כיצד תבחרו מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא פתרון יעיל עבור המגזר הדתי והחרדי, שמעוניינים לשמור על תקופת הנידה כמו שצריך על פי ההלכה היהודית. מיטה יהודית היא המיטה היעילה ביותר למקרים הללו מאחר והיא בנויה משני חלקים, ומאפשרת להפרידה ולנתקה במקרה הצורך בעת הנידה. כדי לבחור מיטה יהודית טובה, כדאי לחשוב על כמה פרמטרים כדי להבטיח שהיא תהיה גם האסתטית והיפה ביותר עבור חדר השינה שלכם, וגם הנוחה והיעילה ביותר להפרדה ולחיבור. כדי לבצע את הבחירה הכי נכונה ולהבין יותר מה האפשרויות העומדות לפניכם, לפניכם קצת על כיצד תבחרו מיטה יהודית?.

 

מה היא מיטה יהודית ומה היא כוללת?

מיטה יהודית היא מיטה שמתאימה במיוחד לכל מי שמעוניין לשמור על תקופת הנידה, כלומר פונה בעיקר לזוגות דתיים, חרדים או שומרי מסורת. בתקופת הנידה, על בני הזוג לישון בנפרד כל עוד האישה נמצאת במחזור, בתקופת הנידה.

מיטה יהודית היא מיטה שמורכבת משתי מיטות יחידות המתחברות יחד למיטה זוגות, וכך היא מאפשרת ניתוק וחיבור בהתאם לצורך הזוג. מיטה יהודית יעילה מאד עבור זוגות השומרים נידה מאחר והיא פתרון נוח לתקופה הזו, וחוסכת לזוג את הצורך לקנות גם מיטות יחיד וגם מיטה זוגית, מאחר ומאפשרת את שניהם. לעוד פרטים ולדוגמאות, מומלץ לפנות אל מיטה יהודית – לילך רהיטים.

 

כיצד לבחור מיטה יהודית?

כדי לבחור במיטה היהודית שהכי מתאימה ויעילה עבורכם, יש כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהם בעת הבחירה ולפני שאתם ניגשים לחנות ורוכשים מיטה. מיטה יהודית ומיטה ככלל, הוא רהיט שאנו לא קונים כל שנה אלא עבור השקעה לעשור הקרוב בדרך כלל. לכן זה המקום להשקיע משבהו לבחור במיטה שאכן תתאים ולא שסתם תצטרכו להחליף אחרי כמה חודשים בודדים עקב אי התאמה. לכן, לפני בחירת המיטה כדאי לחשוב על הנקודות הבאות:

 

גודל

ראשית כל, זוגות רבים נוטים לחשב לא נכון את גודל המיטה היהודית ונוטים לבחור מיטה שמתאימה ונכנסת בחדר – אך לא נכנסת ויוצרת צפיפות גדולה בחדר כאשר מפרידים אותה. הייחוד של המיטה היהודית הוא שהיא ניתנת להפרדה – אך חשוב מאד לחשוב ע לזה שכאשר תפקידו אותה, ותצרו שתי מיטות יחיד עבור תקופת הנידה – בהתאם המיטות גם יצטרכו יותר מקום בחדר. לכן כדי להימנע מטעויות בבחינת הגודל, מדדו מראש את החדר כולל המרווחים שיידרשו לניתוק והפרדת המיטות, כדי לוודא התאמה.

 

אסתטיקה ועיצוב

האסתטיקה והעיצוב של המיטה היהודית היא חשובה, ולא כדאי להתפשר בה. המיטה שלנו היא הרהיט המרכזי בחדר, שקובע את השפה העיצובית שלו והאווירה שתהיה בו. כדי לשמור על חדר מיטות שלו ורגוע, או שמח וצבעוני – תלוי איזו אווירה תרצו ליצור בו – כדאי להתחיל קודם כל במיטה ולבחור במיטה יהודית שתעזור לכם ליצור את האווירה ואת הקו העיצובי שהייתם רוצים לראות בחדר השינה שלכם.

אילוסטרציה של מיטה יהודית

אולי יעניין אותך גם