המדריך המלא לשמירה על ריהוט הגן שלכם

בחודשים השמשיים והנעימים, מקומות ישיבה נוחים ומעוצבים בחצר זה דבר מעורר קנאה ללא ספק.

בעוד רכישת ריהוט גן מושלם יכולה להיות קלה ומהנה, לדעת את הדרך הנכונה לטפל בסט הרהיטים החדש יכול להיות קצת יותר מאתגר.

אך הגנה על ההשקעה החדשה והמסוגננת שלך מפני נזקי מים, טמפרטורות גבוהות ושמש הקיץ הלוהטת זה קל ממה שאתה חושב!

 

השתמש בכיסויים לריהוט הגן

בראש ובראשונה בחרו בחיפויי ריהוט גן.

כדי להבטיח שאתה מקבל כיסוי מלא והגנה מפני מזג האוויר, חפש כאלה העשויים מחומרים עמידים במיוחד; בדים כבדים כמו פוליאסטר אוקספורד מקלים על הריהוט החיצוני שלך להיראות כמו חדש לשנים הבאות (לא משנה כמה מזג האוויר קשה או האלמנטים שנקרים בדרכך מאתגרים)!

 

התכונן לימי הקיץ

הנח שטיח חיצוני עמיד בפני דהייה מתחת לכל הרהיטים. שימוש בשטיח טבעי וארוג ישלים את המראה של כל פינת ישיבה בחוץ תוך שמירה על הרצפה (והריהוט שלך) קריר, נקי ויבש.

בימים חמים, שמור על הריהוט קריר על ידי הצבתו בחללים מוצלים ומקורים. הימנע משריפה מן  השמש ונצח אותה על ידי הוספת שמשיה קלה בעלת הגנת UV.

כשאתה נהנה מארוחה תחת כיפת השמיים, הגן על שולחנות עץ, מתכת וזכוכית באמצעות מפת שולחן יפה ואלגנטית. השתמש בתחתיות ו"פלייסמטים" חמודים כדי להגן על שולחנות מפני כתמי שתייה או אוכל.

 

מה עושים כשהגיע הזמן להיכנס פנימה?

אחרי שנהנית מאחר צהריים שטוף שמש בחוץ, תקדיש כמה דקות לנקות ולשים את הכיסויים לריהוט הגן. ככה פעם הבאה שתצא ליום שמשי בחוץ, אתה תודה לעצמך על העבודה שחסכת ל"אתה העתידי".

שטוף היטב את הכיסאות ומיטות השיזוף בעזרת צינור כדי להסיר כל זיעה או קרם הגנה לאחר השימוש. נגב כיסאות ושולחנות עם מטלית לחה נקייה עם מים וסבון. צחצח בעדינות את כל השתייה שנשפכו וכתמי אוכל במעט מים ובמברשת רכה. הסר את הריפוד או הכריות והנח את החלקים לייבוש.

 

בחירת חומר לריהוט הגן שלך

בחירת החומר המתאים לריהוט הגן שלך ליצור את ההבדל בין הידרדרות לעמידות. כאן, פרשנו את שני סוגי החומרים הנפוצים ביותר – ואת היתרונות של כל אחד מהם.

 

ריהוט מעץ טיק חיצוני

בגלל העמידות הגבוהה שלו, טיק הוא אחד מסוגי העץ הפופולאריים ביותר לריהוט גן. בהשוואה לעצים אחרים, טיק הוא ייחודי מכיוון שהוא מייצר שמנים טבעיים משלו, מה שהופך אותו עמיד בפני עובש, טחב והתדרדרות כוללת. זנים דומים של עץ קשה כוללים שיטה ואלון.

 

ריהוט פלסטיק חיצוני

המרקם החלק של פלסטיק מבוקש מאוד בשל תכונותיו העמידות בפני כתמים, דהייה וטחב. בנוסף, מכיוון שקל לייצר אותו, פלסטיק – יחד עם פלסטיק ממוחזר ידידותי לסביבה – הוא גם אחת האפשרויות המשתלמות ביותר לריהוט גן.

 

 

פינת ישיבה

אולי יעניין אותך גם

מיטה יהודית
רהיטים
כיצד תבחרו מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא פתרון יעיל עבור המגזר הדתי והחרדי, שמעוניינים לשמור על תקופת הנידה כמו שצריך על פי ההלכה היהודית. מיטה יהודית היא המיטה היעילה

קרא עוד »