הכירו את מחמדים: האתר שילמד אתכם כל מה שתצטרכו לדעת על חיית המחמד שלכם

כל בעל חיית מחמד רוצה לטפל בחיית המחמד שלו בקלות ובלי מכשולים – אך כשמדובר בכלבים זו לא עבודה פשוטה. כלבים הם בעלי חיים חברותיים המשגשגים בחיבה. יש להם אישיות מורכבת שמתפתחת עם הזמן, והם יכולים להיות מדוכאים ביותר כאשר הם נשארים לבד במשך זמן רב מדי.

הם זן סקרן שמשגשג בלמידת דברים חדשים, ובמידה ותבינו אותם נכון תוכלו לעזור לכלב שלכם לחיות איתך בהנאה. בכתבה זו תוכל ללמוד כל מה שאתה צריך לדעת על החבר הפרוותי שלך!

 

מה ההבדל בין כלב לחתול?

ההבדל הגדול (בהסתכלות על החוויה של הבעלים) בין כלב לחתול הוא שחתולים נחשבים עצמאיים. בעוד ששתי החיות הן "חיות מחמד", יש להן צרכים שונים הגורמים להבדלים משמעותיים בין השתיים. יש סיכוי גבוה יותר שחתול יחיה רק בבית לעומת כלב הדורש טיולים, וזה בגלל שאורח החיים של החתול צפוי יותר ופחות זקוק לגירוי חיצוני, לעומת הכלבים שחייבים לפרוק אנרגיה בטיולים בחוץ וגם להטיל את צרכיהם.

מחמדים

איך לאלף כלב

אילוף כלב הוא אתגר בפני עצמו, ולמרות שזה לא בלתי אפשרי, זה בהחלט מאתגר. כבעלים של כלב, תצטרך להיות נחוש ועיקש במיוחד כדי לגרום להשליט אורח חיים ספציפי עבור הגור שלך. תהליך אילוף הכלב שלך נקרא אילוף בית. ההתנהגות הטבעית של הכלב היא לחקור, והדרך הטובה ביותר לנהוג בו היא לאפשר לו לעשות זאת בחופשיות. זה אומר שאסור לך לשים את הכלב שלך במקום סגור לזמן ממושך, או להעניש אותו (לכעוס או למנוע ממנו במכוון) לחקור את הסביבה שלו.

 

חשיבותה של תוכנית אימונים טובה מהבית

מחקרים הוכיחו שאילוף כלבים יעיל יותר כאשר נעשה בבית. אילוף ביתי הוא תהליך של לימוד כלבכם נימוסים בסיסיים וכיצד להתנהג במצבים שונים באמצעות ציוד ושיטות מגוונות. כל מקרה לגופו, וישנן שיטות שונות ומגוונות שכוללות אף ללכת לכליאה או לפארק כלבים, וחשוב שתהיה תוכנית מסודרת המותאמת לכלב ולתוצאה הרצויה. לעוד טיפים המשיכו לאתר מחמדים שם ישנן מספר גדול של כתבות מידע בתחום.

מחמדים

סיכום

כלבים הם חיות מחמד נהדרות, הם סבלניים, נאמנים וידידותיים. הם יעקבו אחריך לכל מקום שתלך, והם תמיד מוכנים לשחק. הם גם חיות שמירה נהדרות, הם נפלאים עם ילדים ובעלי חיים אחרים, והם יכולים אפילו לפעול ככלבים טיפוליים. עם זאת, כמו כל חיה אחרת, הם לא יגיבו טוב לכך שישארו לבד יותר מדי זמן.

זו הסיבה שאתה צריך לפקוח עין על הכלב שלך כאשר הוא נשאר ללא השגחה. עלייך גם לזכור לשמור על בטחון הכלב שלך גם כאשר הוא נמצא בסביבתו הטבעית (היות וסיכונים יש בכל מקום). עם מידת הטיפול הנכונה, הכלב שלך ישגשג ויזדקן איתך. בעזרת אילוף נכון ויחס טוב הוא אפילו יביא לך הנאה וגאווה רבה במהלך השנים שבהם תגדלו ביחד ואולי אפילו תגדילו את המשפחה עוד יותר.

מחמדים

אולי יעניין אותך גם