חידוש כיסאות הבית במינימום מאמץ ועלויות

אחד מכאבי הלב שיכולים להיות לנו זה כשרהיט ניזוק – גם כשהנזק קטן.

כתמים, שריטות וכיוצא בזה יוצרים עוגמת נפש, אך בסופו של דבר זה בלתי נמנע לשמור על רהיטים לאורך זמן בלי שום סימן.

עם זאת, ישנן דרכים שונות שבהן תוכלו לשמור על מראה חדש עבור רהיטים מסוימים – למשל ספות וכיסאות.

היום ניתן לרכוש כיסויים לכיסא וכיסויים לספה בזול וכך גם לשמור על הספות והכיסאות שלכם וגם להנות מעיצוב יפה ושונה.

 

כך תרעננו את נראות הסלון או חדר האוכל שלכם

לאחרונה כיסויים לכיסאות חזרו להיות פופולאריים במיוחד, ולא בכדי: מדובר במוצר ששומר על חיים ארוכים של הכיסא שלכם וגם משדרג את הנראות שלו. אם הקונספט של כיסוי לכיסא נשמע לכם מוכר אתם לא טועים – כיסויים לכיסאות ולספות אלה מוצרים שקיימים כבר עשרות שנים. עם זאת, בשנים האחרונות נכנסו לשוק עיצובים מגוונים יותר והכיסויים הפכו לנוחים יותר לשימוש, ודברים אלה גרמו לחזרה לאופנה של כיסויים לכיסאות.

 

כיסוי לכיסא – מהם היתרונות שלו?

מאפשר חיים ארוכים לכיסא:

תחשבו לרגע על הדברים שאתם עושים כאשר אתם יושבים על כיסא – במקרים רבים מדובר באכילה. כשאתם משתמשים בכיסא כל יום במשך שנים וכל פעם אוכלים כשאתם עליו, בלתי נמנע שתפילו מדי פעם שאריות מזון ותלכלכו אותו. באמצעות כיסוי לכיסא זה כבר לא נורא ללכלך את הכיסא – הכיסוי הוא זה שמתלכלך ואפשר לנקות אותו בקלות.

 

קל להלביש ולהסיר:

היום קל מתמיד להסיר את הכיסוי מהכיסא, לכבס ולהלביש מחדש. כך ניתן להנות תמיד ממראה נקי וחדש של הכיסא.

 

מאפשר לכם לשנות צבעים:

את הכיסאות שלכם אתם בוחרים פעם אחת והצבע שלהם נשאר אותו הדבר עד שתקנו כיסא חדש. באמצעות כיסוי לכיסא תוכלו לשנות את הצבע והעיצוב של הכיסא שלכם ולהחליף לעיצוב החביב עליכם. כמו כן, תמיד תוכלו לקנות מספר כיסויים בצבעים שונים ולהחליף צבעים מתי שיתחשק לכם.

 

שומר מפני ילדים וחיות מחמד:

אנחנו אוהבים את הילדים ואת חיות המחמד שלנו, אבל חייבים להודות שפעמים רבות הם מזיקים לרהיטים וזה פשוט מבאס. כיסוי לכיסא יהיה עוד שכבה לכיסא שתגן עליו מפני נזקים שונים.

 

כמה עולה כיסוי לכיסא?

המחירים בשוק עבור כיסוי לכיסא עומדים על כמה עשרות שקלים. בסופו של דבר מדובר בהשקעה כדאית ביותר, שכן היא מאריכה את חיי הכיסאות שלכם לאין ערוך, ומאפשרת לכם ליהנות ממראה חדש ומגוון של הכיסאות שלבכם מבלי לקנות כיסאות חדשים – דבר שיעלה לכם הרבה יותר.

 

איפה אפשר להשיג כיסוי לכיסא?

Sofacovers מייבאים לישראל את מיטב הכיסויים לכיסאות ולספות. ב-Sofacovers ישנם עיצובים מגוונים ביותר ומרשימים למראה, וכן נוחים למגע ולשימוש וכל זאת במחירים הטובים ביותר בשוק.

 

פינת אוכל

אולי יעניין אותך גם

מיטה יהודית
רהיטים
כיצד תבחרו מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא פתרון יעיל עבור המגזר הדתי והחרדי, שמעוניינים לשמור על תקופת הנידה כמו שצריך על פי ההלכה היהודית. מיטה יהודית היא המיטה היעילה

קרא עוד »