אוכל רטוב לחתולים – יתרונות וחסרונות

אחד האתגרים שעומדים מולכם בגידול חתול המחמד הוא נושא המזון. מה אתם מגישים לחתול? האם הוא ניזון מאוכל יבש או מאוכל רטוב לחתולים? חשוב לדעת שבדומה לכל דבר גם לעניין אוכל רטוב לחתולים יש יתרונות וחסרונות. בסופו של דבר הבחירה שלכם היא לאחר שיקול דעת והבנה בדבר המזון שמתאים לחתול ולכם מכל הבחינות.

 

אוכל רטוב לחתול, במה מדובר?

ראשית נקדים ונאמר כי אוכל רטוב לחתולים הינו מזון שמכיל אחוזים ניכרים של נוזלים, והוא אכן בעל מרקם נוזלי. זאת בהשוואה לאוכל יבש שקונים אותו כפורמולה יבשה ומוכנה לאכילה כמות שהיא. האוכל הרטוב מגיע בקופסאות שימורים ויש להם בהחלט יתרונות בולטים. תוכלו למצוא אוכל רטוב לחתול אצלנו באתר https://www.tevachai.co.il.

 

אלו היתרונות של אוכל רטוב לחתול

  • האוכל הרטוב אהוב על מרבית החתולים. המשמעות של הנתון הזה היא שכאשר חתול לא אוכל מספיק, או מסרב לטעמים שונים בגין העדפות טעם, תוכלו להציע לו אוכל רטוב. כבר כשתפתחו את הקופסה אתם עשויים לגלות שהארומה שהמזון מדיף מזמינה את החתול לבוא ולאכול.
  • אוכל רטוב מספק לחתול מעבר למזון ולרכיבים התזונתיים, גם נוזלים בכמות משמעותית. כך שאם החתול שלכם אינו מרבה לשתות או מאבד נוזלים במהירות, הדבר הנכון יהיה לגוון את הארוחות שלו עם אוכל רטוב לחתולים. כך אתם רגועים שהוא אוכל וגם מקבל כמות משמעותית של נוזלים.
  • אוכל רטוב יכול לשמש גם כפינוק וכמאכל מגוון עבור החתול שלכם. מה שאומר שאם אתם סבורים שסדר יומו של החתול משעמם ונמאס לו לאכול שוב ושוב את אותו אוכל, אוכל רטוב יכול להיות פתרון נהדר ומפנק עבורו.
  • אוכל רטוב יכול להיות פתרון נפלא לחתול מבוגר המתקשה לאכול את האוכל היבש. אוכל רטוב יעורר את התאבון שלו ויאפשר לו לבלוע את המזון הנדרש בכמות הרצויה.

 

אלו החסרונות של אוכל רטוב לחתול

  • אוכל רטוב עשוי להקשות עליכם מבחינת האחסון. אחרי שאתם פותחים את הקופסה עליכם לסגור אותה בצורה הרמטית כדי לשמור על טריות המזון עד לארוחה הבאה.
  • חתולים נוטים להעדיף את האוכל הרטוב כאשר הוא טרי. העדפה זו עלולה לגרום לכם לזרוק שיירי מזון ולמצוא את עצמכם קונים כמויות גדולות יחסית של מזון, ולהוציא סכומים משמעותיים יותר עבור הזנת החתול שלכם.

 

אוכל רטוב – לסיכום הנושא

אכן מדובר על פתרון נהדר שמתאים לחתולים במצבים מסוימים, אוכל רטוב הינו אוכל טעים שחתולים מעדיפים אותו, הוא מעורר את התאבון ומספק גם נוזלים. אך מנגד מדובר על טרחה גדולה יותר לכם, מגדלי החתול, כמו גם הוצאות כספיות גדולות יותר עבור סעיף הזנת החתול. כך שאם החתול שלכם אוכל היטב את האוכל היבש, מה טוב. אם יש סיבה לחפש אחר פתרון מתאים יותר אוכל רטוב עשוי להיות פתרון נהדר. קערת אוכל

 

אולי יעניין אותך גם