למה לבחור באוכל GO לכלבים על פני שאר המותגים

כשמדובר בכלבים שלנו, אנחנו ללא ספק מעוניינים לדאוג עבורם ללא פחות מהטוב ביותר, במיוחד בכל הקשור לנושא המזון, החיוני לשמירה על איכות החיים והבריאות שלהם. לפיכך, כשניגשים לבחור אוכל לכלבים שלנו, חשוב לבחור במותגים המובילים בתחום, כך שנוכל להיות בטוחים כי מדובר באוכל איכותי ועשיר

 

טעמים וסיבים תזונתיים – אוכל לכלבים

האחריות הרבה הנלווית לגידולם של הכלבים שלנו, כוללת דאגה להרבה פריטים ואביזרים, אך הדאגה למזון איכותי ועשיר בוויטמינים וסיבים תזונתיים מהווה את אחד המרכיבים המשמעותיים והבסיסיים ביותר לשלומם ובריאותם של הכלבים שלנו.

כאשר בוחרים מזון לכלבים, יש להתחשב בגילו של הכלב, השלב ההתפתחותי בו הוא נמצא (גור או כלב בוגר) וסוג הכלב. התאמה מיטבית של המזון, לרבות בניית תפריט מסודר ומאוזן עבורם, תסייע להם לשמור על חיוניות מיטבית וכן תשפר את התפתחות מערכות הגוף שלהם.

 

אילו סוגי מזון לכלבים קיימים?

אם בעבר אנשים רבים חשבו כי נושא המזון לכלבים שלנו יוכל להסתכם בעצמות ושאריות נוספות מהארוחה שלנו, הרי שכיום, המודעות לאוכל איכותי, בריא ומזין ותרומתו לשמירה על הבריאות ואיכות החיים של הכלבים שלנו, הביאה לכך שניתן למצוא מגוון סוגי מזון לכלבים:

  • מזון יבש

מזון יבש לכלבים הוא בין סוגי המזון הנפוצים ביותר לכלבים, בעיקר בשל העובדה כי הוא מכיל כלל הרכיבים התזונתיים להם הכלב זקוק.

 

  • מזון רטוב

המזון הרטוב מהווה תוספת נחמדה ואפשרות לגיוון התפריט, כשאחד המאפיינים הבולטים שלו הוא אפשרות העיכול המהירה שלו.

 

  • סוגי מזון נוספים

המזון היבש והרטוב מהווים את עיקר התפריט של הכלבים ובנוסף אליהם, ניתן למצוא סוגי מזון נוספים, דוגמת חטיפים לכלבים, מזון היפואלרגניים ועוד.

 

אל תתפשרו על האיכות

מבחר סוגי האוכל לכלבים, הטעמים והחברות השונות, עלול להיות מעט מבלבל, אך על דבר אחד בהחלט לא ניתן להתפשר והוא איכות המזון אותו אתם רוכשים. כשאתם רוכשים אוכל לכלבים מחברה איכותית, דוגמת אוכל לכלבים GO, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במזון המכיל רכיבים תזונתיים איכותיים ועשירים במיוחד.

כשאנחנו מדברים על מזון איכותי לכלבים, אנחנו מדברים למעשה על חלוקה ל – 3 קטגוריות איכות: מזון פרימיום המורכב משאריות בשר, מזון סופר פרימיום המורכב מבשר עוף או כבש ופחמימות איכותיות ומזון אולטרה פרימיום, המכיל בנוסף גם דג, ויטמינים ומינרלים.

 

אז למה לבחור באוכל GO לכלבים על פני שאר המותגים?

מבין שלל החברות והמותגים של אוכל לכלבים, חברת GO נחשבת לחברה המובילה בתחום, מציעה מגוון סוגי אוכל לכלבים, החל ממזון לכלבים בריאים הנמצאים בשלבי התפתחות שונים ועד לאוכל מיוחד לכלבים הנמצאים במצבים בריאותיים מיוחדים.

המתכונים המיוחדים של חברת GO פותחו על ידי טובי המוחות בתחום, אשר הצליחו לייצר פורמולות ייחודיות ומאוזנות היטב, אשר אינם מכילים הורמוני גדילה ותוספות מיותרות כמו דגנים וחומרים משמרים.

 

לסיכום

מזון איכותי יאפשר לכלבים שלנו לשמור על החיוניות והבריאות שלהם ובין אם אנחנו בוחרים מזון יבש, רטוב או מזון מיוחד אחר, חשוב לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר, אותם תוכלו למצוא בחברת GO, המציעה מזון איכותי, עשיר ומאוזן, ללא חומרים מיותרים. מזון

 

אולי יעניין אותך גם