הטרנד החדש של מתנות – אישי ולא יקר 

מחפשים מתנה לחברה או חבר טובים? מתנה לבן משפחה לכבוד אירוע מיוחד כמו יום הולדת או בר מצווה? או אולי מחפשים דרך לעצב את הבית בצורה מיוחדת ומרעננת? הכתבה הזו בדיוק בשבילכם ויכולה לתת לכם רעיון פנטסטי למתנה. טרנד חדש של מתנות כולל הדפסות של תמונות אישיות על בלוקים, זכויות ועוד. כאשר המתנה הופכת אישית ולא יקרה מידי. על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

איך בוחרים מתנות?

כשאתם ניגשים לבחור מתנה חשוב לבדוק לכבוד מה המתנה ובשביל מי היא מיועדת. כאשר אם מדובר במעבר לדירה חדשה, יום הולדת, התחלה של עבודה חדשה, חתונה ועוד, המתנות משתנות בין כל אירוע. כמו כן, אנשים שונים אוהבים מתנות שונות. לכן, בבואכם לבחור מתנה חשבו מה אותו אדם אוהב, מה עושה לו טוב, מה הוא אולי צריך. באופן זה תהפכו את המתנה לייחודית ואישית עבורו.

 

מה הופך מתנות לאישיות?

מתנה אישית צריכה להיות משהו שקשור לאותו אדם, לדוגמא אם הוא אוהב סרטים לקנות לו כרטיס לסרט, אם החברה אוהבת שופינג לרכוש עבורה כרטיס גיפט קארד לחנות שהיא אוהבת, אם הזוג התארס לקנות להם משהו שמסמל חתונה ועוד. מתנה יכולה להפוך לאישית מאד כאשר היא כוללת בתוכה בדרך כלשהי תמונה בה מופיעים מקבלי המתנה לבדם או יחד עם מי שמביא אותה.

 

תמונות אישיות בכל מיני צורות

ניתן לרכוש מתנות שונות שמכילות בתוכן תמונות והיום המבחר הוא רחב. כך תוכלו לבקש כוס ע תמונה, או מחזיק מפתחות וכן, דברים גדולים יותר כמו פוסטר. אחת הדרכים היא תמונה על בלוק עץ כאשר נראה כאילו התמונה היא חלק מהעץ הקשיח. ניתן למצוא בלוק עץ עם תמונות בגדלי שונים, בצורות שונות כמו קובייה ועוד.

 

אפשרויות נוספות

בנוסף לבלוק עץ, תוכלו לבקש להדפיס תמונות על גבי זכוכית, קנבס, קאפה, לוח פרספקט ועוד. כאשר מחירים משתנים לפי הגודל של התמונה שתרצו וכן בהתאם לחומר אותו בחרתם להדפסה. כך לדוגמא באחת החנויות ניתן למצוא תמונה על בלוק עץ בגודל של 20 על 15 במחיר של 60 שקלים, לעומת כזו קטנה יותר בגודל של 10 על 10 במחיר של 25 שקלים.

 

איפה לשים את התמונות?

באופן כללי התמונות מוסיפות לעיצוב של החדר, כאשר גם אם מדובר בחדר שינה או סלון וכן, לחלופין משרד או חדר ישיבות. נסו להתאים את סוג התמונה לסוג החדר.

 

בסיכומו של דבר

מתנות הן דבר שכיף לקבל בעיקר אם הן אישיות עבור האדם שמקבל אותן. מתנה הופכת לכזו בדרכים שונות, כמו למשל כזו עם תמונות של מקבל המתנה. ניתן לעשות תמונות על גבי חומרים שונים כמו בלוק עץ, זכוכית, קנבס ועוד. כאשר המחירים משתנים בהתאם לגודל התמונה ולחומר עצמו. CKUE G.

הדפסת קנבס

אולי יעניין אותך גם

4 מתנות שוות לעובדים בחג
מתנות
4 מתנות שוות לעובדים בחג

למרות שדי קשה להאמין, החגים נמצאים מעבר לפינה. אז שוב עברה לה עוד שנה בלי ששמנו לב, וכדאי להתחיל להתכונן ולהתארגן לקראת השנה הבאה. כמעט

קרא עוד »
מתנות מקוריות
מתנות
3 מתנות מקוריות מרגשות באמת!

תגידו, גם אתם מרגישים שכבר ראיתם, נתתם, וקיבלתם, את כל המתנות האפשריות? בקבוק יין, מארז שוקולדים, ערכות טיפוח, שוברי מתנה לחנויות בגדים או מסעדות, ועוד..

קרא עוד »