4 דברים חשובים להצלחת העסק שלך

לנהל עסק מצליח זה לא דבר פשוט. במהלך השנים בטח ראיתם הרבה עסקים מצליחים, אך לא פחות עסקים נכשלים.

לאלה המצליחים בדרך כלל ארבעה רכיבים עיקריים העוזרים להם להצליח.

ראשית, הצורך במוצר צריך להיות שם בבירור. שנית, עליכם להיות בעלי המומחיות והאמינות בכדי לפתוח את המיזם שלכם. שלישית, עליכם להחזיק את כל המשאבים הדרושים לכם בכדי להתחיל – אנשים, ייצור, הפצה וכספים (משאבים). רביעית, עליכם לדאוג למותג חזק וידוע כדי להשיג לקוחות.

ככל שארבעת הגורמים הללו חזקים יותר, כך גדלים סיכויי ההצלחה שלך. בצד ההפוך, ככל שגורמים אלה פחות קיימים, כך גדל ההסתברות שלך לכישלון. בואו נדבר על ארבעת המרכיבים הללו ביתר פירוט:

 

  1. צורך אמיתי

הזדמנויות עסקיות אמיתיות עונות על צרכים או פותרות נקודות כאב שיש לאנשים בחייהן. הדרך הטובה ביותר לגלות צרכים ונקודות כאב אלה היא על ידי מעורבות אינטימית בתחום מסוים או בתעשייה מסוימת. רוב היזמים המצליחים ביותר עבדו בענף בו הם מתחילים את עסקיהם, בענף קשור, או מכירים היטב את המוצרים, השירותים והבעיות באמצעות ניסיון אישי. הם מגלים צורך ומוודאים זאת באמצעות התבוננות ממקור ראשון.

 

  1. חוויה אמינה

הכרת המוצרים, השירותים והבעיות בענף לא רק עוזרת לך להימנע מהמלכודות של לימוד דרך ניסיון וטעיה, אלא גם מעניקה לצדדים אחרים המתעניינים, את הביטחון שאתה האדם הנכון לבנות עסק זה. הניסיון והאמינות שלך חשובים מאוד לחברי צוות פוטנציאליים, למשקיעים, ללקוחות, לספקים ולשותפים אסטרטגיים. אם אין לך את הכישורים והניסיון לבנות את העסק שלך, אתה תילחם בקרב במעלה הגבעה. כאשר זה המקרה, עדיף למצוא יועצים, שותפים וחברי צוות שיכולים למלא את החסר במערך המיומנות שלך.

 

  1. מיתוג

מיתוג עסקים חכם הוא קריטי היום כדי להתבלט בתחרות העזה הקיימת היום בשוק. אתה צריך להיות בולט, או שתלך לאיבוד בתוך ים של חברות שם בחוץ.

יתר על כן, המותג שלך צריך להיות ממוקד ללקוחות הנכונים ולהתרכז בקהל שירוויח הכי הרבה מהמוצרים והשירותים שלך.

לבסוף, המסר שלך צריך להיות מועבר בבירור לאותו קהל ספציפי. הם אלו שינקטו פעולה כאשר הם לא רק יודעים שתוכל לספק את הפתרון הטוב ביותר, אלא שהם מאמינים במה שאתה עושה ותומכים בך.

 

  1. משאבים מתאימים

יזמים רבים חושבים שהם זקוקים לכסף כדי להתחיל במיזם החדש שלהם – אין כסף, אין עסקים. למעשה, יזמים מצליחים משתמשים בשלל משאבים אחרים כדי להתחיל; הם עובדים מהבית, מוצאים מנטורים ויועצים, משתמשים בתוכנות חינמיות, רוכשים ציוד משומש, סחר חליפין, יוצרים שותפות עם הלקוחות הראשונים שלהם, משיגים אשראי מספק ולווים לפני שהם שוכרים או קונים. הדבר החשוב הוא לקבוע מה המיזם החדש שלך דורש, ואז לצאת ולמצוא את המשאבים שאתה צריך כדי להתחיל. אתה לא בהכרח זקוק למימון, אבל אתה צריך משאבים.

 

גרף עסקי

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »