גברים התפקדו – ככה תמצאו את הסטייל שמייחד אתכם

בעולם האופנה, סגנון הוא צורה עוצמתית של ביטוי עצמי, והוא משקף את האישיות שלך, מגביר את הביטחון שלך ומבדל אותך מהקהל. מציאת הסגנון הייחודי שלך יכולה להיות מסע מרגש של גילוי עצמי, שבו יש לנו גם הרבה דברים ללמוד על עצמנו ועל עולם האופנה. אם אתם גברים שמעוניינים לחקור את הנושא ולשדרג את עצמכם, המאמר הזה הוא בשבילכם. גברים התפקדו – ככה תמצאו את הסטייל שמייחד אתכם! קריאה מהנה.

 

חקור השראות וסגנונות שונים

באתר https://housemen.co.il תוכלו למצוא המון דוגמאות להשראה בעולם בגדי הגברים, וגם אם ראיתם משהו שלא מתאים לכם – זהו צעד נוסף בהבנת הסטייל האישי שלכם! חקירת סגנונות שונים כדי לקבל השראה היא הרגל מפתח שעליכם לסגל לעצמכם.

עיינו במגזיני אופנה או אפילו בפלטפורמות של מדיה חברתית כדי למצוא אנשים שאתה מעריץ. קחו את זה כפרויקט של ממש, שמרו תמונות  ואפילו צרו לעצמכם "לוח מצב רוח" כדי לאסוף השראה ולזהות אלמנטים שמושכים אתכם.

חקור השראות וסגנונות שונים

הכר את אורח החיים והאישיות שלך

הסגנון שלכם צריך להתאים לאורח החיים והאישיות שלכם. קחו בחשבון את הפעילויות שבהן אתם עוסקים באופן קבוע, העיסוק שלכם והתדמית שאתם רוצים להקרין. האם אתם נוטים יותר למראה נינוח או שאתם מעדיפים מראה מחויט ומהוקצע? ברגע שתבין מי אתה, הדרך למציאת הסטייל האישי שלך תהיה הרבה יותר קצרה!

 

בצע ניסוי וטעייה

אל תפחדו להתנסות עם מראות וטרנדים שונים, ואנו מבטיחים לכם שזה רק הולך ונהיה יותר קל עם הזמן. צאו מאזור הנוחות שלכם ונסו פריטי לבוש, צבעים, דפוסים ומרקמים שונים, מקסימום תופתעו מהתגובות של האנשים שיפגשו אתכם (וייתכן שתופתעו לטובה). בקרו בחנויות שונות ונסו סגנונות שונים כדי לראות מה משלים את הגוף שלכם וגורם לכם להרגיש בטוח. זכרו, סגנון הוא משהו זורם ודינמי, והוא יכול להתפתח עם הזמן.

 

שימו לב להתאמה

אחד הגורמים הקריטיים ביותר בשליטה בסגנון שלכם הוא הבטחת התאמה נכונה. בגדים לא מתאימים יכולים לגרום אפילו לתלבושת המסוגננת ביותר להיראות מרושלת. השקיעו בפריטים מותאמים היטב זה לזה, ואף התייעצו עם מומחי אופנה שיוכלו לעזור לכם להתאים את הפריטים בצורה מושלמת גם למבנה הגוף ולפרופורציות שלכם. התאמה טובה בין פריטי לבוש יכולה להעלות את הסגנון שלכם באופן מיידי ולגרום לכם להתבלט, וכך גם התאמה למבנה הגוף שלכם.

 

אביזרים מתוך מחשבה

אביזרים הם הדובדבן שבקצפת בכל הנוגע לסגנון אישי. נסו לתבל את הופעתכם עם אביזרים כמו שעונים, חגורות, צמידים, משקפי שמש או כובעים, כדי להוסיף מגע של קסם למראה שלכם. הקפידו לבחור אביזרים המשלימים את התלבושת שלכם ומוסיפים נופך של אינדיבידואליות מבלי לפגוע בסגנון הכללי שבחרתם ללכת עליו.

גברים התפקדו - ככה תמצאו את הסטייל שמייחד אתכם

אולי יעניין אותך גם