סקוץ או שרוכים מה עדיף בנעלי צעד ראשון?

נעליים עם סגירת סקוץ' ושרוכים ניתנות לכוונון הן מבחינת רוחב והן מבחינת נפח כף הרגל.

זה עוזר להבטיח שכפות הרגליים של ילדכם יקבלו את התמיכה האופטימלית, ההתאמה והנוחות מבלי שתצטרכו להתפשר על יכולתו של הילד להזיז את כף הרגל באופן טבעי תוך כדי נעליים.

 

נעלי צעד ראשון עם שרוכים

נעלי צעד ראשון עם שרוכים בעלות יותר אפשרויות הסתגלות מאשר לחבורתיהן עם הסקוץ'. ניתן לכוונן שרוכים בדיוק לצורת כף הרגל. נעליים עם שרוכים מעוצבים באופן שהשרוכים לא מכווצים ולא לוחצים את כף הרגל, אלא פשוט עוזרים להבטיח שהנעל תהיה בכושר גמיש ומתאים. יש גם מגפיים שמגיעות עם שרוכים לצד רוכסן בצד הפנימי, מה שמקל על הנעילה והחליצה שלהם עבור ילדים קטנים.

 

נעלי צעד ראשון עם סקוץ'

נעליים עם סגירת סקוטש הן אפשרות טובה לתינוקות שמתחילים את דרכם. סגירת הסקוץ' הופכת את נעילת הנעל לתהליך פשוט ומהיר, ועם הזמן הילד יכול ללמוד להוריד אותן ולנעול אותן לבד. סגירת הסקוץ' מבטיחה שהנעליים יסגרו היטב סביב כפות הרגליים, וכתוצאה מכך יוצרת תמיכה מוצקה. נעליים עם סגירת סקוטש הן אפשרות טובה עבור נעלי צעד ראשון למשל. הסקוץ' בנעליים עמיד מאוד ופחות ייהרס משרוכים, במיוחד כאשר ילדים הולכים ועלולים להתלכלך.

 

מתי לקנות נעלי צעד ראשון לילד?

אז מתי תינוקות צריכים נעליים? אם שאלה זו צצה בראשכם, אנו ממליצים שתמתינו לפחות עד לזמן שבו התינוק שלכם יהיה מוכן ללכת בחוץ. כאשר התינוק לומד ללכת, עליכם לתת לו ללכת יחף. הסיבה לכך היא שהליכה יחפה יכולה לעזור לתינוק לרכוש קואורדינציה ולאזן את צעדיו בצורה טובה יותר.

 

טיפים לקניית נעלי צעד ראשון

להלן מספר טיפים שעליכם לשקול בעת רכישת נעליים לילד הקטן שלכם:

  1. אל תגרמו לתינוק לנעול נעליים ברגע שהוא מתחיל ללכת מכיוון שזה עלול לפגוע בשיווי המשקל ובקואורדינציה שלו. הוא צריך להרגיש הכל מתחת לרגליו כדי להיות מסוגל לאזן טוב יותר.
  2. חפש את הסימנים שאומרים שהתינוק מוכן ללכת (זה יכול לקרות אי שם מגיל 7 עד 18 חודשים). ברגע שאתם רואים שהתינוק נע ללא עזרה, אתם יכולים להתחיל לחפש נעלי צעד ראשון.
  3. חשוב שתבחרו את סוג הנעל הנכון המספק תמיכה מספקת לכפות רגליו של תינוקכם. נעליים נגד החלקה, גמישות וקלות הן אידיאליות עבור התינוק שלכם.
  4. קנו זוג שיושב היטב על העקבים ואמצע כף הרגל. הנעליים לא צריכות להיות גדולות מדי ולא קטנות מדי. קנו את הנעל שיש בה מספיק מקום עבור הילד שלכם להזיז את אצבעות רגליו בתוכן.
  5. כדאי לקנות נעליים שעשויות לאפשר לכפות הרגליים של התינוק לנשום; לכן יש להימנע מחומרים סינתטיים. לכו במקום על נעלי רשת באיכות טובה.

 

נעלי ספורט

אולי יעניין אותך גם