איך לארגן טיול קבוצתי מוצלח מא' ועד ת'

יוצאים לטיול, איזה כיף! בין אם מדובר בטיול שורשים למשפחה המורחבת, טיול ליום כיף של החברה, או טיול בת מצווה מושקע במיוחד – חוץ מכובע ונעליים נוחות, כדאי שתארגנו מראש עוד כמה דברים. שנתחיל?

 

הנהג שלנו חבר'מן

לדאוג להסעה לטיילים שלנו במקום שכל אחד יאלץ לנסוע ברכבו הפרטי זה מבורך. כך תוכלו לצמצם פגיעה בסביבה, לתת לחברים לנוח באוטובוס בין עצירה לעצירה במקום להתרכז בלנהוג, וגם להתגבש כולם יחד! במסלולים טורס – https://maslulimtour.co.il מציעים לך שירות הסעות שיתאים לכם בדיוק, וישמחו לעמוד לשירותכם.

 

בחירת יעד

אם לטיול או לקבוצה יש אופי מסוים או תחום עניין משותף, נסו להתאים אליו את היעד. חובבי היסטוריה ציונית? סעו לסיור בחוות העלמות וקיבוץ כנרת, לדוגמא. אוהבי בע"ח נלהבים? קדימה לספארי! אפשר גם לשלב כמה יעדים על מנת שכולם יהיו מרוצים ושמחים.

 

הדרכה

אפשר ורצוי להודות בינינו ובין עצמינו, שאנחנו לא תמיד יודעים הכל. לשקול מדריך מומחה לטיול שלנו יכול לשדרג אותו פלאים. דאגו להיפגש או לקשקש עם המדריך המיועד לפני הטיול, כדי לבדוק התאמה אליכם ולקבוצה!

 

הבה נתחשב

לרוב, קבוצה מורכבת מכמה קבוצות גיל, ומאנשים בדרגות כושר וסיבולת שונות מאוד. אז אלא אם מדובר בקבוצה שכולם בה חובבי הייקינג והרפתקאות – דאגו למסלולים קלים ומתחשבים. הסוד הוא גם באיזון – אחרי הליכה ארוכה או מאומצת, חפשו איזו נקודת רגיעה. אולי זה הזמן לארוחת צהריים? זה רעיון! ואם כבר במזון עסקינן…

 

הטיול צועד על קיבתו

נכון, אפשר לסכם שכל אחד דואג לעצמו, אורז לו את הסנדוויץ' שלו וכמה שקיות במבה ובזה תסתיים החוויה הקולינרית לטיול זה. אבל אפשר להחליט שאחד משיאי הטיול תהיה אטרקציה סביב ארוחה. אם זה טיול למבוגרים בלבד – איזו מסעדה טובה שתחכה בסוף המסלול, ואם גם ילדים מעורבים אפשר להלהיב אותם עם הכנה של פיתות דרוזיות בשטח, למשל, שכולם אוהבים.

 

חוויה מעשירה

מעבר לנופים, לגיבוש, לכיף ולביחד – אפשר לשלב בטיול גם איזושהי סדנא שתעשיר קצת ותגוון. בשנים האחרונות סדנאות בישול המשלבות גם את הטבע והסיור בו הפכו למאוד פופולאריות. אבל סדנאות ליקוט שמעתם? מסתובבים יחד ביער, לומדים מהמומחים על סוגי פטריות, למשל, מלקטים, ובסוף היום מבשלים כולם יחד ארוחה מדהימה מכל מה שלוקט! מדהים, וטעים.

אז הטיפ הכי גדול הוא להכיר את הקבוצה עבורה מתארגן הטיול. מה מאחד אותה, ואיפה נמצא השוני. מה יתאים לכולם, ומה ילהיב רק מעטים. ואיך לדאוג שכולם יהיו מרוצים. בדקו כמובן גם את מזג האוויר מראש, והכינו תמיד פעילות חלופית או אופציות נוספות לכל צרה שלא תבוא. החליטו ביניכם מי האחראי הרשמי על התיעוד ואולי תדאגו לו למצלמה טובה, והכי חשוב – תיהנו!

טיול קבוצתי

אולי יעניין אותך גם

אטרקציות ופנאי
איך להפוך מחובבן למקצוען בפוקר?

אם אתם תוהים כיצד להפוך מחובבנים למקצוענים בפוקר, חשוב לציין שאין שיטה אחת או טיפים ספציפיים אשר מתאימים לכולם. כל שחקן מביא לשולחן יכולות וכישורים

קרא עוד »
ים המלח
אטרקציות ופנאי
אטרקציות לכל המשפחה בים המלח

ים המלח המופלא, לעיתים אנו שוכחים איזה פלא קיים ממש אצלנו בארצנו הקטנטונת! ים המלח הוא תמיד רעיון טוב לחופשה משפחתית בטח ובטח עכשיו שאנו

קרא עוד »