מה עדיף לקנות לייקים או עוקבים לעמוד העסקי

החשיבות של קידום עסקי ברשתות החברתיות היא כבר "חדשות ישנות".

כמעט בכל הענפים במשק, הרשתות החברתיות הפכו למעין חלונות ראווה של העסק כאשר עבור לא מעט עסקים הנראות ברשתות החברתיות חשובה אף יותר מהנראות הפיזית של העסק עצמו.

 

מדדי פופולאריות ברשתות החברתיות

כשיש חשיבות כה רבה לנוכחות ברשתות החברתיות המשמעות היא שגם יש חשיבות למדדים ברשתות חברתיות, ובראשם לייקים, עוקבים, תגובות וכדומה. מדדים אלו למעשה מעידים על הפופולאריות של העמוד: לא ממש צריך להיות גאון כדי להבין שעמוד שמקבל הרבה לייקים ושיש לו כמות עוקבים רבה הוא עמוד פופולארי שכנראה מעלה תוכן מדבר לקהל מסוים.

בדיוק מסיבה זו חברות שונות מציעות לבעלי עמודים אישיים ועסקיים לייקים, עוקבים, תגובות וצפיות לרכישה. אז במה מהם כדאי להשקיע? בשורות הבאות ננסה לענות על שאלה זו.

 

הכירו את יחס עוקב לייק

אחד האינדיקטורים החשובים למידת המעורבות של הגולשים בעמוד שלכם היא היחס בין מספר העוקבים למספר הלייקים שאתם מקבלים על פוסטים שעולים בעמוד. למעשה מדובר ביחס בין מספר סימוני הלייק הממוצע לפוסט לבין מספר העוקבים של העמוד שלכם. חשוב לשמור על יחס סביר בין מספר העוקבים ומספר הלייקים שאתם מקבלים מכמה סיבות:

  1. כשיש לעמוד מסוים מספר עוקבים גדול בהרבה ביחס ללייקים, התמונה שעלולה להשתקף היא שעוקבי העמוד לא מתעניינים בתוכן שהוא מעלה ושתוכן זה לא איכותי.
  2. במידה ואתם קונים עוקבים או לייקים ויש יחס עוקב לייק לא סביר, הדבר עלול להיראות חשוד בפני הרשת החברתית שעלולה להעניש את העמוד ואף לחסום אותו.

 

כיצד אנחנו מחשבים יחס עוקב לייק?

כדי לחשב את יחס העוקב לייק בתקופה מסוימת קודם כל יש לחשב את ממוצע הלייקים שקיבלתם עבור הפוסטים. נניח למשל שממוצע הלייקים הוא 100, ויש לכם 1,500 עוקבים. יש לחשב את אחוז הלייקים מתוך העוקבים: 100 לחלק ל-1,500 כפול מאה: יחס העוקב לייק הוא כ-6%.

 

מהו יחס העוקב לייק המומלץ?

יחס עוקב לייק הרצוי משתנה בהתאם למספר העוקבים שלכם, כאשר כלל האצבע הוא שככל שיש לכם יותר עוקבים כך יחס העוקב לייק נמוך יותר. ובאופן ספציפי יותר:

  1. בעמודים עם 5,000 עוקבים ומטה צריך להיות יחס עוקב לייק גבוה יחסית של כ-10%. כלומר, עבור עמוד עם 5,000 עוקבים כ-500 לייקים בממוצע לפוסט.
  2. בעמודים עם מספר עוקבים של בין 250,000 ל-500,000 יחס העוקב לייק יורד משמעותית ומגיע לכ-3% ומעלה.
  3. בעמודים עם בין 500,000 למיליון עוקבים יחס העוקב לייק הוא מ-2.5% ומעלה.
  4. בעמודים עם מעל למיליון עוקבים יחס העוקב לייק הוא מ-2% ומעלה.

 

מהיכן קונים עוקבים ולייקים?

קניית לייקים ועוקבים יש לבצע אך ורק עם חברה המשווקת לייקים ועוקבים באופן אמין ומאובטח. חברת PWR מתמחה במכירת לייקים, עוקבים, תגובות וצפיות ומספקת אותם אופן מיידי ומאובטח לחלוטין לאינסטגרם שלכם.

 

לחצן מעקב

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »