טיפים לשיפור מהירות הטעינה של אתר

אם בעבר, לפני כ-15 שנים, מהירות הטעינה של אתר היתה קשורה במהירות האינטרנט, שעות ההתחברות לאינטרנט וזמני הגלישה, ולרוב היינו צריכים להמתין שניות ודקות ארוכות, הרי שהיום אתרי אינטרנט שנטענים במהירות איטית הם תופעה כמעט זרה ולא מוכרת. אם בכל אופן נתקלתם בתופעה כזו באתר האינטרנט שלכם, הנה טיפים לשיפור מהירות הטעינה של אתר.

 

הקשר בין טעינת אתר איטית לבין גוגל

אז לפני הכל כדאי שתכירו שחלק מהדברים שגוגל מחפשת כדי לבצע קידום אורגני לאתרי אינטרנט הם טעינת אתר מהירה. גוגל לא מהססת להגיד בקול רם שאתרים שנטענים באופן איטי ידורגו במיקומים טובים פחות מאתרים שנטענים באופן מהיר, ואם יש סיבה גדולה שצריכה להדאיג אתכם בכל הקשור למהירות טעינת האתר שלכם – הסיבה היא בהחלט גוגל וקידום האתרים.

איש מומחה

 

טיפים לשיפור מהירות הטעינה של אתר

אז מה גורם לאתר שלכם להיטען לאט? ובכן, תחשבו שאתם לוקחים מגש ריק ומניחים עליו עוד צלחת, עוד קערה, עוד סכו"ם ועוד כוסות. כמה כבד המגש עכשיו לעומת קודם? אותו הדבר קורה באתר האינטרנט שלכם.

אתר האינטרנט עמוס במידע, תמונות, לינקים ומה לא? ככל שתקלו על האתר שלכם, לא מבחינת תוכן אלא מבחינת גודל התוכן, כך הוא יוכל להיטען בצורה מהירה יותר. תמונות, למשל, הן דוגמה נהדרת לזה, ותמונה שתעבור הקטנה לפני שתעלה לאתר מסוים, יכולה להשפיע באופן משמעותי על מהירות טעינת האתר.

 

פלאגינים – כן או לא?

פלאגינים זו לא מילה גסה, אבל צריך לדעת מתי ואיך להשתמש בה. התוספים, פלאגינים, שמאפשרים לאתר שלכם לכלול מגוון רחב של אפשרויות, מגיעים בהמון צורות ומאפשרים להמון דברים להתרחש. אולם פלאגין שאינו חיוני באמת לאתר שלכם – סתם יכביד עליו ויגרום לטעינה איטית שלו. ביקשתם טיפים לשיפור מהירות הטעינה של אתר? שימוש נכון בפלאגינים הוא אחד החשובים שבהם.

 

מצא את המטמון, זיכרון המטמון

זיכרון מטמון, או בשמו הלועזי browser caching, גורם לגולשים שביקרו כבר באתר שלכם בעבר לשמור את האתר שלכם בזיכרון הדפדפן שלהם, מה שגורם לטעינת אתר מהירה יותר אצלם. למעשה, המידע הראשוני של האתר שלכם כבר נשמר אצלם, והדפדפן שלהם שולף אותו בצורה מהירה מתוך הזיכרון. התוסף מתווסף בפעולה פשוטה וקלה ותשתלם בהחלט מול אנשים שגולשים הרבה באתר האינטרנט שלכם.

 

מעדכנים גרסה בטלפון? עדכנו גם את קוד האתר שלכם

ככל שכל המכשירים זקוקים לעדכון מדי פעם, כך גם הקוד שבו נכתב האתר שלך זקוק לו. מערכות ניהול התוכן מתעדכנות ומשתדרגות באופן מתמיד, וכדאי להקפיד על עדכון קוד האתר שלכם מדי פעם לפעם, מה שיעזור לשמור על מהירות הטעינה של האתר.

אז כאן טיפים לשיפור מהירות הטעינה של אתר. ומה לכם נותר לעשות? פשוט ללכת וליישם אותם באתר שלכם. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

שיווק ואינטרנט
איך בוחרים סליקת אשראי

אין דבר יותר מורכב מאשר ניהול חנות ובטח שחנות אינטרנטית. אם אתם בעלים של חנות אינטרנטית אתם צריכים לחשוב על הנושא של קידום אתרים, תפעול

קרא עוד »
מגזין אינטרנטי
שיווק ואינטרנט
מגזין אינטרנטי – איך הוא נראה?

מגזין אינטרנטי צריך להתמחות בתחום ספציפי, להציג את הדברים בצורה פשוטה ולאפשר ביצוע סוגים שונים של פעולות רלוונטיות. במאמר הבא נציג את המאפיינים הללו ונסביר

קרא עוד »