אטרקציות לכל המשפחה בים המלח

ים המלח המופלא, לעיתים אנו שוכחים איזה פלא קיים ממש אצלנו בארצנו הקטנטונת! ים המלח הוא תמיד רעיון טוב לחופשה משפחתית בטח ובטח עכשיו שאנו מחפשים את האטרקציות והנופש בארץ ולא בחוץ לארץ ים המלח יכול להיות עבורכם בדיוק הפתרון!

 

מה עושים בים המלח?

ראשית אופציות הלינה מגוונות מאוד – מלונות ים המלח ברמות אירוח ותקציב שונה, חאני אירוח שונים, אתרי קמפינגים מסודרים ועוד ככה שכל משפחה יכולה למצוא את הלינה המתאימה לאופי הטיול או הנופש שלה. שנית, קיים מגוון עצום של אטרקציות בים המלח עליהם נפרט.

 

איך מוצאים אטרקציות?

באתר של ארץ ים המלח תוכלו למצוא את האטרקציות מרוכזות במקום אחד ומחולקות על פי איזורים – צפון/דרום ים המלח, לב האיזור ורמת מדבר או מוקדי עניין כמו מצפה שלם, קאסר אל יהוד, עין גדי, קומראן, מצדה, הר עמשא, עין בוקק, סדום וערד. האתר מציע סינון אטרקציות על פי סוג הפעילות – אירועים, מסלולי טיול, אוכל, אטרקציות ומקומות לינה כך שבעזרתו תוכלו לתכנן את כל ימי הטיול שלכם!

לפניכם פירוט כללי של האטרקציות הפופולריות בים המלח עבור משפחות –

  • ציפה בים המלח – כמובן איך אפשר שלא להזכיר בראש ובראשונה את הרחצה בים, לאורכו של ים המלח מפוזרים חופים מסודרים המציעים חוויה נעימה ביותר לרחצה הכל כך מיוחדת הזו, בחופים אלו תמצאו פינות ישיבה, צל והחשוב מכל מקלחות עם מים מתוקים לשטיפת המלח. אם עוד חוויתם את התחושה הנהדרת של ציפה בים המלח מהרו לעשות זאת ותהנו מהייחודיות המדהימה שהמליחות הגבוהה מאפשרת.
  • טיולי ג'יפים – בנופים המרהיבים של מדבר יהודה תוכלו להנות מנסיעה חווייתית ואתגרית עם מדריכי הג'יפים הטובים בארץ עם ניסיון והיכרות עם כל אבן במדבר, תקבלו חוויה מדברית עם סיפורים והסברים על כל ההתפתחויות המרתקות שהתרחשו באזור המדברי והמיוחד הזה.
  • סיורים חקלאיים – תוכלו ללמוד על הייחוד של חקלאות במדבר ובמקום הנמוך בעולם. היסטוריית ההתיישבות החקלאית במקום מספרת לנו רבות על היכולות המדהימות של הטבע והאדם.
  • סדנאות אומנות שונות – תושבי האיזור מתאפיינים בייחודם ועל כן גרים באיזור מיני אומנים מכל הסוגים והם פותחים את ביתם או את הסטודיו שלהם במיוחד בשביל המבקרים שרוצים להעשיר את הנופש שלהם בסדנאות כמו קרמיקה, ציור, יצירה עם חומרים מהטבע.
  • פעילויות אקסטרים – טיולי אופניים, סנפלינג.
  • סדנאות רוחניות – למי שמחפש הרחבה של הלב וחוויה מעט שונה ישנן מגוון סדנאות העוסקות בתוכן כמו מוזיקה, תנועה, יוגה, יצירה מהנשמה, התקרבות ועוד דרכים בהם אפשר לפתוח את הראש ולגלות סקרנות ועניין.

 

לפני שאורזים את המזוודות

האטרקציות שפורטו הן רק על קצה המזלג ממה שיש לאיזור ים המלח להציע לנופש משפחתי, תוכלו לשלב כמה אטרקציות בכמה ימים ולהנות ממגוון של פעילויות וחוויות במקום הנמוך ביותר בעולם שהוא כאן אצלנו!

ים המלח

אולי יעניין אותך גם

אטרקציות ופנאי
איך להפוך מחובבן למקצוען בפוקר?

אם אתם תוהים כיצד להפוך מחובבנים למקצוענים בפוקר, חשוב לציין שאין שיטה אחת או טיפים ספציפיים אשר מתאימים לכולם. כל שחקן מביא לשולחן יכולות וכישורים

קרא עוד »