גאדג'טים מטורפים לפסח שלא תרצו לפספס

פורים היה וחלף בצעדי ענק, ומתוקף היותו, על פי השיר, "חג גדול לילדים", נרשמה התרגשות רבה בבחירת התחפושת (או ברוב המקרים תחפושות, ברבים) וכן בבחירת האביזרים הנלווים שניתן לרכוש בחנויות. ישנם כמה גאדג'טים שבהחלט לא תרצו לפספס ויהפכו את גם את חג האביב שנמצא מעבר לפינה לחג לבלתי נשכח.

 

פורים- חגיגה של גימיקים

אחד החגים האטרקטיביים לילדים, ואולי האטרקטיבי מכולם או בלי ספק פורים. החובה להתחפש, מצעדי העדלאידע ברחבי הארץ והצבעוניות שבו הופכות אותו לקרנבל של שלושה ימים, בו נראה שהילדים מתעקשים להיות עם התחפושת 24 שעות ביממה ואם אפשר להחליף לכמה תחפושות, מה טוב. לצד תחפושת טובה מומלץ למצוא גם מתנות לפסח הקרב ובא שיכולים לשדרג את החג ולהפוך את הילד לאטרקציה מהלכת.

 

מסכות מוטרפות

בשנים האחרונות הקונוטציה הראשונה שלנו למילה מסיכות היא ללא ספק מסיכות הקורונה. דווקא ביום חג זה, יום כל כך מיוחד עבור הילדים, מומלץ למצוא מסיכות יותר מגניבות עבור הילדים. הודות לטכנולוגיה של היום ניתן למצוא גאדג'ט מגניב בדמות מסיכה מוארת, המורכבת מנורות לד בצבעים שונים ובטוחה לחלוטין לשימוש הילדים. עבור ילדים שלא רוצים להתחפש, זאת המתנה המושלמת, שכן היא לא מצריכה פריטי לבוש נוספים ועדיין שומרת על רוח החג.

 

אביזרי מתיחות

רבים נוטים להקביל את חג פורים היהודי לליל כל הקדושים הנחוג בארצות הברית. תחפושות רבות מוזמנות דרך האינטרנט מיבשת אמריקה בשל המגוון הרחב, ונראה שפורים, שמגדיר את עצמו שמח ומבדח, נוטה לשאוב השראה גם מעליזותו ושובבותו של ליל כל הקדושים העוטה על עצמו אווירה משעשעת של הפחדות בלתי מזיקות. אם הילדים שלכם אוהבים למתוח אתכם, להתחבא ולהבהיל, תוכלו לרכוש להם אביזרי מתיחות שונים. לדוגמה, גאדג'ט מגניב כמו עכביש ענק על שלט שנראה כמו עכביש אמיתי ויכול להפחיד ולהצחיק את המשפחה והחברים.

 

מוצרי קומיקס ותחפושות אינטראקטיביות

עולם התחפושות השתכלל פלאים בשנים האחרונות, ואם בעבר נאלצתם להעביר לילות לבנים בתפירת התחפושת בדיוק למידותיהם של ילדיכם, הימים האלה חלפו וניתן להזמין בצורה מקוונת או לרכוש פרונטלית כל תחפושת בה תחפצו. עולם הקומיקס לדוגמה הפך לנר לרגליהם של ילדים רבים שרוצים להתחפש לגיבורי העל.

אולם כבר לא מספיק ללבוש את מדיו של הגיבור, אלא כיום ניתן למצוא גאדג'טים משלימים לתחפושות. לדוגמה- תחפושת ספיידרמן היא לא דבר נדיר בנוף בפורים, אך ניתן למצוא גם יורה קורים שיעבוד ויהפוך את התחפושת לאותנטית במיוחד, וידאג שהילד יהיה מאושר.עולם התחפושות לפורים מכיל אפשרויות אינסופיות.

חשוב להבין יחד עם הילד מה רצונותיו אל מול האפשרי, מה אופי התחפושת שאתם מחפשים וכמובן להחליט על תקציב מוגדר ממנו אתם לא חורגים. מומלץ להיערך זמן רב מראש ולהיסגר על תחפושת מבעוד מועד, שכן החנויות מוצפות לקוחות בימים שקודמים לחג ומשלוחים מקוונים עלולים להתעכב בשל העומס. הכי חשוב שיהיה חג שמח ובטוח לילדים.

גאדג'טים מטורפים לפסח

אולי יעניין אותך גם

תג אוויר
גאדג'טים
איפה קונים אייר טאג?

לפני כמה שנים הומצא פתרון קטן וגאוני לשלל בעיות. אנו מדברים כמובן על האייר טאג – מכשיר מעקב שנועד לעזור לכם לעקוב ולאתר חפצים שלכם.

קרא עוד »