את חרדית? קבלי 4 רעיונות ללבוש יפה

כל אישה יכול ללבוש לוק צנוע ויפה, אבל לא כל אחת יודעת איך לבחור את השילובים המתאימים. עובדה זו ידועה לנו מקרוב, משום שבמשך שנים לבשנו בגדים "משעממים" בעקבות חוסר היכרות עם השילובים המנצחים. לאחרונה למדנו את התחום והחלטנו לסייע לנשים אחרות שטרם הכירו בטיפים הבסיסיים שהפכו להיות דרך חיים עבורנו. במדריך זה נציג בפניכם את 4 הרעיונות שיאפשרו לכם להיראות במיטבכן. הישארו אתנו ותצאו עם ארון משודרג וערמה של מחמאות.

 

טיפ למתחילות: בחרי תחילה במותג לאופנה צנועה

בעוד רגע נציג בפניכן את 3 הרעיונות שישנו את חייכן מקצה לקצה. אם אתן רוצות לקחת חלק בשינוי, עליכן לבחור תחילה במותג אופנתי אחד שתוכלו למצוא בו אופנה צנועה בלבד. כך תוכלו להקל על עצמכן בכל הנוגע לשילובים בין הפריטים הבאים:

  • חצאיות
  • חולצות
  • כיסויי ראש
  • נעלי עקב ועוד

גלישה לאתר של מותג מסוג זה תגלה בפניכם כמה לוקים שהוכנו מראש על ידי מעצבות אופנה. כך שתוכלו פשוט לבחור בלוק מסוים ולבצע רכישה של כל אחד מהפריטים שמופיעים בו.

בחרי תחילה במותג לאופנה צנועה

הרעיון ה – 1: תשלבו חצאית בגזרה גבוהה עם חולצה

השילוב היפה ביותר בעינינו כולל חצאית בגזרה גבוהה וחולצה צמודה או מאווררת. כאשר ההמלצה היא לבחור בחצאית עם הדפס כלשהו (לדוגמא: מנומר, טרפזים, זיגזג) ולשלב עמה חולצה שחורה חלקה. שכן, זהו שילוב שייראה טוב על כל אחת. אם לא די בכך, מדובר בבגדים שניתן למצוא בקלות בכל חנות פיזית או מקוונת של אופנה צנועה.

 

הרעיון ה – 2: תלבשו שמלת שבת באורך 4\3 ונעלי עקב שחורות

אי אפשר לעסוק בלוקים מומלצים מבלי לציין את שמלת השבת שמאפשרת לכל אישה להתארגן במינימום זמן ומאמץ. כל שעלייך לעשות זה להזמין שמלה בגזרה וצבע אהוב מאתר של אופנה צנועה לנשים ולהתאים לה נעלי עקב שחורות.

 

הרעיון ה – 3: תלבשו שמלת שבת ארוכה ונעליים שטוחות

לכל אחת מאתנו יש שמלת שבת שחורה, אלגנטית וארוכה בארון, כזו שמתאימה לכל יציאה (אם אין לך שמלה שכזו מסיבה כלשהי, כדאי שתרכשי אחת עוד היום). אנחנו מזמינות אותך לבחור בשמלה הזו ולשלב אותה עם נעליים שטוחות בגוון בהיר, למשל:

  • שמנת
  • מוקה
  • ורוד עתיק

אם את נוהגת ללכת עם כיסוי ראש, תוכלי לבצע התאמה מושלמת בינו לבין הנעליים. שכן, זו הדרך הטובה ביותר להוביל ללוק מנצח שיגרוף מחמאות מהסביבה.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 3 הרעיונות ללוקים יפים שכל אישה חרדית צריכה להכיר. כעת יש בידיך את האינפורמציה שתוביל לשילובים האופנתיים ביותר, כך שתצטרכי ליישם אותם ולהעביר הלאה, לחברה טובה, שכנה או קרובת משפחה שעומדת שעות מול הארון ומתלבטת מה ללבוש בכל פעם מחדש.

תלבשו שמלת שבת ארוכה ונעליים שטוחות

אולי יעניין אותך גם