מתכננים חופשה לרומא? כדאי שתקראו את זה!

רומא מהווה את אחד ממוקדי התיירות האהובים ביותר על משפחות, זוגות וצעירים מישראל – היא נמצאת במרחק טיסה לא ארוך, יש בה מלונות בטווח מחירים רחב, האטרקציות בה מעולות והמטבח? בין הטובים בעולם. מתחשק לכם לארוז מזוודה? ריכזנו לפניכם כמה טיפים שימושיים שיהפכו כל חופשה למנצחת.

 

חופשה ברומא – למי זה מתאים?

ברומא יש הכל מהכל, כך שלא משנה באיזה הרכב אתם מתכננים לנפוש בה, היא תפתיע אתכם לטובה. זוגות אוהבים ימצאו אותה סופר רומנטית ויש לא מעט מלונות ומקומות אירוח מקסימים שמתאימים לירח דבש, משפחות לא יתאכזבו ממנה, עם שלל אטרקציות לגדולים וקטנים, תפריט משובח שערב גם לחכם של הקטנטנים ומזג אוויר נעים ואם אתם מטיילים בגפכם – הסירו דאגה מלבכם, זו לא עיר שתגרום לכם להרגיש לבד.

חופשה ברומא – למי זה מתאים

איפה הכי כדאי לישון ברומא?

יש ברומא המון מקומות אירוח – מלונות, דירות, אכסניות וכל מה שביניהן. אבל אם אתם בקטע של מלונות ברומא לא תתאכזבו – ההיצע גדול, כך שתוכלו לבחור בהתאם לסגנון החופשה המועדף עליכם והתקציב שעומד לרשותכם.

כשזה נאמר, לא כל יום טסים לרומא ולכן, אם תרצו לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר כדאי שתבחרו מלון בלוקיישן מוצלח. למשל, במרכז רומא מלונות רבים – הם מעט יקרים מהממוצע, אך החסכון בתחבורה ציבורית יקזז את הפער. לעומת זאת, שכונת טרסטברה מעט מרוחקת מלב העניינים, אך יש בה מלונות במחירים ידידותיים יותר ואווירה טרנדית אך אותנטית.

 

מתי הכי כדאי לנפוש ברומא?

רומא שוקקת חיים לאורך השנה כולה ולכל עונה קסם משלה, אז מה הכי חשוב לכם – לטייל במחיר שפוי? ליהנות מאווירה מיוחדת? או אולי אתם בכלל כבולים ללוח החופשות של הילדים? חודשי הקיץ מהווים את שיא עונת התיירות – הם היקרים ביותר והאטרקציות גדושות עד אפס מקום.

בחורף לעומת זאת, יש פחות תיירים אך אווירת חג המולד צובעת את העיר באווירה רומנטית והמחירים נוחים לכיס. בהתאם, עונות המעבר מהוות שילוב מושלם בין מזג אוויר ועומס תיירים, השלכת/פריחה מרהיבה והמחירים ממוצעים (וזה בסדר).

מתי הכי כדאי לנפוש ברומא

איך לטייל ברומא בזול?

אתם יכולים לתאר לעצמכם שחופשה ברומא עשויה להיות יקרה, אבל אם אתם רוצים לסיים אותה עם עודף בכיס יש לנו טיפ מנצח – תכנון מוקדם. במילים אחרות – אל תחכו לדקה ה-90 וכל מה שניתן להזמין מראש, תזמינו – שריינו טיסה ומלון לא בדקה ה-90, את כרטיסי האטרקציות הזמינו אונליין (בעדיפות לכרטיסים משולבים וימים בהם האטרקציות פתוחות בחינם) ולגבי אוכל – דוכני רחוב ושווקים הם פתרון סופר זול והכי טעים שיש. לסיכום, ברומא יש הכל מהכל וניתן לטייל בה בכל תקציב ובכל עונה בשנה. העיקר, אל תשכחו לשריין את הדברים החשובים מראש ותסללו את דרככם לחופשה בלתי נשכחת.

מתכננים חופשה לרומא כדאי שתקראו את זה!

אולי יעניין אותך גם

אטרקציות ופנאי
איך להפוך מחובבן למקצוען בפוקר?

אם אתם תוהים כיצד להפוך מחובבנים למקצוענים בפוקר, חשוב לציין שאין שיטה אחת או טיפים ספציפיים אשר מתאימים לכולם. כל שחקן מביא לשולחן יכולות וכישורים

קרא עוד »
ים המלח
אטרקציות ופנאי
אטרקציות לכל המשפחה בים המלח

ים המלח המופלא, לעיתים אנו שוכחים איזה פלא קיים ממש אצלנו בארצנו הקטנטונת! ים המלח הוא תמיד רעיון טוב לחופשה משפחתית בטח ובטח עכשיו שאנו

קרא עוד »