טבעיים עשירים בגופרית ומינרלים. הרכב המינרלים הטמפרטורה הגבוהה של המעיינות הופכים אותם לייחודיים כגורמים להקלה בסוגים שונים של מחלות עור ומפרקים.הבוץ המופק מחולות ים המלח התפרסם ברחבי העולם בגלל יכולות הריפוי שלו. מארז יפה של מוצרים מים המלח הוא גם מפנק ביותר וגם נותן טעימה קטנה מה טוב שיש לישראל להציע.

 

  1.     שמן זית ויין ישראלי

הקודש מלאה במטעי זיתים, בעיקר באזור הגליל. ישראל מפורסמת בייצור של שמן זית באיכות גבוהה ולא סתם אנחנו יכולים למצוא שמן זית בכל מקום ומתכון בארץ. השמן  המקומי ידוע ברחבי העולם בשל האיכות הגבוהה והטעם העשיר. אם אתם מחפשים מתנה פשוטה אך אותנטית ללא עוררין בקבוק שמן זית איכותי מאחד מרבי המטעות הפרוסים בארץ זו המתנה המושלמת עבורכם. אפשר לשלב את זה יחד עם בקבוק יין מייצור ישראלי כדי שיוכלו להנות ממיני הארץ הטובה.

 

  1. משחקי קופסא ישראלים

משחקים זה תמיד משהו שכיף לקבל, ובנינו הם מתאימים לכל גיל. אפשר לקנות משחקי קלפים רבים כגון רביעיות על מקומות בארץ או מונופול עם רחובות וערים במדינה. הכי הכי זה המשחק הישראלי המוצלח ביותר טאקי, משחק הקלפים הישראלי הפופולרי הזה לגילאי שש עד מבוגרים הוא הוא משחק אסטרטגיה ואינטראקציה בין השחקנים. החבילה כוללת הוראות באנגלית וזוהי מתנה קטנה קלילה וכיפית שאפשר גם לשלוח לחברים ומכרים בחו"ל.

שמנים

 

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »