העוקבים שלך באינסטגרם יכולים לראות את הלייקים שלך? אפשר גם אחרת, גלה מה חדש בעדכון האחרון של אינסטגרם

אינסטגרם, אפליקציית שיתוף התמונות המיידית של פייסבוק יוצאת עם עדכון חדש לאפליקציה ובו מגוון של תוספים חדשים המשפרים את איכות השימוש באפליקציה שהולכים לשנות את חוויית השימוש בה.

אחד מהשינויים המדוברים ביותר באינסטגרם ועל פי הערכות נוספות גם בפייסבוק, הוא הסתרת הלייקים.

עדכון זה נמצא כעת בבדיקה במספר מצומצם של מדינות ברחבי העולם: אוסטרליה, ברזיל, קנדה, אירלנד, איטליה, יפן וניו זילנד ואמור להתרחב בקרוב גם למדינות נוספות וביניהן ישראל.

 

איך זה יעבוד?

בעדכון החדש, במקום שכמות הלייקים תוצג באמצעות מספרים, משתמשים באינסטגרם יראו כמה משתמשים אהבו את הפוסט וכמה "אחרים" אהבו פוסט מסוים. האחרים הם אלו שלמעשה בחרו להסתיר את תגובות הלייקים שלהם מפני משתמשים אחרים.

 

למה להסתיר לייקים באינסטגרם?

בחברת פייסבוק, בעלת השליטה גם על האינסטגרם טוענים כי "אנחנו רוצים שחבריך יתמקדו בתמונות ובסרטונים שאתה משתף ולא בכמה לייקים שהם מקבלים". המשתמשים באפליקציה עדיין יוכלו לראות ספירות דומות בדיוק בדף נפרד שרק הם יכולים לראות. כרגע העדכון נמצא זמין רק במספר מצומצם של מדינות ברחבי העולם על מנת לבדוק תגובות תוסף הסרת הלייקים בקרב משתמשי האפליקציה ובקרוב העדכון אמור להתרחב למדינות נוספות וביניהן ישראל.

למעשה, על מנת לצמצם את תופעת הבריונות ברשת ולהחזיר את המיקוד לתוכן עצמו במקום לתגובות חברתיות עליו, אינסטגרם בדקה מה קורה כשהם מסירים את האפשרות למשתמשים לראות "לייקים" בפוסט של משתמש אחר.

אנשים עדיין יכולים לאהוב תוכן, ובעל הפוסט יכול לראות כמה אנשים אוהבים את זה ומי שהם, אבל אף אחד אחר לא יכול.

 

האם השיווק באינסטגרם ייפגע?

עסקים המשווקים את עצמם באינסטגרם לא צריכים להיכנס לפאניקה. אמנם אובדן הוכחה חברתית הוא אף פעם לא דבר שאפשר להתרגש ממנו, אבל זה גם לא סוף העולם. עדיין תהיה להם את אופציית התגובות לפוסטים שיכולה לשמש כהוכחה חברתית, לכן הם ירצו להשתמש בכל הכלים הטובים ביותר לחיזוק מעורבות בפרופיל ובעמוד העסקי.

קיימות אפשרויות להגדלת כמות התגובות באינסטגרם כמו להריץ מספר מתנות לעתים קרובות בין המגיבים לפוסט, להגיב תמיד לכל תגובה כדי להגדיל את מספר התגובות שלך, ולהתמקד בתוכן המניע מעורבות, כמו לשאול אנשים את דעתם.

כבעל עסק, אתה עדיין יכול להשתמש בהם כדי להעריך עד כמה התוכן שלך רלוונטי לקהל שלך, מכיוון שהם ככל הנראה ימשיכו ללחוץ על כפתור הלב הקטן הזה, והם עדיין יעזרו לך לצלוח את האלגוריתם של אינסטגרם, לכן מעט מאוד דברים השתנו בעדכון האחרון.

נכון לעכשיו, וגם לאחר העדכון משתלם לקדם את האינסטגרם שלך או של העסק שלך בצורה מבוקרת ונכונה. היכנס עכשיו לאתר BETOP ובדוק איך אפשר לקדם את העסק שלך בצורה המתאימה ביותר גם בעידן בו כמות הלייקים בפוסט תהיה מוסתרת.

 

אפליקציה פופולרית

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »