מה הסוד של רויאל קנין לכלבים ולחתולים?

רויאל קנין לכלבים וחתולים הוא מותג מזון מוביל ואיכותי במיוחד. מה הסוד של המותג וכיצד תוכלו לרכוש אותו בעבור הכלבים או החתולים שלכם? להלן כל הפרטים.

רויאל קנין לכלבים וחתולים – הגיע הזמן להתקדם לדור הבא של מזון לכלבים וחתולים

בשנים האחרונות החלו בעלי כלבים וחתולים להבין את החשיבות של רכישת מזון איכותי ומזין, וזאת לאור העובדה כי הכלב והחתול שלנו זקוקים לויטמינים, ברזל וחלבון אשר נמצאו מחקרית כתורמים לאיכות חייהם ואף להארכת החיים. כידוע, הכלב והחתול שלנו הם בני משפחה לכל דבר ועניין, ולכן כפי שאנו מקפידים על מזון איכותי בעבורנו,כך עלינו להקפיד על רכישה של מזון מזין ובריא בעבור ההולכים על ארבע. אחד המותגים המובילים בעולם אשר משרת בדיוק את המטרה הזו הינו רויאל קנין, מותג צרפתי נחשב אשר הוקם בשנת 1968 ומאז מהווה את חוד החנית בעולם המזון לכלבים וחתולים. מהו הסוד של המותג ומדוע הוא נחשב מזה שנים רבות למותג מצליח ומשגשג אשר דואג לחדש את עצמו בכל פעם מחדש? על כך בהרחבה, בהמשך המאמר.

חתול אוכל

מה הסוד של רויאל קנין לכלבים וחתולים?

רק לאחרונה פורסם כי בעלי כלבים וחתולים דיווחו על מחסור ברויאל קנין, כאשר ע"פ נציגי החברה מדובר במחסור אשר נבע כתוצאה מעלייה בהיקפי הביקוש. המותג הצרפתי הנחשב מספק למעל 120 ארצות את מיטב האוכל לכלבים וחתולים, המבוסס על נוסחא ייחודית אותה פיתחו במעבדות החברה. ביחס למותגים דומים בתחום מזון לכלבים, רויאל קנין שם דגש על התאמה ייחודית לא רק על איכות החומרים אלא גם על התאמה לגיל, משקל וכן אפשרות לרכישה של מזון מותאם לכלבים או חתולים אשר סובלים מאלרגיות. הפורמולה החדשנית של החברה נחשבת למזון על בעבור כלבים וחתולים, ולכן הסוד של החברה טמון לא רק בבקרת איכות על המוצרים וכן המחירים הנוחים לצרכן. מתוך הבנה כי כל בעל כלב או חתול מעוניין לדאוג לכלב או לחתול באופן הטוב ביותר, באמצעות בחירה במותג תוכלו להיות בטוחים כי אתם עושים את ההחלטה הטובה ביותר בעבור ההולך על ארבע, והחבר הטוב ביותר שלכם.

 

הזמנת רויאל קנין לכלבים וחתולים – ביעיליות ובמהירות

באמצעות חנות אנימל שופ – חנות חיות עם משלוחים חינם תוכלו להזמין את המותג הנמכר ביותר בעולם – רויאל קנין. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת לצורך התאמה מדויקת לצרכים של הכלב או החתול שלכם, כמו גם ישמחו לעזור בתהליך הרכישה באתר אשר הוא קל ופשוט. כל שעליכם לעשות הוא לבחור במותג רויאל קנין, לבחור את הסוג הרצוי ולאחר מספר שניות לבצע רכישה מאובטחת ומהירה במיוחד. לכלבים ולחתולים שלכם מגיע אוכל מצוין, ולכן בחירה במותג רויאל קנין היא בחירה מדויקת.

אולי יעניין אותך גם