רוצים לקבל לוק מגניב בצעד אחד? 4 נעליים שישפרו כל לוק

נעליים הן כבר מזמן לא רק פריט לבוש אלא סמל סטטוס של ממש. קיים כיום בשוק מגוון רחב מאוד של נעליים מסוגים שונים וחברות רבות העוסקות בתחום. כל אדם המעוניין בשיפור המראה והלוק זקוק לנעליים אופנתיות ויפות. במאמר זה נסקור 4 סוגי וחברות נעליים שישפרו לכל אדם את הלוק.

 

נעלי ואנס

ואנס הינה אחת מחברות הנעליים הגדולות והמובילות בשוק. ואנס מתמחה בעיקר בנעלי סניקרס אופנתיות המיועדות לדור הצעיר. לואנס יש ליין נעליים ייחודי משלה אשר מוכר בכל העולם. נעילת נעלי ואנס תקפיץ אוטומטית את רמת הלבוש של האדם ותעניק לו לוק מגניב ומשופר.

 

נעלי נייקי

חברה נוספת בעלת מגוון רחב של נעליים איכותיות הינה נייקי. נייקי הינה אחת מחברות ביגוד הספורט הגדולות בעולם אשר לה מוצרים משלל סוגים כגון חולצות, נעליים ומכשירי ספורט. על האיכות של נייקי אין עוררין ומוצריה נקנים ברחבי העולם בכמויות אדירות. לנייקי ישנם מגוון רחב של נעליים מסוגים שונים, אשר כל אחד מהם צפוי לשפר את הלוק של הלובש.

אחד ממותגי הנעליים המובילים של נייקי הוא נעלי גורדן. המותג גורדן נעליים, אשר קרוי על שמו של שחקן הכדורסל האגדי מייקל גורדן, הינו ליין נעליים חדשני בעל לוק אופנתי ומתאים מאוד לצעירים. נעלי גורדן מגיעות בשלל סוגים וכוללות נעליים גבוהות יותר וגבוהות פחות. ליין הנעליים של גורדן הינו כבר תקופה ארוכה אחד מהליינים המזוהים ביותר עם המושג לוק אופנתי וכבר מזמן הפך לסמל תרבותי אשר הופיע בסרטים ושירים רבים.

 

נעלי ניו באלאנס

בשנים האחרונות ישנה חברה אשר חזרה ובגדול להיות מהשולטות בשוק, ניו באלאנס. לאחר שנים בהן הייתה לאחות קטנה לחברות כמו אדידס ונייקי, בשנים האחרונות ניו באלאנס השיקו ליין נעליים חדש ומיוחד אשר הזניק את הפופולריות שלהן והציב את החברה כאחת מהמובילות והרווחיות בתחום.

 

סוג הנעליים המרכזי אשר מייחד את ניו באלאנס הינו נעלי הצ׳אנקי. צ׳אנקי הינו סגנון של נעל גבוהה במיוחד הפופולרי בעיקר בקרב נשים צעירות. ניו באלאנס הינה אחת מהחברות המובילות בייצור נעלי צ׳אנקי אשר מאופיינות בעיצוב יצירתי המתאים לצעירים.

 

נעלי אולסטאר

אחד ממותגי הנעליים האופנתיים המוכרים ביותר הינו נעלי האולסטאר של חברת קונברס. נעלי האולסטאר מאופיינות בלוק צעיר שמחד מתאים מאוד לדור הצעיר אך מצד שני גם מתאים לאנשים בוגרים יותר. האולסטאר נחשבות לנעליים מעוצבות ומורכבות פחות ממתחרות כגון הגורדן של נייקי, אך עם זאת נתפסות לפשוטות ונעימות למראה.

 

לסיכום

ישנם סוגים רבים של נעליים אשר יכולות לעזור להשגת לוק מגניב. החל באולסטאר המוכרות והטובות ועד לנעלי הגורדן המפורסמות אשר מוציאות דגמים ועיצובים חדשים לעיתים תכופות, לבישת נעליים מעוצבות הינו בוסט אדיר ללוק של כל אדם.

זוג נעליים

 

אולי יעניין אותך גם