מהם היתרונות באתר אינטרנטי לעסק שלכם

במאה ה- 21 זה לא משנה אם מדובר בחברה גדולה, בית עסק קטן או אפילו אדם עצמאי – כל ישות עסקית חייבת אתר אינטרנט.

אתרי האינטרנט נעים על מנעד רחב החל מאתרים קטנים ובסיסיים ועד לאתרים בומבסטיים ומושקעים.

בחירת האתר לבית העסק תלויה במספר פרמטרים:

תקציב, צורך, קהל יעד ותכנית אסטרטגית. אך נשאלת השאלה – למרות שלכולם יש אתר וזה כבר מובן מאליו, מהם היתרונות באתר אינטרנט לעסק שלכם?

 

חשיפה

היתרון העיקרי והבולט ביותר זה כל נושא החשיפה. ברגע שלבית העסק שלכם יש אתר, החשיפה אל העסק שלכם תהיה גבוהה יותר בהרבה. ניתן לפרסם את האתר בכל מיני רשתות חברתיות ופלטפורמות שונות, להפיץ לחברים, להיות קיים ברחבי הרשת, והכי חשוב – לתת הצצה ורושם ראשוני לבית העסק לפי הזווית שאתם רוצים להציג אותו. רק באמצעות אתר עסקי תוכלו להגדיל את מעגל האנשים שייחשפו לאתר ויתעמקו במה שיש לכם להציע.

 

קידום מול המתחרים

מעבר לחשיפה הרחבה שהאתר יגרום לעסק, ניתן יהיה לקדם אותו מול המתחרים. עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם דורש תחזוקה יום – יומית (שלא נאמר שעתית) על מנת שהוא יהיה בטופ של הענף שבו אתם מתמקדים. אתר אינטרנט עסקי לעומת זאת, מהרגע שהוא קיים ניתן לקדם אותו באמצעות שיטות מאוד ברורות: קידום ממומן (SEM) או קידום אורגני (SEO). שתי השיטות דוגלות בכך שהאתר יופיע בדירוג כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש, בהתאם למילות חיפוש רלוונטיות ופרמטרים נוספים. אם לא יהיה לכם אתר –לא יהיה לכם מה לקדם וכך תישארו מאחורה לעומת המתחרים.

 

אתם המנהלים

רשתות חברתיות, כמו גם אתרים ״תומכים״ (שעל בסיסם ניתן לבנות אתר) אלו דברים טובים מהרבה בחינות אך החיסרון הבולט בהם הוא שמישהו אחר שהוא לא אתם מנהל אותם. דף עסקי בפייסבוק עלול לעיתים להיסגר בגלל סיבות שלא בשליטתכם, כנ״ל לגבי רשתות חברתיות אחרות. ברגע שיש לכם אתר משלכם אתם עצמאיים לעשות בו כאוות נפשכם.

 

נגישות

אתר אינטרנט עסקי הוא בעצם כרטיס ביקור לחברה שלכם ובכלל למה שאתם מוכרים ומציעים. האתר הוא הרושם הראשוני שנוצר ואם בונים אותו נכון מבחינת עיצוב וחוויית משתמש הוא נותן ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך כדי שהלקוח יישאר באתר ואף יבצע רכישה. את האתר שבניתם לאחר חשיבה רבה תוכלו להפיץ ברחבי הרשת והרשתות החברתיות על ידי שליחת לינקים לכל לקוח פוטנציאלי. בנוסף, האתר יביא לכם לקוחות חשובים שלא תמיד נמצאים תדיר בכל מיני מדיות. אחרי כל פגישה או הצעה תוכלו להשאיר כרטיס ביקור עם כתובת האתר, מה שישדר רצינות רבה.

ניתן לסכם ולומר, כי אתר אינטרנט לעסק הוא לא רק בגדר חובה כי לכולם יש, אלא הוא גם טומן בתוכו יתרונות עסקיים מעולם הדיגיטל שחיוניים להצלחה של כל בית עסק שהוא. לאחר שתקימו את האתר עם חברה שעיסוקה העיקרי הוא בניית אתרים לעסקים, תיווכחו לדעת עד כמה הוא נחוץ.

 

אתר מותאם לכל המכשירים

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »