איך להגדיל חשיפה ואחוזי המרה באתר שלך

מחפשים להגדיל את התנועה באתר שלכם? מרגישים כי עבדתם רבות על תוכן וקידום ממומן אבל עדיין לא רואים תוצאות? זה בגלל שאין לכם סרטון תדמית, למה הוא חשוב? איך הוא מגדיל את אחוזי ההמרה ומה

כדאי לעשות כשמצלמים סרטון תדמית?

 

סרטון תדמית מגדיל אחוזי המרה וחשיפה?

ללא צל של ספק – כן. סרטון תדמית לעסק יכול להקפיץ לכם את התנועה באתר משתי סיבות עיקריות – הראשונה היא שמנועי החיפוש השונים מתעדפים אתרים בעלי סרטונים ומקדמים אותם מעלה בתוצאות החיפוש.  הסיבה השנייה היא שסרטונים משאירים אנשים באתרים למשך זמן ארוך פי כמה וכמה. הם מושכים את העין ומאפשרים ללקוח להביט בסרטון ולמצוא את התשובות לשאלות שלו בצורה הקלה והנגישה ביותר.

 

האם צילום סרט תדמית עדיף מהשקעה בתוכן?

כדאי להשקיע בהכול אם רוצים לנהל אתר איכותי וכמובן גם תוכן כתוב הוא חשוב ביותר לטווח הארוך ולאיכות האתר אך השקעה בסרטון תדמית מעולה תשתלם מכיוון שתוכלו לפרסם אותו ולקבל חשיפה גם ברשתות החברתיות, הכי אם משהו יהפוך ויראלי זה יהיה סרטון ולא תמונה או טקסט ולכן כדאי להשקיע בצילום סרטון שמצביע על כל הנקודות החזקות של העסק ומשדר את התחושות והמסרים שהייתם רוצים למשוך דרכם את הלקוחות שלכם.

 

מה היתרונות של צילום סרטון תדמית?

לצילום סרטון תדמית בעצם אין חסרונות, רק עניין של החלטה והשקעה בכך. היתרון הגדול ביותר שלו הוא העברת המסר בצורה השלמה ביותר שניתן לעשות, ממש כמו שאתם עומדים מול נוף מדהים לגמרי לבד ואתם רוצים לחלוק את הרגע הזה, סרטון ימחיש את הרגע בצורה המושלמת לא? אפשר לצלם 360 מעלות, להקליט את הצלילים מסביב, להתקרב להתרחק. ולכן גם לסרטון לעסק שהוא כמובן ערוך במקומות הנכונים ומוזיקה מתאימה שתגרום ללקוחות שלכם להרגיש בדיוק את מה שהייתם רוצים שירגישו.

 

מה צריך לעשות כשמצלמים סרטון תדמית?

כשאתם ניגשים לתהליך הצילום אתם לקראת תחקיר מעמיק שבסופו תוכלו להתאים בצורה המיטבית את כל הסרטון ומה שזה אומר – תוכן, מצולמים, מיקום, מוזיקה, עריכה ועוד. שאלו את עצמכם מי הוא קהל היעד שלכם – למי אתם פונים, לאיזה קהל אתם נותנים פתרון? איך הם ישתכנעו שאתם מציעים להם משהו שמתאים להם, איזה תחושה הייתם רוצים ליצור אצלם – הזדהות, הערצה? או תחושות אחרות כמו – אקסטזה, כיף או בכלל געגוע למשהו ישן ונוסטלגי כל תחושה שתועבר לצופה תעזור לכם להסביר מדוע המוצר שלכם מתאים לו ולמה הוא צריך אותו.

 

לסיכום

אם אתם חושבים שכבר עשיתם הכול עבור הפרסום והחשיפה שלכם אך אתם עוד לא מרוצים מהתוצאות והייתם רוצים להעביר ולחשוף את המוצר שלכם לקהל יעד רחב יותר אין ספק שסרטון תדמית זהו הצעד הבא שלכם ותגלו שהשקעה משתלמת.

מצלמת וידאו

 

אולי יעניין אותך גם

דיגיטל
 5 טיפים לקניות באינטרנט

קניות באינטרנט הפכו בשנים האחרונות ללהיט שמגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה בשל הנוחות שברכישה מבלי לקום מהספה ולחסוך זמן וכסף. גם חנות האונליין של רשת

קרא עוד »