תשמרי על הלב שלך – 2 דגלים אדומים שאסור לך להתעלם מהם

בימים האחרונים אנו שומעים על לא מעט פגיעות שאירעו בנשים חסרות ישע שלא עשו דבר רע. אם הגעתן לכאן, אתן כנראה יודעות כי מדובר באירועים שהובילו לפגיעות פיזיות קשות ובמקרים חריגים אף לרצח. המדריך הנוכחי יצא כדי להעלות למודעות 2 דגלים אדומים שצריכים לגרום לנו, הנשים להבין שיש בעיה. תישארו אתנו ותגלו מהן 2 הדגלים הללו שאסור לכן להתעלם מהם.

 

תכירו את הנשים שעומדות מאחורי המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי בליווי של נשים שיודעות דבר או שניים על הדגלים האדומים. מדובר במי שחוו לא פעם פגיעה מצד הגבר שלהן. לשמחתנו, הן נמצאות כיום במקום טוב ומכיל. הן בחרו לסייע לנו בכתיבת המדריך כדי להעלות למודעות את הסימנים שהן התעלמו מהם בעבר. זו ההזדמנות להודות להן על האומץ והסיוע. שכן, בזכות הידע שלהם את התחום, נשים אחרות צפויות ללמוד איך להתנהל ולמה כדאי לשים לב.

 

הדגל האדום ה – 1 שאתן צריכות להכיר מקרוב

אם אתן רואות שהגבר שלכם נכנס אל אתרי הכרויות ומשוחח עם נשים אחרות, יש פה דגל אדום שמצריך מכן לעשות מעשה. אם מדובר במי שעשוי לא רק להתגונן מפניכן לאחר העלאת הנושא, אלא גם לפגוע בכן – אתן צריכות לקום ולעזוב. שכן, אדם שעלול לפגוע בכן בעקבות גילוי שכזה עשוי לעשות לכם מעשים שעדיף להימנע מהם. תשמרו את המידע לעצמכן ותעזבו בין לילה.

 

הדגל האדום ה – 2 שאתן צריכות להכיר מקרוב

הדגל השני שאתן צריכות לשים לב אליו נוגע לאלימות פיזית. אם עד היום הגבר שלכן נהג כלפיכן באלימות מילולית בלבד ובזמן האחרון העניין השתנה – יש פה עניין שמצריך מכן אומץ. גם כאן ההמלצה היא לקום ולעזוב. שכן, גבר שמרים יד על בת הזוג שלו הוא לא אדם שאפשר לשוחח איתו.

 

אתן מכירות את הדגלים הללו מקרוב? פנו בהקדם ליעוץ

אם קראתן את השורות שלעיל וגיליתן שאתן מכירות את המצבים הללו מקרוב, כדאי שתדעו שאתן צריכות לקבל ייעוץ מטעם גורמים מקצועיים. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולהגיע אל אנשי מקצוע מנוסים שיש עליהם המלצות מצד נשים אחרות. אתן יכולות לפנות אל קבוצות פייסבוק למשל ולכתוב באופן אנונימי כי אתן מחפשות המלצות על אחד או יותר מהמטפלים הבאים:

  • פסיכולוג
  • עובד סוציאלי
  • מוסד לנשים מוכות

אל תתמהמהו ותפנו בהקדם האפשרי לקבלת ייעוץ. שכן, זה מה שיכול לשנות את החיים שלכן ברגע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו לשמור על הלב שלכן ועל עצמכן. כעת, כשיש בידיכן את כל המידע בנושא, נותר לכן רק לפנות אל גורמים מקצועיים שהומלצו לכן כדי להסתייע בהם ולדעת כיצד הכי נכון לפעול.

לבבות

 

אולי יעניין אותך גם

לב
זוגיות
מה זה טיפול זוגי

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לטיפול זוגי. עד לפני כמה שנים היה נהוג להסתיר את העובדה כי זוגות הולכים אל טיפול

קרא עוד »