אלה הם חללי העבודה היפים ביותר בתל אביב

תל אביב היא אחת הערים הייחודיות בארץ ובעולם. מלאת חיים וצבעונית במיוחדת המשלבת את הגוון החדש והצעיר של העיר עם ההיסטוריה הייחודית שלה. בעשרות השנים האחרונות משמשת תל אביב כמוקד מדינת הסטארט-אפ. היא מקום מפקד של אלפי חברות סטארט-אפ ויזמים צעירים, והפכה להיות למקום להיות פרודוקטיבי ומאפשר לכם להשיק את הרעיון שלכם מהשטח.

אין ספק, שעיר כמו תל אביב, המלאה במגוון בתי קפה ומסעדות יכולה להתאים לכל מי שמעוניין במקום טוב ויצירתי, להתיישב בכל מקום שיתאים לו, יפתח את המחשב או את המחברת ויתחיל לעבוד או ליצור. כמו כן בתל אביב נמצאים חללי עבודה רבים המשרתים כמויות גדולות של אנשי מפתח במגוון רחב של מקצועות ותחומי עיסוק. בין אם מדובר בעצמאים, אנליסטים, עסקי סטארט אפ קטנים או צוותים שונים, חללי עבודה בתל אביב נותנים מענה לכל הצרכים השונים.

עבור אלו המעוניינים להחליף את הנוף המשרדי הישן והאפרורי שלהם בנוף צעיר, אנרגטי ומעורר השראה מול הנוף העירוני המשגשג של העיר תל אביב, מוזמן לעקוב אחר ההמלצות הבאות לחללי העבודה היפים ביותר בתל אביב:

 

Mindspace

מיקום: רוטשילד 45 / אחד העם 54, מרכז תל אביב

מרכז תל אביב הוא אחד המקומות העמוסים ביותר המרכזים מאות חברות סטארט אפ גדולות וקטנות. Mindspace הוא אחד ממרחבי העבודה המפוארים והגדולים ביותר בתל אביב, המארח עשרות חברות סטארט-אפ במרחבי העבודה המפוארים ביותר. המקומות פעילים 24 שעות ביממה, כוללים חללי משרדים מעוצבים ומרהיבים, חדרי ישיבות מכובדים ומאובזרים, שיעורי כושר וספורט, ומגוון רחב של אירועים. במקום חלל אירועים מושלם לקיום ימי עיון מגניבים ודינמיים, המקום הטוב ביותר להכיר אנשים חדשים ולפתח את היצירתיות שבך.

 

WeWork

מיקום:
מרכז העיר – דובנוב 7 /  אבן גבירול 30 / יגאל אלון 114 / דרך מנחם בגין 144 / מתחם שרונה.
דרום העיר – פלורנטין.

חברת חללי העבודה השיתופיים הגדולה והחזקה בעולם ממשיכה להתרחב ולהגיע להישגים מרחיקי לכת. המיקומים החדשים והייחודיים, WeWork מחזיקה בחלק נכבד מענף חברות החללים המושתפים ואינה מתכוונת להפסיק. חללי העבודה של חברת WeWork מעוצבים להפליא הנותנים לך השראה להיכנס ולעבוד במרץ.

 

LabsTLV

מיקום: מגדל עזריאלי שרונה, מרכז תל אביב

הגדרה מחודשת של חווית העבודה במרחבים משותפים. LabsTLV מציעה לחברות בכל הגדלים והשלבים את חלל העבודה המשותף המתקדם, הנוח והאלגנטי ביותר באזור המבוקש ביותר בתל אביב. מתחם ה LabsTLV משתרע על חמשת הקומות הגבוהות ביותר של מגדל עזריאלי-שרונה, בו שוכנות מיטב חברות ההיי-טק בישראל, ומהן נשקף נוף פנורמי מרהיב והיוצא מן הכלל של תל אביב מהקומות הגבוהות בישראל. העיצוב המתקדם, המיקום המרכזי והנגיש, הטרקלינים המפנקים והנוף עוצר הנשימה משולבים בכדי להעניק לכם את סביבת העבודה האיכותית ביותר.

 

מגדלי עזריאלי תל אביב

אולי יעניין אותך גם