X שיתופי הפעולה האופנתיים האחרונים שכדאי לדעת עליהם

שיתופי פעולה אופנתיים הם טרנד פופולרי בתעשיית האופנה כבר שנים רבות. הם מפגישים שני מותגים או יותר כדי ליצור משהו ייחודי ומרגש שפונה לקהל המשותף שלהם. עם עליית המדיה החברתית והקניות באינטרנט, שיתופי פעולה אופנתיים הפכו פופולריים יותר מאי פעם. במאמר זה, נחקור כמה משיתופי הפעולה האופנתיים האחרונים שכדאי לדעת עליהם. ממותגי יוקרה ועד למותגי רחוב, יש משהו לכולם בשותפויות המרגשות הללו.

 

1. גוצ'י The North Face x

בית האופנה היוקרתי גוצ'י חבר למותג החוץ The North Face לשיתוף פעולה המשלב אופנה עילית עם פונקציונליות חיצונית. הקולקציה כוללת מגוון של פריטים, כולל ז'קטים, תיקי גב וכובעים, כולם עם הלוגו האייקוני של גוצ'י וחומרי החתימה של The North Face. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להיראות מסוגנן תוך כדי חקר החוץ.

שיתופי פעולה אופנתיים

2. אדידס x פראדה

ענקית בגדי הספורט אדידס התחברה לבית האופנה היוקרתי פראדה לשיתוף פעולה המשלב אופנה עילית עם בגדי ספורט. הקולקציה כוללת מגוון של פריטים, כולל נעלי ספורט, אימוניות ותיקים, כולם עם פסי אדידס האייקוניים וחומרי החתימה של פראדה. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להיראות מסוגנן תוך שמירה על נוחות.

 

3. H&M x Simone Rocha

קמעונאית הרחוב H&M חברה למעצבת האירית סימון רושה לשיתוף פעולה המשלב את הסגנון הנשי הייחודי של רושה עם המחירים הנוחים של H&M. הקולקציה כוללת מגוון של פריטים, כולל שמלות, חצאיות ואביזרים, כולם עם הדפסי הפרחים הייחודיים של רושה ורקמה עדינה. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להוסיף קצת כישרון נשי לארון הבגדים שלה מבלי לשבור את הכיס.

 

4. ליווי'ס x Ganni

מותג הג'ינס Levi's חבר לחברת האופנה הדנית Ganni לשיתוף פעולה המשלב את הג'ינס הקלאסי של Levi's עם ההדפסים והצבעים השובבים של Ganni. הקולקציה כוללת מגוון פריטים, כולל ג'ינסים, ז'קטים ושמלות, כולם עם הדפסי החתימה של Ganni והג'ינס האייקוני של Levi's. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להוסיף קצת כיף וצבע לקולקציית הג'ינס שלהם.

 

5. Nike x sacai

ענקית בגדי הספורט נייקי התחברה עם חברת האופנה היפנית sacai לשיתוף פעולה המשלב בגדי ספורט עם אופנה עילית. הקולקציה כוללת מגוון של פריטים, כולל נעלי ספורט, ז'קטים ואביזרים, כולם עם העיצוב המפורק של sacai וה-swoosh האייקוני של נייקי. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להיראות מסוגנן תוך שמירה על פעילות.

שיתופי פעולה אופנתיים

6. Uniqlo x Jil Sander

קמעונאית האופנה היפנית Uniqlo חברה למעצבת האופנה הגרמנית Jil Sander לשיתוף פעולה המשלב את המחירים הנוחים של Uniqlo עם האסתטיקה העיצובית המינימליסטית של סנדר. הקולקציה כוללת מגוון של פריטים, כולל מעילים, מכנסיים ואביזרים, כולם עם הקווים הנקיים והצבעים הנייטרליים של סנדר. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להוסיף כמה פריטים נצחיים לארון הבגדים שלהם.

 

7. זארה x ג'ו מאלון:

קמעונאית האופנה הספרדית זארה חברה למותג הניחוחות הבריטי Jo Malone לשיתוף פעולה המשלב אופנה וניחוח. הקולקציה כוללת מגוון של פריטים, כולל שמלות, חולצות ואקססוריז, כולם בניחוחות החתימה של ג'ו מאלון. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להריח טוב כמו שהוא נראה.

 

8. ריבוק x ויקטוריה בקהא

מותג בגדי הספורט ריבוק חבר למעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם לשיתוף פעולה המשלב בגדי ספורט עם אופנה עילית. הקולקציה כוללת מגוון פריטים, כולל נעלי ספורט, חותלות וז'קטים, כולם עם העיצוב האלגנטי של בקהאם. הקולקציה מושלמת למי שרוצה להיראות מסוגנן תוך שמירה על פעילות. למידע נוסף היכנסו לאתר המלתחה של דורון.

 

לסיכום

שיתופי פעולה אופנתיים ממשיכים להיות טרנד פופולרי בתעשיית האופנה. הם מפגישים שני מותגים או יותר כדי ליצור משהו ייחודי ומרגש שפונה לקהל המשותף שלהם. ממותגי יוקרה ועד למותגי רחוב, יש משהו לכולם בשותפויות המרגשות הללו. בין אם אתם מחפשים אופנה עילית או סטייל במחיר סביר, בטוח שיהיה שיתוף פעולה שיתאים לטעמכם. אז, שימו לב לשיתופי הפעולה האופנתיים האחרונים הללו והוסיפו קצת התרגשות לארון הבגדים שלכם.

שיתופי פעולה אופנתיים

אולי יעניין אותך גם