הכירו את המוצרים שאתם חייבים בבית לחיות המחמד שלכם

אימצתם כלב או חתול? מזל טוב! כשמאמצים חיית מחמד ביתית, חשוב לדאוג לרווחה שלה מבחינת מזון וטיולים אך גם לוודא שהיא שמחה ומועסקת גם בזמן שהיא מחכה לכם בבית!

לשם כך ריכזנו מספר מוצרים שאתם חייבים בבית עבור חיות המחמד שלכם!

 

המלונה – הבית הפרטי של הכלב שלכם

עוד מילדות אנו יודעים כי מלונה היא ביתו האמיתי של הכלב. לכן כדאי לכם לדאוג לו למלונה פרטית בחצר. באתר פטבסט חנות החיות המובילה תוכלו למצוא מגוון סוגי מלונות שיוכלו לעזור לכלב שלכם לתפוס את הפינה השקטה שלו בביתכם. מלונה היא מקום מעולה עבור הכלב שלכם לנוח לאחר טיולים מעייפים ואף לישון בו בלילות. כך תוכלו להעניק לכלב שלכם את המרחב הפרטי שלו ולאפשר לו להנות ממקום משלו בבית.

 

מיטה לכלב

עבור מי שאין לו מספיק מרחב בבית עבור מלונה גדולה ואמיתית, כדאי לבחון אפשרות חליפית של מיטה לכלב. מיטה לכלב קטנה יותר ממלונה ויכולה להיות מוצבת בפינה קטנה יותר ברחבי הבית. כך הכלב שלכם יוכל להנות ממקום שקט ופרטי לנוח ולישון לאחר שהוציא אנרגיה רבה בטיולים השגרתיים במהלך היום. חשוב מאוד להתאים את המיטה לכלב בגודל כך שתתאים לגודלו של הכלב שלכם בשלבי התפתחותו השונים.

 

מתקן גירוד לחתול

מתקן גירוד לחתול יכול להיות פיתרון מעולה למצבים שבהם חתולים עלולים לשרוט את הרהיטים שלכם. חתולים נהנים לשרוט ולגרד רהיטים מסיבות רבות אך אף אחת מהן אינה קשורה לרהיטים. הגירוד הוא חלק נורמלי וחיוני מחיי החתול ופעולת הגירוד למעשה מאפשרת לחתולים להתאים טפרים ולמתוח את שרירי הגב והכתפיים. בנוסף, סימני הטפרים משמים כסימן חזותי של החתול לסימון טריטוריה מול האחרים. משכך, מומלץ לרכוש עבור החתול שלכם מתקן גירוד שיוכל לאפשר לו לגרד כחלק אורגני מחייו וגם לשמור על הרהיטים שלכם.

 

שירותים לחתולים

מומלץ מאוד לדאוג לשירותים לחולים במרחב הבית לאחר האימוץ. לשם כך, צריך ארגז חול שיכול להיות סגור או פתוח. יש לשים לב כי הארגז מתאים בגודל עבור החתול שלכם ולדאוג גם לחול לחתולים מסוג איכותי כמו גם לאביזרים חשובים הדרושים לשירותים כמו מנטרל ריחות וכף לאיסוף הצרכים. בניגוד לכלבים שניתן להוציא לטיול על מנת שיעשו את צרכיהם, פחות נהוג להוציא חתולים לסיבוב בחוץ ולכן רוב הצרכים שלהם יעשו בתוך הבית. לשם כך, חשוב מאוד לדאוג לשירותים טובים המיועדים במיוחד עבור החתול החדש שלכם.

 

לסיכום

אימוץ בעל חיים הוא דבר מבורך הדורש הכנה מוקדמת גם של חלל הבית שלכם. לשם כך, חשוב להכין לכלב או לחתול שלכם את כל הדרוש עבור השהות שלו בביתכם. כל אלו יקלו עבורכם וגם עבורו את השהות בבית כאשר אתם נמצאים בעבודה או מחוצה לו ויסייעו להם להרגיש ממש כמו בבית.

גור

 

אולי יעניין אותך גם