איך סוג קערת האוכל משפיעה על הכלב

כלבים עלולים לפתח בעיות עור ואלרגיות מצלחות המזון שלהם. אפילו צלחת פלסטיק עלולה לגרום להם לאלרגיה ואקנה חמור.

לרוב תגובה כזו עלולה להגרם אם לא נקפיד לנקות את הצלחות האוכל של הכלבים שלנו.

גודל הקערה צריכה להיות גם לפי כמות האוכל שהכלב שלכם אוכל.

לכן גם סוג וגם גודל הקערה מאוד משמעותי פה.

 

קערה משפיעה על בריאות הכלב

כלבים מרחרחים את כל המדרכות של כל השכונות. הם נהנים גם להריח מקומות פחות נקיים ומזוהמים. לאחר מכן הם הולכים אל קערת המזון שלהם ואוכלים את האוכל שלהם, ככה בוקר ערב, כל יום. החיידקים בסופו של דבר מצטברים בקערת המזון שלהם. גם אוכל שעומד או שאריות של אוכל צוברות חיידקים. החיידקים הללו עלולים לסכן את בריאות הכלב שלכם. הבריאות יכולה להיפגע גם במקרה של אלרגיות, ואקנה חמור בעיקור באזור של הפנים של הכלב.

 

קערת אוכל שניתן לנקות אותה בקלות

למעשה כל כלב צריך שיהיה לו סט משלו עם הכלים לאוכל ולשתייה שלו. מתקני האכלה גם יכול להיות פתרון מצוין מכיוון שהם ניתנים לניקוי פשוט וקל. במקרה של זוג קערות, אחד לאוכל ואחד למים מומלץ לקנות אפילו סטנד אכילה שמכיל את שניהם. זו דרך מצוינת לשמור על אזור האכלה של הכלב שלך נקי ומסודר. קערות אלה בדרך כלל מאוד קלות לניקוי וניתן לשלוף אותם בקלות ולנקות אותם.

במקרה שיש לכם מספר כלבים, רצוי ומומלץ שלכל אחד יהיה קערת אוכל ושתייה שלו בנפרד מהכלבים האחרים. כך תוכלו גם להאכיל את כולם בו זמנית, אבל כך גם כל כלב יוכל לאכול באזור אחר בבית. במקרה ויש לכם מדיח בבית, מומלץ לרכוש כלי האכלה שניתן להכניסו למדיח הכלים והוא אינו שביר. אצלנו – חנות חיות ישפרו מודיעין נדאג להביא אליכם את הכלים האיכותיים ביותר לכלבים שלכם.

 

קערות אטרקטיביות לכלב

הצלחת לרוב עשויה מפלסטיק קשיח, ויש בתוכה בליטות מעוגלות. הצלחת עצמה עוזרת לכלבים ללעוס יותר את המזון שלהם, מכיוון שהכלב יצטרך להתאמץ יותר כדי לאכול את המזון. מתקן זה יכול לשמש אותכם גם לאוכל יבש וגם לאוכל שימורים של הכלב. יתרונות המשחק הוא לאתגר את הכלב מבחינה מנטלית גם בזמן האוכל. אכילה איטית יכולה גם לסייע בעיכול טוב יותר של הכלב שלכם, ומנוע בעיות של קיבה רגיזה וגזים.

 

לסיכום

בחירת קערת האוכל של כלבם יכולה להיות משמעותית. בכדי לשמור על בריאות הכלב, מומלץ לבחור בקערה שיחסית מתנקה בקלות על מנת למנוע מהם בעיות עור או בעיות אקנה בפנים של הכלב. חיידקים מוצאים את דרכם אל הקערה של כלבם, גם בעקבות הרגליו של הכלב וגם בעקבות אי עקביות אחר הניקיון של כלבנו. מאחר והכלב שלנו לא יכול לנקות בעצמו, עלינו לנקות אחריו וכך לדאוג לבריאותי, בדיוק כמו לקחת אותו לווטרינר כאשר הוא לא חש בטוב.

 

אוכל וכלב

אולי יעניין אותך גם