מתנות למשרד : איך לבחור פריטים שווים?

קולגה מהמשרד מציין אירוע משמח ואתם מתלבטים מה מתאים לתת לו במתנה? רגע לפני שתבחרו באפשרות הבנאלית והמוכרת ביותר – עציץ, אתם צריכים לעצור לרגע ולהבין איך תוכלו לבחור פריטים שווים באמת, כאלו שישמשו את מקבל המתנה ויגרמו לו להיות מאושר (כי בינינו, עציץ לא

עושה אנשים מאושרים).

רוצים לדעת איך תוכלו לבחור את הפריטים השווים ביותר? תעקבו אחר ההנחיות הבאות:

 

  1. תחרימו את המשתלה שמתחת למשרד

מתחת לכל משרד יש משתלה או חנות עציצים קטנה. כן, כן, לא רק אצלכם, הן נפתחות כמו פטריות אחר הגשם והבעלים של החנויות האלו יודעים בדיוק איפה להתמקם – מתחת לבניני משרדים. תוהים למה? כי כל עובד משרד נתקל בשלב מסוים בסיטואציה שדורשת ממנו לקנות מתנה לקולגה, וזה לא משנה אם מדובר בחג, יום הולדת, הולדת ילד או כל אירוע אחר. זה ידוע שעציץ היא המתנה הקלה ביותר.

 

  1. תבדקו מה מתאים לקולגה שלכם

אתם מכירים את הקולגה שלכם? יודעים מה חסר לו במשרד שלו? אם לא, אתם צריכים להתחיל לערוך בירור מקיף, אבל תשימו לב שאתם לא עושים את זה באופן ברור מידי. אתם יכולים להיכנס לחדר, לשבת על קפה ולשאול אותו למה המחשב שלו מונח ככה סתם בצד. אולי הוא צריך קייס למחשב נייד? כזה שישמור לו על המחשב בזמן שהוא לא משתמש בו. פשוט תבררו תוך כדי שיחה ותגלו מה אתם מצליחים להוציא ממנו.

 

  1. לא מצאתם מתנה מתאימה? תספרו שאתם רוצים להעניק מתנות לכל העובדים

תמיד אפשר לומר שאתם רוצים לקנות מתנות למשרד ואתם לא יודעים מה מתאים. הקולגה שלכם מיד ישלוף בפניכם את כל הדברים שהוא חושב שהמשרד זקוק לו. אם היו שואלים אותנו למשל מה חסר במשרדים שלנו, אנחנו מיד היינו שולפים את הרשימה הבאה:

  • ספלים חדשים למטבח
  • מכונת קפה (זו שיש עכשיו כבר חורקת משימוש יתר)
  • קפסולות מגוונות יותר
  • צלחות וסכו"ם רב פעמי (כי חד פעמי הורס את הסביבה)

 

  1. תבחרו את המתנה המתאימה

בשלב הזה אתם כבר אמורים לעמוד אל מול רשימה ארוכה של מתנות שעשויות להתאים לקולגה שלכם. כך שעכשיו, נותר לכם רק לבחור. שימו לב, ממש בלי ששמתם לב, עברתם את כל התהליך שגרם לכם להבין איך למצוא מתנה שווה ולא עוד עציץ שדורש השקיה אחת לאף פעם. חסכתם לקולגה שלכם הליכה עם כוס מים לאורך המסדרון בכל יום חמישי, רגע לפני שהוא רוצה כבר לצאת הביתה.

 

סיכום

אלו השלבים שצריך ליישם כדי לבחור פריטים שווים למשרד. כעת, ידועה לכם הדרך ונותר לכם רק ליישם אותה ולהגיע אל הפריט המיוחל שמתאים לקולגה שלכם. מאחלים לכם שתיהנו מהדרך ותמצאו את המתנה השווה ביותר במינימום זמן.

חמש מתנות

 

אולי יעניין אותך גם