למה כדאי לבנות אתר לעסק שלך – ואיך לשווק אותו

בעלי עסק? יתכן והגיע הזמן להקים אתר מכירות לעסק שלכם. גם אם הכל טוב בחנות הפיזית הקסומה שלכם, בניית אתר מכירות מאפשרת לעסק שלכם להנות ממגוון יתרונות הכוללים חיסכון בעלויות, הרחבת אמצעי השיווק והגדלת המכירות. במדריך זה מבית AGHAI נרחיב על הסיבות המרכזיות להקמת אתר מכירות עסקי וכיצד לשווק אותו.

 

עלויות הקמה ותפעול נמוכות

לא משנה כמה אתם אוהבים את מה שאתם עושים, בשורה התחתונה יש לעסק מטרה אחת והיא לעשות כסף. עלויות הקמה של אתרי מכירות נעות בין אלפי שקלים בודדים לכ-15 אלף ש"ח, כאשר העלות גדלה ככל שמדובר באתר מתקדם ומעוצב יותר. גם אתרי מכירות שנחשבים יקרים יחסית עדיין זולים מחנויות לא מקוונות, שכן הן לא מצריכות תשלום שכר דירה, ארנונה וחשמל. גם אם אתם מתפעלים חנות פיזית במקביל, חלק לא קטן מהמכירות שתעשו יוסבו לחנות הוירטואלית, מה שיאפשר לכם לחסוך בכוח אדם.

 

תפעול מכל מקום ובכל זמן

אתרי מכירות מאפשרים לכם להשתחרר ממגבלות גאוגרפיות ולשרת גם לקוחות שנמצאים רחוק מכם, או שכאתם לא נמצאים בעסק פיזית. כך למשל אתם יכולים לטוס לחו"ל ועדיין לעקוב אחרי החנות האינטרנטית שלכם ולתפעל אותה מרחוק. הדבר היחיד שאתם צריכים לשם כך זה גישה לאינטרנט, טלפון ודואר אלקטרוני.

 

נגישות גבוהה ללקוחות בכל זמן

אלא אם יש בבעלותכם חנות שפעילה 24/7, כנראה שלעסק שלכם יש שעות פתיחה המגבילות את פעילותו. לעומת זאת, חנות וירטואלית פתוחה כל הזמן, ולקוחות יכולים להזמין דרכה מוצרים מתי שרק ירצו. זה מאפשר לכם לספק שירות טוב יותר ולהגדיל את המכירות כך שלקוחות לא יצטרכו לחכות לפתיחת החנות שלכם, שאולי עד אז הם בכלל יאבדו עניין.

 

עלות הקמה חד פעמית ללא צורך בתשלום חודשי

בשונה מעסק פיזי שמצריך אתכם להוצאות גבוהות מדי חודש, עיקר ההוצאות בחנות וירטואלית הן עלויות הקמה חד פעמיות. כך למשל חברות שונות המתמחות בהקמת אתרי מכירות כגון אגאי מבקשות תשלום חד פעמי בלבד להקמת האתר, ללא תשלומים חודשיים קבועים. מדובר ביתרון מובהק שגם מצמצם לכם את העלויות ומקל עליכם לדעת כמה יעלה כל העסק.

 

אפשרויות שיווק מתקדמות

אתרי מכירות מחזקים את הנוכחות המקוונת שלכם, וזו פותחת בפניכם עולם רחב מאוד של שיווק אינטרנטי המשתלם מאוד בהשוואה לשיטות שיווק מסורתיות, הן מבחינת עלויות והן מבחינת התפוקה. את החנות הוירטואלית שלכם תוכלו לקדם הן באמצעות פרסום ממומן בגוגל והן באמצעות קידום אורגני, כאשר ההמלצה היא לשלב באופן מסוים בין השיטות.

בנוסף, האתר עצמו הוא אפיק שיווק נהדר למוצרים שלכם ומאפשר להציג מידע ללקוח שיסייע לו לקבל את ההחלטה הנכונה. ניתן לשלב באתר תמונות של המוצרים שלכם בקטלוג, לספק תוכן אינפורמטיבי אודותם, לאפשר השוואה של מוצרים ולספק מידע כללי על העסק.

אתר בנוי

 

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »